"Nem értem azokat, akik elsőre, mint vevő, az értékelések alapján ítélnek meg, de a sikeres üzlet után valamiért ők sem adnak pirosat... Ugye nem kell neveket mondanom?"...
Szóval rejtély marad számomra, míg élek.
Miért van az, hogy a leendő vevő első érdeklődése alkalmával közli, azt szeretné, ha én elküldeném neki a terméket, aztán, majd ha megkapta, akkor kifizeti nekem a vételárat. Ez meg persze nekem nem tetszett, főleg, hogy a termék leírásánál egyértelműen leírtam, hogy a személyes átvételt preferálom.
Megbízhatósága alátámasztására persze belinkelte az oldalt, amin láttam, hogy valóban voltak már sikeres üzletei, majd nehezményezte, hogy nekem egy piros pontom sincs. Valóban...
Végül aztán, mikor kiderült, hogy a kereslet, és a kínálat mégis nálunk összpontosul, nagy nehezen, de megtörtént az előre utalás, és az ezt követő postázás.
Továbbra sem értem, miért kell piros pont alapján megítélni az embert valakinek, aki aztán magasról tesz az "értékelések" megadására. Történt ugyanis a következő:
A termék, aminek vételára előre utalással megérkezett a számlámra, azonnal, még aznap rohantam a postára. De nem hogy egy nyamvadt piros pontot nem kaptam a sikeres üzletért, amit ugye nem értek, hiszen az üzletelés elején elég nyilvánvalóan elhangzott, hogy az milyen fontos, még csak egy üzenet sem jött, hogy "megérkezett a csomag, köszönöm, minden rendben van".
Szóval, ezek után, azon túl persze, hogy nem értem az átlagos emberi hozzáállást, valahogy én sem fogok nyugodt szívvel piros pontokat osztogatni. Ez persze tudom, kitolás azzal, aki valóban korrektül jár el, ez esetben sajnálom... Hiszen nem egyedi esetről van szó, naivan bíztam abban, hogy ha egy sikeres üzlet után megadom a pirosat, valahogy hozzám is eljut ugyanez. De több üzlet esetén mondatom azt, hogy ez nem történt meg.
Éppen ezért, oly sok sikeres üzlet után, még mindig itt a szomorú tény: Siebener felhasználónak 0 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!