2019. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Minősíthetetlen szolgáltatás, értékelhetetlen cég ez a DPD

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Szeretném leírni rövidnek nem mondható, de annál hosszabb ideig elhúzódó történetemet ezzel a céggel ami a mai napig is tartó ügylet. Szerettem volna édesanyám meglepni karácsonyra egy új, bontatlan készülékkel így az Emag által vettem neki egy Yu Yutopia-t (októberben). Igaz ez még messze volt a karácsonytól, de az 5 éves telefonját minél hamarabb szerettem volna lecserélni. Ez a készülék 1 hónapon belül meghibásodva visszakerült a forgalmazóhoz, szépen vissza is fizette az összeget, majd az Emag-ról megvettem egy Asus Zenfone 3 készüléket. Ez a telefon eleve letiltva érkezett meg, tehát használhatatlan volt, így rendeltem futárt az Emag-tól, hogy szállítsák el, ez volt December 1-én. teltek a napok a futár nem érkezett, pedig visszaküldési levél jött, hogy fel fogják venni. Írtam a cégnek, hogy nem vették fel a csomagot, ekkor újabb megrendelő lap érkezett a felvételről, majd December 27.-én 26 nap pihenővel érte is jött ez a jellemtelen értékelhetetlen semmire való futárcég a DPD. Ezt a szart küldte az Emag érte,és ők is csak annyit mondtak minden héten, hogy még nem érkezett be a csomagom. Na én írtam a DPD-nek szerdán egy levelet (Január 16.-án), mivel még mindig nem tudták Debrecenből- Pestig elszállítani a csomagomat. Telefonon elérhetetlenek, így levelet írtam a panaszemelési részlegükre.

A levél amire azóta se kaptam választ:
Tisztelt DPD!

"2018.12.27.-én elvittek tőlem egy csomagot, a száma: 16407415745790, ez egy 55 ezer forint értékű mobil készülék, amit a mai napig se sikerült közel 3 hét alatt visszajuttatni az Emag részére. Milyen minősíthetetlen semmire való szolgáltatás keretein belül engedhető meg ez a fajta magatartás? Hallottak már a fogyasztóvédelemről és a kötbérről? Önök miatt nem tud elkezdődni a készülékem anyagi javainak visszatérítése, mert 3 hét alatt Debrecenből Pestre nem tudnak elszállítani egy csomagot. Petőfi Sándor ennyi idő alatt 3-szor járta meg Pestet GYALOG a 19.században, Kínából ami körülbelül 40-szeres táv ahhoz képest amiért Önök szolgáltatás csúfneven nem tudnak teljesíteni kihozta a Január 1.ei rendeléseimet. December óta Önök ezt 3-ára játszották el velem!
SŰRŰ bocsánat kérések mellett a minősíthetetlen és értékelhetetlen szolgáltatásuk miatt kötbér térítést és a héten történő azonnali teljesítést követelem!

Üdvözlettel egy mélységesen kiábrándult megrendelő!"

Azóta se történt meg a teljesítés. Ezek után kérdezem ki a hibás az ügyletben, mihez-kihez tudok fordulni panasztételre kártérítésért? Az Emag mossa kezeit, ők csak a futárt küldték a csomagért a futárszolgálattal lehetetlen felvenni a kapcsolatot és most már mindenképpen szeretném ha ennek nyoma lenne, mert amit leművelt ez a semmire való futárcég az már minősíthetetlen.

Előre is köszönöm, hogy elolvastátok és a segítségeket, ha email címet tudtok adni ahova az ügyemmel fordulhatok, hogy kcisit megb.sszák ezt a céget mélységesen hálás lennék érte.

Utóirat:
Édesanyámnak hardverapro-ról vettem közben használtan egy készüléket, ami tökéletesen működik (Xiaomi mi a1) megelégeltem az új készülékeket. ( :) )

Hozzászólások

(#1) Pécsi gyerek


Pécsi gyerek
(őstag)

Szép történet :(( Nekem volt hogy a telenor azt mondta hogy már nem garanciás a telóm (nem számolták be azt hogy egyszer már volt egy hónapot szervízben a teló,és annyival meghosszabodik a garancia) békéltető testület lett belőle.A tárgyalás előtti napon elismerte a telenor emailben hogy hibáztak bocsi :W 3 hónapomba tellett,de a végén a telóm nem javították hanem kaptam egy 2 szer drágább telót xd... :C Én mindenképpen bemennék a fogyasztóvédelmi felügyelőségre.

Gigabyte b250m-ds3h lap+pentium g4560+2×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+ +Gigabyte rx 460 oc 4 gb+zalman z1 neo házikó :)

(#2) T_chris


T_chris
(PH! addikt)

Én nem a szolgáltatás nem teljesítése miatt fenyegetném őket.
Mivel 20000Ft felett van, ismeretlen tettes ellen fejlentést tennék a készülék eltulajdonítása ügyében.

Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes.

(#3) 8th


8th
(őstag)
LOGOUT blog

Ó, egy ilyen hangnemben megírt levél majd biztosan előre mozdítja a dolgokat. Ja, nem. :N

(#4) rdt89 válasza 8th (#3) üzenetére


rdt89
(őstag)
LOGOUT blog

Sajnos 1.5 hónap után és sok-sok utána érdeklődést követően sajnos ez volt a legkedvesebb levél amit tudtam fogalmazni.

(#1) Pécsi gyerek:
szép, nekem is volt sok problémás ügyletem, de eddig ez viszi a pálmát.

#2) T_chris:
nem hülyeség, csak az a huzavona, rendőrségen megjelenés majd kapok egy papírt, hogy nem tudják behajtani a pénzt (tapasztalat), majd jön egy felszólítás, hogy ha nem jelenek meg következő munkanapon bilincsbe visznek be mikor én vagyok a sértett (ez is tapasztalat), majd kijön a rendőr személyesen a házhoz mert mi az hogy 12 órás munkarendben nem tudsz egyből menni nem hiányzik megint. :(

(#5) Robert07 válasza rdt89 (#4) üzenetére


Robert07
(fanatikus tag)

Na igen, szerintem tudjak, hogy nem valoszinu, hogy barmit is fogsz lepni az ugyben, ezert nem csinalnak semmit.

Ha egy hivatalos szervtol kapnanak levelet az uggyel kapcsolaban, akkor valoszinuleg mar jobban felkeltened az erdeklodesuket.

突き出る釘は打たれる。

(#6) Hieronymus válasza rdt89 (#4) üzenetére


Hieronymus
(senior tag)
LOGOUT blog

"Sajnos 1.5 hónap után és sok-sok utána érdeklődést követően sajnos ez volt a legkedvesebb levél amit tudtam fogalmazni."

Ezzel a stílussal csak azt éred el, hogy az se akarjon segíteni, aki egyébként megtenné.

A csomagkövetés milyen információt ad a csomagról?

Nincs

(#7) rdt89 válasza Robert07 (#5) üzenetére


rdt89
(őstag)
LOGOUT blog

Szerintem a levelem csak célba ért, mert az Emag 1 órája kérte el az IBAN számomat ahova utalhatja a kérdéses összeget.

(#6) Hieronymus:
Sajnos ebben az országban ha szépen, kedvesen fogalmazol szarnak a fejedre, úgy látszik most is ez igazolódott be, 1 órája kaptam levelet az Emag-tól, hogy az IBAN számomat ha megadom már utalják is vissza a kérdéses összeget, anno ugyan ez volt az OTP-vel is csak vonta a 2-3 ezer forintokat havonta meg küldte a a hibás bankkártyákat és mikor írtam egy ilyen stílusú levelet egyből mindent visszatérítettek és befejezték a vonogatást, addig a kedves leveleimre meg sablon szöveget kaptam és szó szerint köptek az arcomba. De írtam az Emag-nak is, hogy az ő színvonalukat rontja ez a cég ezzel a szolgáltatással, de én továbbra se az Emag-ra haragszok, számomra még mindig az egyik legmegbízhatóbb bolt, csak ugye itt most annyira ők se csaptak az asztalra mint kellett volna.

Egyébként a DPD rendszerében a csomagszámra ez látható:
We are sorry! The requested page or document could not be found!

[ Szerkesztve ]

(#8) T_chris válasza rdt89 (#7) üzenetére


T_chris
(PH! addikt)

Régóta sokan gondoljuk azt, hogy sok cég netes megjelenésért/kommunikációért felelős csapata nem csak a facebookot nézegeti, hanem a nagyobb, és a hangos portálokat is....

[ Szerkesztve ]

Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes.

(#9) rdt89 válasza T_chris (#8) üzenetére


rdt89
(őstag)
LOGOUT blog

A DPD biztos nem de az Emag-nál ez lehetséges, mert a bejegyzést követően 2-3 órával jött hétvégén a levél ezzel kapcsolatban, hmmmm :)

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.