2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Az adás-vétel számomra érthetetlen dolgai.

Írta: | Kulcsszavak: pirospont . piros . pont . hiány . megbízható . megbízhatóság

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

"Nem értem azokat, akik elsőre, mint vevő, az értékelések alapján ítélnek meg, de a sikeres üzlet után valamiért ők sem adnak pirosat... Ugye nem kell neveket mondanom?"...

Szóval rejtély marad számomra, míg élek.

Miért van az, hogy a leendő vevő első érdeklődése alkalmával közli, azt szeretné, ha én elküldeném neki a terméket, aztán, majd ha megkapta, akkor kifizeti nekem a vételárat. Ez meg persze nekem nem tetszett, főleg, hogy a termék leírásánál egyértelműen leírtam, hogy a személyes átvételt preferálom.
Megbízhatósága alátámasztására persze belinkelte az oldalt, amin láttam, hogy valóban voltak már sikeres üzletei, majd nehezményezte, hogy nekem egy piros pontom sincs. Valóban...

Végül aztán, mikor kiderült, hogy a kereslet, és a kínálat mégis nálunk összpontosul, nagy nehezen, de megtörtént az előre utalás, és az ezt követő postázás.

Továbbra sem értem, miért kell piros pont alapján megítélni az embert valakinek, aki aztán magasról tesz az "értékelések" megadására. Történt ugyanis a következő:

A termék, aminek vételára előre utalással megérkezett a számlámra, azonnal, még aznap rohantam a postára. De nem hogy egy nyamvadt piros pontot nem kaptam a sikeres üzletért, amit ugye nem értek, hiszen az üzletelés elején elég nyilvánvalóan elhangzott, hogy az milyen fontos, még csak egy üzenet sem jött, hogy "megérkezett a csomag, köszönöm, minden rendben van".

Szóval, ezek után, azon túl persze, hogy nem értem az átlagos emberi hozzáállást, valahogy én sem fogok nyugodt szívvel piros pontokat osztogatni. Ez persze tudom, kitolás azzal, aki valóban korrektül jár el, ez esetben sajnálom... Hiszen nem egyedi esetről van szó, naivan bíztam abban, hogy ha egy sikeres üzlet után megadom a pirosat, valahogy hozzám is eljut ugyanez. De több üzlet esetén mondatom azt, hogy ez nem történt meg.

Éppen ezért, oly sok sikeres üzlet után, még mindig itt a szomorú tény: Siebener felhasználónak 0 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

Hozzászólások

(#1) Thunderzolee

Én vagyok aki a pontokat kiosztja.
Ha olyat látok a pirospontos topicban, h valaki megköszön egy piros pontot, de átnézve a topicot ő nem adott pontot, akkor szoktam írni privátban, h a pontot nemcsak megköszönni kell, hanem viszonozni is lehet.
Pont az eladónak, és a vevőnek is jár.

Na szóval, egy ilyen után kaptam egy felháborodott levelet, h minek szólok én bele, honnét tudom, lehet h ő nem is akart adni pontot.

Szóval sokféle ember van.. ezen az eseten azóta is gondolkodok, miféle ember az ilyen, aki megköszöni, h ő megkapta a pontját, de viszonozni már esze ágában sincs.

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#2) 010203


010203
tag

"Éppen ezért, oly sok sikeres üzlet után, még mindig itt a szomorú tény: Siebener felhasználónak 0 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!"

Üdv a klubban! Pedig nekem is volt egypár pirospont osztásom, vásároltam egy pár személytől és mégsem...

(#3) siebener


siebener
aktív tag

Azt hiszem, lassan tudomásul veszem, hogy ilyenek az emberek.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.