2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Üzletszabályzat!

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Üzletszabályzat!

Korábban elcsodálkozva néztem, hogy egyes ph-s tagok fáradtságot nem kímélve alkottak üzlet tájékoztatót, benne leírva - úgy gondolom - egyértelmű dolgokat.

Sajnálatos módon - mivel én is gyakran cserélem cuccaim, így aránylag sok adás-vételt bonyolítok - rájöttem miért. Amely dolgok számomra egyértelműek, mások számára nem azok. Így egyelőre jobb megoldás híján ezzel próbálom elejét venni a későbbiek során esetlegesen felmerülő félre értéseknek.

Beszámítás:

A beszámítás során sokan nem értik, miért történik piaci ár alatt. Az én meglátásom szerint azért, mert ha beszámítom neked egy - vagy több - termékedet, azzal:

- én segítettem megválni a cuccodtól, tehát nem neked kell eladnod,
- ebből kifolyólag én vállalom a kockázatot, hogy egyáltalán el tudom-e adni, vagy bukom az árát,
- az én pénzem áll benne, nem a tiéd, tehát csak engem érhet veszteség,
- valamint ha nem tudom eladni, csökkentett áron kell kínáljam, ezért is történik a beszámítás a piaci ár alatt.

A piaci ár a termék piacon - pl. itt az aprón - található árainak átlag árát jelenti, a piaci ár alatti ár pedig ez alatt az átlagár alatti árat! Ez tehát kevesebb, mint a piaci ár! Sajnálom, érthetőbben nem tudom elmagyarázni!

Amennyiben ezek után sem érted, ne keress beszámítással! Ha érted, és nem értesz velem egyet, elfogadom, semmi probléma, de szintén ne keress beszámítás ügyében!

Köszönöm megértésed!

Használt termék:

Alapvetően igyekszem minden információt közölni az általam eladásra felkínált termékről. Amennyiben valamilyen egyéb információra még szükséged volna, kérdezz! Lehetőleg olyat, amit valóban nem találsz meg a hirdetésben vagy a termékinformáció link alatt! Mert ilyen is van, elég feltűnő helyen! Amennyiben szükség van képre, azt is kérhetsz, ha rajtam múlik, igyekszem megoldani. Elég gyakran - általában napi szinten - nézem az oldalt, tehát a privát üzenetedre igyekszem hamar válaszolni. Ha telefonon próbálsz elérni és nem veszem fel, az a munkám miatt van, sajnálom. Amint lehetőségem van rá, visszahívlak vagy üzenek itt az aprón.

Garancia:

Ha a kínált termék nem rendelkezik számlával, vagy egyéb garancia papírokkal, azt jelzem. Ebben az esetben megegyezés kérdése, hogy mennyi garanciát adok rá. Vagy jelzem a hirdetésben, vagy kérdezz rá! Ha nem beszéltél meg velem semmit garancia ügyében, és nem jeleztem sem számodra, sem sehol máshol, hogy garanciát adnék a termékre, akkor az azt jelenti, hogy nincs rá garancia! Remélem ezt is elég érthetően elmagyaráztam! Szükségtelen kitalálni, hogy ekkor vagy akkor, ennyivel vagy annyival a vásárlást követően jelezted nekem a hibát, nem érdekel, mert nem vállaltam rá garanciát!

Amennyiben más ph-s fórumtárs vállalt valamelyik termékemre garanciát, őt kell keresd az esetleges problémáddal, nem engem!

Amennyiben egy terméket én is használtam, tehát kipróbáltam és működik, azt jelzem. Amennyiben ki sem próbáltam, azt is jelzem. Ha próba nélkül nem kell, jelezd! Ha így veszed meg a terméket, és gondja van, nem az én problémám!

Amennyiben kisker gari van az adott termékhez, az azt jelenti, hogy kisker garancia van az adott termékre! Gondoltad volna? Gyengébbek kedvéért elmagyarázom:

Ha egy terméket a hozzá tartozó számlával és garancia jeggyel veszel át tőlem, akkor az azt jelenti, hogy az iratokon szereplő üzletet kell megkeresned a termékkel kapcsolatos problémáddal, nem engem! Ha problémád van azzal, hogy nem akarják garanciáztatni, vagy sokáig tart, vagy bármi egyéb, feléjük jelezd a problémádat, mert nekem ahhoz - bármilyen hihetetlen is - semmi közöm! Ezért lehet érdeklődni, vagy a hirdetésben jelzem is, hogy melyik üzlethez szól a garancia. Ha nem tettem volna meg, kérdezd meg! Nem jótékonysági szervezet vagyok, hogy bárkinek bármilyen gondját én rendezzem!

Ha egy terméket a meghatározott - általam biztosított - garancia időn belül vissza szeretnéd adni, mert probléma van vele /tehát csak ha probléma van vele, azaz ha nem tetszik, vagy figyelmetlenséged folytán nem kompatibilis valamivel vagy bármi egyéb nem rám tartozó probléma van vele, ami nem az én gondom /, akkor:

- Vissza postázod. Amint megérkezett hozzám a cucc, megnézem, hogy valóban probléma van-e vele, nem te tetted esetleg tönkre! Amennyiben valóban hibás, fizetem neked vissza a termék árát a posta költséggel együtt. Tehát csak az adott termék megvizsgálását követően!

- Személyesen hozod vissza. Ha lehetőségem van még jelenlétedben letesztelni és megnézni, hogy valóban hibás-e, akkor megteszem és fizetem is neked ki azonnal. Ha csak később, akkor később, de szintén csak a termék megvizsgálását követően! Gépkocsi üzemanyag költséget, futási vagy egyéb díjat senkinek nem fizetek, csak posta költséget fizetek vissza. Tehát rád bízom, hogyan juttatod el részemre.

Amennyiben bebizonyosodik, hogy a hibát te okoztad, kérésedre a terméket vissza juttatom hozzád, de az ellenértékét nem.

18 éven aluliak ne velem kössenek üzletet!

Ha problémád van, velem oszd meg, ne mással. Mindenkivel megtaláltam eddig a megfelelő hangnememet és megoldást. Ha valami nem tetszik, a leírtakon felül követelsz, minősíthetetlen dolgokat írsz, nem érdekel, milyen szinten teszel tanúbizonyságot műveletlenségedről, hány barátodnak szólsz és hányan/hányszor üzentek rám, onnan te és a barátaid kiállították magukról a bizonyítványt, ami nálam minősíthetetlen. Ebből kifolyólag nem várjatok tőlem választ, és többé üzletkötés céljából se keressetek!

Amennyiben nem értesz egyet az általam felvázolt lehetőségekkel, semmi probléma, akkor nem én vagyok a te üzlettársad! Bőven van még itt eladó és vevő is, keresd őket! Amennyiben velem kívánsz üzletet kötni, olvasd el és értelmezd az általam leírtakat, nem véletlenül szántam rá az időt!

Ha úgy gondolod, ezen feltételek csak azért születtek, hogy minél több embert át tudjak verni, nézz utána, miért van 58 pozitív ajánlásom.

Köszönöm!

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.