Egy kis használat után rendeltem még egy pár dolgot a kocsihoz.
Ami nagyon kellett (és itt az összerakási útmutató is írta) az a gumikhoz egy ragasztó.
Vagyis a gumi és a felnihez pontosan.
Én egyből két tubussal vettem...
Hát egy is bőven elég, mert a 8 gumit és a 8 felnit simán megcsináltam egyel, még maradt is, pedig mind a két oldalát megragasztottam.
Miért kell ez a ragasztó?!! Mert a felniről simán lemászik a gumi. Ezzel meg ha meg van ragasztva, nem. Az oldalfalnak egy jó kis tartást is ad. Szóval aki ilyenre adja a fejét, ezt sem hadja ki vásárlásból.
Rendelés után szét is kaptam a kerekeket, megtakarítottam és száradni hagytam őket. Mondjuk úgy, hogy volt benne sóder, homok meg kő is...
Mivel az első vásárlásnál, egy garnitúra ilyen kék csivacs csíkokat vettem, most vettem még hozzá (meg plusz egy tartalékot is).
Szervó motor!
Igen, vettem hozzá egy új szervót. A másiknak semmi baja, de a három kilogrammot kevésnek tartom, még ha a kocsi súlyához elég is lenne, de a homokban nem gyilkolnám. Így hát egy kilenc kilogrammos szervó vette át helyét. Ami fontos, hogy ez már fém fogaskerekes, meg kapott még most pluszba egy fém felfogatást is, ami a kormányművet kapcsolja szervóhoz.
Kapott (volna) még egy alu tartót is a szervó, csak hát nem fér be a vázba... Így hát az nem került beépítésre. Maradt a műanyag tartó...
Akku!
Egy nagyobb akkumulátorra is beneveztem. A 2500 mAh-es az kb negyven percet, maximum egy órát bír.
Így hát egy 5000-es került bele.
Vettem még hozzá, egy kaszni jelőlő kis okosságot is. Mert nem csak ez az egy kaszni lesz hozzá. De erről majd később...
Kis változtatás még került bele. A Yeah Racing féle motor hűtést kapta meg. Ez fém és kevésbé folytja meg a motort mint a műanyag. A műanyag nagyon körbe veszi a motort...
Így hát cserés lett a hűtő tartó.
Itt annyi a probléma, hogy a bekapcsoló gombot nem tudtam hozzá csavarozni, így hát kapott egy kis ragasztó pisztollyal egy kis ragasztót. Tesztelve van, jól bírja a rázkódást és nem hagy nyomot a műanyagon sem. Szóva tuti!