Tegnap, szokásomtól eltérően kártyával fizettem egy boltban.
Fura volt a terminalnak tűnő eszköz, amit az eladó kislány az orrom alá dugott, de elég rosszul látok, pláne utcai szemüvegben, siettem is, nem foglalkoztam a dologgal. A kütyü csippant, én elcsomagoltam a kajámat, irány haza. Úgy tíz perccel később jutott eszembe, hogy nem jött SMS.
Sajnos a banki telefonnal meg kellett várnom, hogy hazaérjek. Hívom őket, semmi nyoma a tranzakciónak.
Hívom a boltot, hogy mi van, de az az üzlet nem rendelkezik céges telefonnal.
És itt megállt a tudomány.
Érintős kártya volt, PIN kódot nem kért, de picit zavar a dolog, mert régóta vásárolok nàluk, viszont kártyával abban a boltban még sosem fizettem.
Egy dolog zavar kicsit (azon túl, hogy a vacsorámat esetleg az ottaniakkal fizettetik ki) : érintős kártyáról le tudnak szedni olyan infot, amivel később kárt tudnak okozni nekem?
Folyt. köv., ha sikerült utánajárnom...
Hát a kasszás biztos nem saját szakállra dolgozik, mert levonják tőle így nem nagy üzlet.
Nekem se jön a paypassnál egy csomószor SMS, mert nem mindig vonják le azonnal, sokszor csak zárolásra kerül az összeg. Ez leginkább a benzinkutakon fordul elő valamiért, de már Tesco-ban is történt ilyen. Nem értek hozzá miért van ez így, lehet szerződéstől vagy terminal tipustól függ.
Szerintem ezen ne idegeskedj, mindenkinek a saját felelőssége, hogy jól végezze a munkáját, ha nem ment át a fizetés és nem szóltak, akkor így jártak. De ezt nem hiszem, annyira azért nem újdonság a kártyás fizetés, főleg mióta kb mindenhol van paypass, tudják a kasszások mit kell figyelni.
Ha nagyon aggódsz és van netbankod akkor nézd meg a zárolásokat, szerintem ott lesz.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3