2019. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Project CARS szívás

Írta: | Kulcsszavak: stuttering . tearing . képtörés . akadás . project cars

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Hátha másnak is segít, ezért leírom a szívás menetét.

A Shift második részét nagyon szerettem, ezért nemrég megvettem a Project CARS-t egy DLC-vel együtt potom 7,5€-ért, csak single versenyzésre. Gyakorlatilag semmilyen beállításon nem sikerült akadás vagy képtörés nélkül játszanom vele.Drivert is cseréltem, hátha megoldja a problémát, de csak enyhítette, továbbra is küzdöttem hol megakadással, hol képtöréssel.

Nem akartam a Supportnak írni, úgyis csak a bevett válaszokat küldték volna legfrissebb driverről, vírusírtóról ésatöbbiről...

Mindent kipróbáltam, az összes driveres vertikális szinkron típust, élsimítást, 60/59/50Hz-et, valamint ezeket egyedi felbontásként létrehozva. Jitter Tweaket, -fpscap parancsot 48-tól 66-ig, HT nélkül, HPET-tel és nélküle, szántam egy kis időt rá, de semmi sem hozott megoldást.

A probléma létező, nagyon sokan küzdöttek a dologgal, gyanítom sokan fel is adták egy idő után. Elég csak Google-be vagy Youtube-on beírni hogy "project cars stuttering" vagy "project cars screen tearing", rengeteg kommentet, lehetséges megoldást találni, sajnos nálam egyik sem oldotta meg.

A tuti beállítás a következő lett:

Grafikai beállítások menüpont
Első fülön minden bekapcsolva és maximumon
Második fülön minden maximumon
1920x1080@60Hz
V-sync: ON
Anti-Aliasing: DS2X
FXAA: OFF
SMAA: Ultra
Render Ahead Frames: 3,
Enchanced Mirror: OFF
Stretched Headlights: ON

Nvidia driverben V-sync: ON, Triple Buffering: ON

Indítási paraméterek, Steamen:
-fpscap 50

Ennél folyamatosabb, képtörés nélküli és akadásmentes beállítást sehogy sem találtam. A tesztelésre használt pálya főleg az Azure Circuit volt, napfelkeltében és/vagy esőben. A Project CARS topikban is ezt írták az egyik leginkább problémásnak, ha teljesítményről van szó.

Egy játék van amivel hasonló problémákkal küzdök, a The Crew: Wild Run. Egyszerűen sehogy sem sikerült akadás vagy képtörés nélkül nyomnom, fel is adtam. Ha valaki tudja a tuti megoldást, ne tartsa magában!

Hozzászólások

(#1) huskydog17


huskydog17
(PH! addikt)

1000 kösz az írásért és a fáradozásaidért, ez későbbiekben sokaknak nagyon jól jöhet! :R

60fps gameplay videók: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#2) vtomi2


vtomi2
(őstag)

Vsync-kel is törött a kép? Az nem pont arra van, hogy ne törjön a kép? Egyébként driverben a tripla buffert kapcsold be, sz is ezt hivatott megoldani

(#3) Redneck válasza vtomi2 (#2) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)

vtomi2:
Sajnos nem. Tényleg mindenhogy kipróbáltam. A játék V-syncje önmagában arra volt elég nálam hogy néha akadjon, néha törjön a kép.

huskydog17:
Nincs mit! Ezért írtam a bejegyzést, sokan jártak így. Jó megoldást sehol sem találtam, nekem így lett smooth.
Esetleg azzal lehet még próbálkozni, hogy az elkezdet az -fpscap értékét feljebb vinni, amég még jó. Majd én is megnézem még, hátha feljebb tudom tornászni. Egyébként nem input lagos, legalábbis kontrollerrel nem.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#4) CJ4567 válasza Redneck (#3) üzenetére


CJ4567
(PH! kedvence)

Mennyire rossz a játék kontrollerrel? Pagani Edition irányíthatlanul csúszik, borzasztó kontrollerrel. Meg ezekkel a beállításokkal egy gyengébb VGA eléggé meghalna, erősebb VGA-khoz gondolom jó.

(#5) Redneck válasza CJ4567 (#4) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)

Csomó autó nehéz kontrollerrel, legalábbis ha nem nyugdíjas AI ellen játszik az ember. :)

Persze az én beállításom az én rendszeremen jók, de a lényeg a két V-sync bekapcsolva, Triple buffering és az -fpscap kombinációja. Anno 750 Ti-n is be tudtam lőni a virágbolti verziót.

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.