2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Mass Effect 3 - Magas felbontású textúrák

Írta: | Kulcsszavak: mass . effect . 3 . reaper . shepard . trilógia

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Mint köztudott a Mass Effect 3 demója után sorra jöttek az észrevételek és sajnos több volt a negatívum mint a pozítívum. Darabos arcanimáció, auto párbeszédek és páran észrevették azt is hogy a Mass Effect 2-höz képest gyengébb grafikával rendelkezik ami nem túl előnyös ha folytatásról beszélünk. És ezek a végleges játékban is helyet kaptak.

Ha a BioWare nem is, de egy lelkes rajongó és modder elkészítette saját textúra pakkját amivel a játék sokkal szebben nézz ki.

Ezen a BioWare fórumon megtekinthető a művei. Az első hozzászólás tartalmaz mindent amit tudni kell, és folyamatosan frissítve van.

De leírom hogy mi kell hozzá és a tapasztalatokat.

Telepítés:

Először is le kell tölteni a TexMod nevű progit majd bemásolni a játék Binaries/Win32 mappájába. Itt található a MassEffect3.exe is.

Most jön a nehezebb szakasz, ugyanis Originnal fasírtban van. Ehhez kell egy kis szerkesztgetés.

- Nyissunk egy szöveges fájlt majd ezt a kódot másoljuk be. Ne felejtsük el a telepítési útvonalat átírni.
- Mentsük le a fájlt MassEffect3.bat-ként.
- Nyissuk meg az Origint.
- Futtassuk a MassEffect3.bat fájlt.
- Y majd Enter.
- Origin ablakból indítsuk el a játékot. (ez megnyitja a TexModot)
- A MassEffect3.bat ablakában nyomjuk le kétszer a Space-t.
- Most már használható a TexMod. Kattintsunk a mappa ikonra majd válasszuk ki a MassEffect3.exe-t. Ezután kiválaszthatjuk a betölteni kívánt modokat amik tpf fájlok.
- Ha kész vagyunk kattintsunk a Run gombra.
- Menjünk el kávézni, vacsorázni, ebédelni napszaktól függően :DDD

A játék a logók előtt tölti be a fájlokat. A töltési idő a RAM mennyiségétől és a modok mennyiségétől függ.
Ilyenkor egy fekete ablakot kapunk melyen a kurzor pörög-forog. Kb 15-20 mod betöltése 4 GB RAM mellett 5-8 perc volt nekem.

Az ajánlott konfig a modok futtatásához egy 1+ GB-os VGA, 6+ GB RAM és 64 bites OS.

Személyes tapasztalatok:

A készítő szinte minden nagyobb pályát feltuningolt ráadásul külön fájlba helyezte őket. Ez jó, mert ha még nem tartunk pl Sur'kesh-en akkor minek töltsük be? Ha meg már elhagytuk a pályát akkor megint csak felesleges betölteni. Azok a textúrák melyeket több helyszín is használ külön meg vannak jelölve. Illetve van egy komplett csomag is melyben pl az összes pálya fájl benne van. Így nem kell egyesével kiválasztani őket.

A pályák mellett vannak Hi-Res karakterek is pl.: Illusive Man, Kai Leng, Anderson. A csapat társak is köztük vannak illetve az ellenfelek (pl.: Cerberus katonák)

A fegyverek textúráit viszont nem láttam értelmét kicserélni.

A DLC-k is támogatva vannak (Citadel, Omega, Leviathan és az Alternative Appearance Pack)

A hozzászólások között is érdemes kutatgatni mert páran megosztották a munkájukat.

Ezt az Alliance armort is a sorok között találtam. Az Alternative Appearance Pack-ban található Cerberus armort cseréli ki.

A modok futtatása közben tapasztaltam fps esést, legtöbbje 60-ról lezuhant 55 vagy 50 körülire. A Normandy-n viszont a galaxis térkép felé nézve az fps-em 40-re esett le. Viszont játszhatatlanra nem zuhant soha, két helyen volt 20-25 fps körül.

A látvány magáért beszél, a textúrák tű élesek, szépek és kidolgozottak.

Íme pár kedvcsináló kép:

Hozzászólások

(#1) Infinight


Infinight
csendes tag

Köszi! Most kedvet kaptam a befejező rész elkezdéséhez. :K

Impossible is just a big word thrown around by small men...Impossible is nothing.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.