2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Véleményem a T-mobile ról... II. rész

Írta: | Kulcsszavak: t-mobile . vélemény . telefon

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Nos, íme a folytatás...

Megvettem a telefont, egész okos kis kütyünek tűnt. Tökéletes yoo volt a windows mobile oprendszer, és azt kell mondjam megvoltam elégedve a telóval, a kamerája viszont fényévekkel lemaradt a w800-tól. Bár azthiszem erre mondják, hogy valamit valamiért...
Hamar hozzászoktam, jó kis kütyü volt és amikor buszozgattunk vagy valami volt, akkor filmnézés iszonyatosan jó volt rajta a hatalmas kijelző miatt...

Viszont nekem mint előző írásból kiderült, marha nagy szerencsém van... Ez a telefon is megkezdte rosszalkodós karrierjét. Először kezdte azzal, hogy sms-eket kétszer küldte el. Namondom nemérdekel, havonta talán ha 5-6 SMS-t küldtem. Ez még belefért. Teltek múltak a hónapok, újabb hiba nem jelentkezett. Aztán egy kedves ismerősmnek (egy hétfői napon) szülinapja volt, gondoltam küldök neki egy MMS-t... Furcsáltam, hogy nem jött válasz, pedig vagyunk annyira jóba, hogy legalább ősök telefonjáról visszaír, vagy valami, de gondoltam majd felhív hogy köszi vagy valami. Hát ez nem így történt... Aztán szerdán kaptam egy SMS-t, hogy köszi az üzit meg minden... Mivel épp órám volt nem tudtam válaszolni, de aztán amikor vége lett az órának és vissza szándékoztam írni, látom, hogy az SMS-t hétfőn küldték. Namondom ez hogy lehet... vicces volt... nem törődtem vele igazán... Aztán másnap este felhív egy másik barátom, hogy hivatalos vagyok egy szülinapi buliba, de már 2 napja próbál elérni, de nemvoltam bekapcsolva... Mire én mondtam havernak, hogy már vagy 2 hónapja nem kapcsoltam ki a telefont, de ő állította, hogy nemtudott elérni. Ezt csak azért nem értettem mert jópár ember meg elért, meg én is beszéltem egy két emberrel azért az elmúlt két napban. Nha mondom ez megint jó ez a telefon is kezd hülyétkapni.

Irány T-mobile, garancia, anyázás, cseretelefon... Csávónak mondtam, hogy ez azér nekem már egy icipicit irritáló, hogy ez a telefon alig múlt fél éves és meghüjült és ez nem az első. Oké, eltelt egy hét, telefonom sehol... Felhívom őket hogy mivan már, erre jön a válasz, hogy még javítás alatt áll... Ó mondom faja...

Már 2 hete szenvedtem a cseretelefonnal, amivel körülbelül semmit nem tudtam kezdeni, mire megkaptam az SMS-t hogy mehetek a telómért. Ez volt tegnap előtt... Nézem a szervíz lapot, amin az állt, hogy kijelzőt kicserélték. Elgondolkoztam, mondom ez hogy függ össze az említett problémákkal. Srác néz bambán... Mondom oké jókvagytok, tényleg volt egy kis rész ahol nem érzékelt a kijelző a nyomásokra, de nem ez volt a fő problémám. Jó, hazahosztam a telefont. Tök pöpec SMS-t nem küldi el kétszer, ehelyett van más... Az eddig használt memóriakártyámra nem tudok semmit rakni. Amikor a telefont hozzákötöm a géphez a telefon megfagy. Addig nemtudok vele mit kezdni amíg le nem veszem az USB-ről. Most kezdek ott tartani, hogy valamilyen úton módon leépítem a kedves T-mobile-os szervízt, és az egész társaságot, hogy 1,5 éven belül két 80 ezer forintos telefon meghülyül és nemtudnak vele mit csinálni. Én nem kérek azthiszem túl nagy dolgot, csak annyit, hogy egy rohadt telefon működjön úgy, ahogy annak működnie kell... és lehetőleg ne csak fél évig... Most ott tartok, hogy visszaviszem nekik és újbol leküldöm őket, hogy lecseréljék egy Nokia N73-asra vagy egy SonyEricsson P990i-re és ha akármelyiknek is valami baja lesz inkább viszem a márkaszervízbe, mint ezekhez az idióta értelmetlen majmokhoz...

Nem akarok senkit megbántani, nem azt mondom, hogy t-mobilenál ne vegyetek telefont, de azt tudom, hogy én nagyonis megelégeltem az értelmetlen majmokat. Érdemes azon elgondolkozni, hogy ha veszek egy 10-15 ezer forintos telefont (ami tök alap, és akkor vehetek mellé külön fényképezőt + mp3lejátszót, azaz még több helyet foglaljon a zsebemben...) vajon egyszerűbben megúszom?

Számomra a tanulság az, hogy ha lehet akkor inkább a hibás telefont a márkaszervízbe kell vinni.

Véleményeiteket pedig szivesen olvasom...

U.i.: bocsi, hogy két külön részletben raktam fel, de nemgondoltam volna, hogy lesz erőm befejezni ezt is ma, ugyanis elég fáradt vagyok, de mégis csak sikerült, hála az unalomnak és annak, hogy nemtudtam elaludni... =)

Hozzászólások

(#1) KrAt


KrAt
veterán

Hát érdekes :( Sajnállak, h nem tudsz egy normális telót kifogni :(

(#2) Sh4rKy válasza KrAt (#1) üzenetére


Sh4rKy
senior tag

kösz... énis magamat =)
amúgy várnám olyan emberek commentjeit akik esetleg valami tanácsot tudnának adni jogi dolgokban, hogy ilyenkor mit lehet kezdeni velük... (ha egyáltalán lehet...)

[Szerkesztve]

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#3) ollie válasza Sh4rKy (#2) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

El kell hogy keserítselek, de a mobilszolgáltató is a márkaszervizbe küldi a mobilt. Nem fognak ők saját szervízt fentartani és szervizeseket fizetni, amikor létezik márkaszerviz.

***

(#4) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

''Nem akarok senkit megbántani, nem azt mondom, hogy t-mobilenál ne vegyetek telefont, de azt tudom, hogy én nagyonis megelégeltem az értelmetlen majmokat.''

Ennek a mondatnak semmi értelme... :U Ahogy az első résznél is, itt is megjegyzem, h. a problémádnak egy csipetnyi köze sincs a T-Mobile-hoz, ők csak felveszik a készülékeket javíttatásra, semmi további kompetenciájuk nincs az ügyben, tehát nem őket kéne szídnod, hanem a mobilgyártókat, akik képesek így kiadni a telefonokat...

Samsung Galaxy A54

(#5) Jégkokó


Jégkokó
veterán

Amugy meg lehetne már végre tanulni, hogy a telefont legalább estére ki kell kapcsolni, és akkor el fognak menni az mms ek is.Tudom, mert egyik haverom a pannonál ügyfélszolgálatos, és ő is mondta hogy a telefon belső tárolója megtelik és nem megy rendesen a gprs se az mms

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#6) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

A tanulság itt nem az, hogy a T-mobile szar, hanem hogy szar telefonokat veszel! Pontosabban, hogy a te példányod rosszul működik!
Az, hogy a szerviz nem tudja megjavítani akár azon egyszerű okból is lehet, hogy úgy kapták meg, hogy nem volt hibalista mellékelve! Ezért lehetett kijelzőcsere, mikor nem az volt a gond.

Érdekes, nekem egy 2001-ben gyártott készülékem van, jelenleg 2007-et írunk és nem volt még vele gond. Szerintem azért, mert nincs ami elromoljon benne.

(#7) szasza_xp válasza Krugszvele (#6) üzenetére


szasza_xp
senior tag

A haverom Noki N73-meg azt játsza, hogy ha kikapcsol a képernyő, akkor egy idő után megfagy, és csak az újra indítás segít, már 3 * volt szervízben kb 1.5 hónap alatt, most ott tart Ő is, hogy cseréljék egy újra :(

“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai

(#8) Sh4rKy válasza szasza_xp (#7) üzenetére


Sh4rKy
senior tag

hát ez nem hangzik valami yool :S pedig énis ilyenre akarom cseréni...

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#9) DArchAngel


DArchAngel
tag

Nem értem, hol a probléma...? ;]
Nem kell marha drága telefonokat venni csilli-villi Java-s alakalmazásokkal, mert fagynak, mint egyszeri Windóz a jégrevüben.
Az én öt éves Siemens M35-ösömmel semmit se lehet, csak telefonálni és SMS-ezni, de nem is fagyogat. Persze tudom, hogy egy ilyen telefonnal rohangálni manapság kicsit égő, de mit tegyek, ha nekem csak az említett dolgokra kell?

''Hand of fate is moving, and the finger points to You...''

(#10) Zotya84


Zotya84
őstag

Hát tényleg sajnállak a két rossz telefon miatt is. Nincs valami nagy szerencséd.
Ami engem illet, még 2005 tavaszán (áprilisban) vettem (25EHUF-ért) egy N6610i telefont náluk. Mivel utálom a kártyavásárlást, ezért jó lesz nekem a 100 perc mindig mindenhova ugyanannyiért (ma is elég, csak kiegészült egy 25sms-es csomaggal) előfizetéses csomag.

Mivel kerékpározom, néha kap nagy pofonokat. Esett már sziklára, földre, sárba, aszfaltra, semmi baja sincs néhány karcon kívül (áprilisban meg úgyis lesz már annyi aranykártya pontom hogy veszek belőle másik előlapot 0Ftért). A telefon a mai napig bírja.
A szolgáltatóról annyit, hogy volt rá példa, hogy elkevertem a számlát és nem fizettem be. Nofene, mondom, max úgy járok mint fater a vodánál (felhívom a figyelmet, hogy bizonyítottan a cég számlázási, könyvelési rendszer f@szságából), hogy kikapcsolnak egy hétre. A fenéket, nem kapcsoltak, nem is kerestek miatta. Megjött a következő szla rajta volt a kettő összege, befizettem azt, és minden ment tovább a maga rendjében. Ezek után azt mondtam, hogy ez frankó maradok náluk. (Ja és a pirosnál a térerő is kamu, amikor a hegyekben edzünk - Vértes, Gerecse, Bakony - gyakra hallom a két haver telefonja folyamatosan pittyeg a térerő-hiány miatt, nekem meg van...)

Szóval vagy én vagyok mákos, vagy te peches. (És mielőtt aszondanátok hogy nagy magenta vagyok, a 3 T-ből csak ezzel az eggyel vagyok kibékülve.)


Bár lehet, hogy hülyén gondolkodom, de nekem a telefon csak sms-ezni kell, meg telefonálni, a többi csak plusz.

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.