Lassan minden szolgáltatást lefognak fedni. Online üzletből, így lesz offline biznisz...
Nem kevés az a 300 parkolóhely?
[ ÚJ BEJEGYZÉS ]
Lassan minden szolgáltatást lefognak fedni. Online üzletből, így lesz offline biznisz...
gondolom a "cégvezetők magángépeinek" környékén bújik a megfejtés. kiviszi őket a feleségük a teszkóba menet, nem kell drágáért ott hagyni a kocsit.
Igen, csak nekem ellentmondásos, hogy lesz egy csomó bolt, de minek, ha egy magánreptér lesz, aminek nem lesz napi több 10 000 fős forgalma. Mert ha ilyen forgalmat szeretnének, akkor meg a 300 parkoló nem lesz elég.
majd a google taxi megoldja a szállítmányozást
A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.