Nem tűntem el teljesen, csak ha volt egy kis időm, akkor inkább az emulátorral foglalkoztam, mint a dokumentációval. Épp elértem az első fontos áttörést, és úgy gondoltam jelzek, hogy még fut a projekt. Íme:
Színek még nincsenek, és jeleneg a spriteok sem kerülnek kirajzolásra. Nincs még sem input, sem hang. Plusz a scrollozást is meg kell oldani. Még rengeteg dolgom van az egésszel, de a nehezén már talán túl vagyok. (Dehogy vagyok, a Mapper-ek kezelése egy külön tortúra lesz! ) Miután már kb használható funkcionalitásban, nekiállok optimalizálni, ugyanis ez jelenleg a világ leglassabb NES emulátora.
A következő néhány napban tervezek írni egy-egy kisebb összefoglalót a NES általános felépítéséről, illetve a CPU-ról. A későbbiekben a PPU is szóba kerül majd, és ezzel kapcsolatban a képek előállításának folyamata.
Illetve fel kel írnom magamnak, hogy hajnali 3 órakor, 4 sör után nem szabad nekiállni programozni, mert utána 3 napig debugolhatok egy 0x2000-nek írt, valójában 0x2002-es memóriacímet...