2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Bleach: Heat The Soul 1-7 Teszt PSP

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Bevezető:

Az animéből Psp-s kiadásba 7 rész jelent meg, a gép által nyújtotta lehetőségekhez képest kifejezetten szép grafikával. Az anime 366 részig jutott el, melynek sorsa még mindig bizonytalan, hogy folytatják-e vagy nem. Nos a játékokat részenként fogom elemezni, nem pedig egyvelegbe. A cím alapján nem mosópor reklámról van itt szó, hanem egy nagyon is harcokban gazdag történetről. Játékok egyik fő jellegzetessége, hogy wifin keresztül akár a barátaink ellen is tolhatjuk.

Bleach: Heat The Soul 1:

2005 március 24-én jelent meg a kézi konzolra. Tartalmilag nem lett valami bőséges, de mindenképpen egy elfogadható, sőt az átlag színvonal feletti minőséget kapunk cserébe.

Irányítás:
L: Nincs funkcionalitása
R: Nincs funkcionalitása
X: Speciális képességgel/Karddal történő harc
[]: Energia nyaláb kibocsájtása az ellenfél megbénításához
O: Klasszikus ütés/rugás
Háromszög: Ugrás
Billenő kar: Mozgás
A négy irány billentyű: Mozgás

Irányítható Karakterek (Sztori módban):
- Kuchiki Rukia
- Inoue Orihime
- Kurosaki Ichigo
- Ishida Uryu
- Sado Yasutora

Játékmenet:

Mondhatni ez egy Demó játék, mivel hiába a sok játékmód, annyira rövid az egész, hogy hamar abba hagyjuk, és ezt a gyűjtendő kártyák se teszik élvezetesebbé. A pályaelemen történő mozgás 3D-s térben történik, de az élvezethez nem sokat ad pluszba, mert a karakterek néha képesek rossz irányba kaszabolni. Egy sztori mód végig vitelével 600 pontot kaphatunk, 134 kártyát kell megvenni, amin a főhősök vannak képekkel, leírásokkal. Laponkénti ára 100 pont. Minden sztori mód 4 ellenségből áll és a Főellenség mindegyik karakternél Abarai Renji. A harc kicsit eltér az eddig megszokottaktól, mivel 2 csík életünk van, és nem körökre osztva kell a másikét kiüríteni, hanem egybe, így ha lehúzzuk az ellenfél első életét, akkor is marad nekünk az addigi életvonal, így 2-vel gazdálkodhatunk. Harc közben a négyzet gomb megnyomásával meg béníthatjuk a másik karaktert, ez az energia szakasz 3 részből áll és harc közben töltődik, természetesen minél magasabb szakaszba van a töltődött csík, annál nagyobb területre terjeszti ki a bénító erőt. Mindenkinek van egy speciális kivégzése is, látványos de kevés. Szóval az animét addig dolgozza fel még először összecsap Ichigó ezzel az úriemberrel. Van még a játékmódok között Survival, Time Attack. Grafikailag és kivitelezésileg korrektnek mondanám, de ez akkor se kompenzálja a roppant szegény tartalmat. Igaz kicsi szakaszát dolgozza fel a történetnek, így a mozgások és technikák tárháza is szegényes, de ha pozitívan akarnék nyilatkozni, azt mondanám, hogy hű a történethez.

Érdekességek:

Bár roppant rövid és kúrta a játék idő, még is sikerült érdekességet csempészni bele, ez pedig a gyűjthető kártyák, melyek többszöri újra játszásra sarkallják az embert.

Összegzés:

A rajzolt és animált keverékű grafika nagyon jól visszaadja az anime hangulatát, és az is külön kiemelendő, hogy szinkronba is megkapta mindenki a sajátját. Jó próbálkozásnak mondanám a játékot a rövidsége ellenére is, a maradék részek elő hírnökének kifejezetten jó bekezdése.

Pozitívumok:
+ Látvány
+ Harc rendszer
+ Grafika
+ Hang
+ Gyűjthető kártyák

Negatívumok:
- Kevés mozdulat
- Játék idő nulla
- Választható karakterek száma
- Időtállóság
- Irányítás néha nincs a helyzet magaslatán

Grafika: 9/10
Játszhatóság: 3/10
Kamera kezelés: 10/10
Irányíthatóság: 5/10
Tartalom: 3/10
Összesítve: 6/10

Bleach: Heat The Soul 2:

2005 Szeptember 1-én már rövid váltásban követte is a folytatás, valamivel bővebb tartalommal, szebb effektekkel és változatosabb mozdulatokkal, de még mindig nem mondanám bőségesnek a felhozatalt, grafikailag minimálisan fejlődött.

Irányítás:
L: Nincs funkcionalitása
R: Nincs funkcionalitása
X: Energia nyaláb kibocsájtása az ellenfél megbénításához
[]: Speciális képességgel/Karddal történő harc
O: Klasszikus ütés/rugás
Háromszög: Ugrás
Billenő kar: Mozgás
A négy irány billentyű: Mozgás

A két gomb felcserélődött, megszokása nem lehetetlen, mivel az első rész nem nyújtott annyi játék időt, hogy az ember teljesen hozzászokjon az irányításhoz.

Irányítható Karakterek (Sztori módban):
- Kurosaki Ichigo
- Abaraj Renji
- Kuchiki Byakuya
- Urahara Kisuke
- Ichimaru Gin
- Hitsugaya Tōshirō

Játékmenet:

Az előző részhez képest nem sokat változott, inkább kicsit bővült, de továbbra se modnanám tartalmas szórakozásnak. Ha nem a sztori módban iparkodunk, akkor 12 karakterrel lehet harcolni, mely már jóval túlmutat az első rész silány felhozatalán. Kifelejtettem az előző résznél, de ilyen hibrid a nyelvezete a játéknak. Japán/Angol egyveleg a menü nyelve és úgy körülbelül minden. Játék mechanizmusát tekintve nem változott semmit, annyival lett bővebb, hogy már 217 kártyát kell megvásárolnunk, melyeknél minden 10-iknél ad valami bónusz képet, hangot, character leírást. Az irányítást valamelyest sikerült korrigálni, de még mindig rezeg az a bizonyos léc. Itt már karakterenként 5 embert kell legyőzni, azaz összesen 30 meccs van. Egyénenként 600pontot ad a sikeres végigvitel után. Játék módokat tekintve semmi pluszt nem kapunk, ez csak egy bővített első rész, Xbox nyelven élve DLC.

Érdekesség:

A választó menü hangulatos és nagyon Designes, szépen megrajzolt. Külön megemlíteném azt a kis effektet, melyet kiütéskor, vagy speciális támadás bevitelekor produkál a játék.

Összegzés:

Jó uton halad a játék, és talán már a következő részre lehet tartalmasabb dolgot kapunk, ez így csak egy feljavított első rész csupán, melyből továbbra se sikerült tökéletesen kiszűrni a bugokat, de már a próbálkozás is dicsérendő. Anime rajongóknak és az első rész kedvelőinek ajánlom, mert hangulatilag hozza a színvonalat.

Pozitívumok:
+ Látvány
+ Harc rendszer fejlődése
+ Grafika
+ Hang
+ Gyűjthető kártyák
+ Bugok javítási kisérlete

Negatívumok:
- Még mindig kevés mozdulat
- Játék idő továbbra is kevés
- Választható karakterek száma, még így se bőséges
- Időtállóság
- Irányítás továbbra se tökéletes

Grafika: 9/10
Játszhatóság: 5/10
Kamera kezelés: 10/10
Irányíthatóság: 6/10
Tartalom: 5/10
Összesítve: 7/10

Bleach: Heat The Soul 3:

2006 Július 20-án jelent meg a 3-ik rész, mely már rengeteget fejlődött az elődhöz képest. Nem csak a karakterek száma emelkedett drasztikusan, de a játékidő is hatványozódott. Mostmár nem csak küllemre hanem tartalomra is minőséget kínálnak.

Irányítás:
L: Nincs funkcionalitása
R: Ha csatol be segítőt, akkor ezzel a gombbal előjön egy rövid ideig még segít nekünk
X: Speciális képességgel/Karddal történő harc
[]: Energia nyaláb kibocsájtása az ellenfél megbénításához
O: Klasszikus ütés/rugás
Háromszög: Ugrás
Billenő kar: Mozgás
A négy irány billentyű: Mozgás

Játékmenet:

Az előző két részt nézve itt miért maradt ki az irányítható karakter? Mert sztorimódot kapunk, melyben lejátszuk az eseményeket. A történet szálban ott kezdünk, hogy Renji ellen kell harcolni. Szép átvezető videók teszik változatossá a két harc közti átmenetet. Játékmenet, életcsík, energia nyaláb nem változott, mozdulatok repertoárja is maradt. Egy újítást fedeztem fel, mégpedig ha egyszerre csapunk össze akkor blokkolhatjuk egymás támadását, ez nagyon hasznos, bár a kamera és a karakter még mindig eltéved ha a 3D-s térben kicsit arrébb mozdul az ellenség. Grafika, hang változatlan maradt, de az élmény és a játékidő pozitív irányba fejlődött. 34 karakter teszi változatossá a játékot. A kapott pontokból továbbra is vásárolhatunk videót, hangot, képet és kártyát, melyet már nem darabonként hanem pakkban lehet megvenni. Bekerült a Soul City(halál istenek elleni küzdelmek), részleg a játékba, mely a mission-on felül, újabb kihívásokat tartogat. Lényege: egy térképen mászkálunk (kell választani egy segítőt a harcokhoz) és le kell győzni az ellenséget ezekből kapunk százalékokat, majd a választott karakter kérdéseket tesz fel meccs után melyet ha rosszul válaszolunk meg százalék levonással jutalmaz (ez roppant nehéz mivel a kérdéseket japán kanjikkal teszi fel, így csak nyomogatunk a sötétben). Ötletes újítás és kitolja még jobban az élvezeti faktort. Még egy újítás a Training mód, mely jó is lenne ha magyarázna is nem pedig annyiből állna, hogy dob be egy karaktert és magadtól csináld amit akarsz. Továbbra is Angol/Japán keverék a nyelvezet, mely roppant idegesítő. Még van hova fejlődnie a játéknak, de már végre hatalmasat léptek előre.

Érdekességek:

Dupla energia nyaláb gomb nyomásánál (ha az ellenség is ezt csinálja), látványosan egymásnak ugranak és az löki arrébb a másikat, aki gyorsabban pumpálja ezt a gombot. Energia töltés a gomb folyamatos nyomása majd az irány billentyű pumpálása. Valamint a már leírt harc közbeni blokkolás.

Összegzés:

Végre sikerült a karakterek számát és a játékidőt megnövelni lényegesen. Továbbra is előfordul a vaktába hadonászás, és a pofátlan ellenfelek ezt ki is használják. A hangok továbbra is élvezetesek és hozzátesznek az élményhez. Grafika nem fejlődött, de nem is volt rá szükség. Valamint nagy pofátlanság, ha a sztori módot nem folytatjuk ha kikaptunk elölről kell kezdeni.

Pozitívumok:
+ Látvány
+ Harc rendszer
+ Grafika
+ Hang
+ Soul City
+Védekezés támadás közben
+ Karakterek száma
+ Játékidő

Negatívumok:
- Kevés mozdulat
- Irányítás néha nincs a helyzet magaslatán
- Nyelvezet

Grafika: 9/10
Játszhatóság: 7/10
Kamera kezelés: 10/10
Irányíthatóság: 6/10
Tartalom: 8/10
Összesítve: 8/10

Bleach: Heat The Soul 4:

2007 május 24-én jelent meg a sorozat következő része, mely végre a játék élményt tovább csiszolta és eltüntették az idegesítő bugokat és tovább emelkedett a karakterek és pályák száma.

Irányítás:
L: Egyik segítő aktiválása
R: Másik segítő aktiválása
X: Speciális képességgel/Karddal történő harc
[]: Energia nyaláb kibocsájtása az ellenfél megbénításához
O: Klasszikus ütés/rugás
Háromszög: Ugrás
Billenő kar: Mozgás
A négy irány billentyű: Mozgás

Játékmenet:

Sok sorozatot ismerek mely a negyedik résznél tér teljesen magához és onnan ível felfele a minősége pl: Forza 4, Halálos Iramban 4 (ezért biztos megköveznek). Nos itt se történt másképpen a dolog. A Sztori rész ismét megcsappant, de cserébe kaptunk látványosabb mozdulatokat, izgalmasabb harcokat, átalakulásokat, és magához tért kamera kezelést (ez nagyon sokat dob rajta). Lehet, hogy a küldetések hosszúsága csökkent, de a benne lévő 51 karaktert egy külön menün keresztül, harcokon át fejleszthetünk, akár 30-as szintig, mely nem csak a számok növekedését tükrözi, hanem magasabb energia szintet és gyengébb életcsík csökkenést eredményez. 30 Misszió van a fő vonalon de csavartak egyet az egész játékmeneten, mert nem csak arról szólnak a küldetések, hogy győzzük le az ellenfelet, végre van benne újdonság. Ilyen mikor csak ütéssel lehet az ellenfél életcsíkját levinni, vagy a speciális mozdulatokkal csökken életének energiája, de van, hogy csak Hollow Mask használatával lehet térdre kényszeríteni az ellenfelet. Nos a játék menet nem sokat változott, az irányítás maradt a régi, de a nyelvezet is maradt a Japán/Angol keverék mely még mindig bosszantó. De összességében elmondhatjuk, hogy ez a rész az előző 3-at is egybevéve felül múlja. Viszont a Soul City és a pontokból vásárolható kártyák opció eltűnt cserébe kaptunk jobb harcokat.

Érdekességek:

Nos itt a legnagyobb érdekesség, hogy a játék mert 180 fokos fordulatot venni és újítani, mely rendkívül sokat dob a játékélményen és az újra játszhatóságon. De ha mindenképpen ki kellene emelni valamit, nagyon tetszik a sok karakter melyek egyenként fejleszthetőek. A Sztori harcokat rangsorolja, ahol a legjobb az S. Vannak segítők, akiket harcra nem, de képességeiket használhatjuk.

Összegzés:

Nos nagyon jót tett a szériának ez a kis frissítés, mely a küldetések mennyiségére ment rá, de kaptunk egy bug mentes kamera kezelést és kivették a levegőbe hadonászási problémát, mely sok káromkodásnak és obszcén szavak elejtését redukálta nullára.

Pozitívumok:
+ Látvány
+ Páros harcok
+ Harc rendszer
+ Grafika
+ Hang
+ Extra mozdulatok
+ Védekezés támadás közben
+ Karakterek száma

Negatívumok:
- Kihívás
- Gyűjthető dolgok
- Nyelvezet
- Játékidő/Tartalom

Grafika: 9/10
Játszhatóság: 8/10
Kamera kezelés: 10/10
Irányíthatóság: 8/10
Tartalom: 7/10
Összesítve: 8.4/10

Bleach : Heat The Soul 5:

2008 Május 15-én követte a folytatás a 4.-ik részt, mely mert tovább menni és még inkább újítani, fejleszteni. Az eddig se csekély karakterek száma még tovább nőtt, követve az anime haladását.

Irányítás:
L: Egyik segítő aktiválása
R: Másik segítő aktiválása
X: Speciális képességgel/Karddal történő harc
[]: Energia nyaláb kibocsájtása az ellenfél megbénításához
O: Klasszikus ütés/rugás
Háromszög: Ugrás
Billenő kar: Mozgás
A négy irány billentyű: Mozgás

Mint látható, a már jól bevált recepthez nem nyúltak, így aki a kezdetektől fogva követi/játszik vele, nem kell külön tanulgatnia a játék harc rendszerét, irányítását.

Játékmenet:

Ritka mikor egy játék megéli a 4.-ik részét, nem, hogy az 5.-et. Tovább emelkedett a játék élvezeti faktora, ami már így se volt nevezhető rossznak. Végre eljutottak a játszható szintről, az élvezetesre. Karakterekből immár 62-vel kell számolni, így választási lehetőségből nincs hiány. Tovább csiszolták a páros harcot, így már fő küldetésbe is vannak ilyen lehetőségek. Itt már váltogathatjuk harc közben is karaktereket, valamint van lehetőségünk, ha feltöltődik ez a mérő harc közben aktiválni a másik tallomba lévőnek a harci erejét, miközben mi továbbra is küzdünk. Nem körökre vannak osztva a küzdelmek, hanem engedi egy körbe leaprítani mind a 2 élet csíkot. Ellenfelek között van 1-2 olyan erővel rendelkező, melynek nem is nagyon látjuk ha támad olyan sebességen harcol. Ismét missziókra vannak osztva a harcok és továbbra is változatos, mert nem csak aprítani kell, hanem továbbra is felbukkannak egyedi kihívások, melyek a játék időt és élményt magasabb szintre emelik. Speciális támadásokból 2 van karakterenként, melyek szépen le vannak animálva és PS-s hardverhez képest, nagyon látványosak. Igazából, más elem nem nagyon változott így az összegzés menüben, foglalnám össze a továbbiakat.

Érdekességek:

A csapatharcok, melyek nagyon jók lettek, és harc közben is lehet használni segítőtársunk erejét/képességét, akár váltás közben is, ami a küzdelem során is megoldható számtalanszor.

Összegzés:

Ez a rész kevés újítást hozott, nem volt akkora előre lépés, mint a 4 a 3 után, de még így is nagyon élvezetes volt és jó szórakozást nyújtott. Továbbra is Angol/Japán keverék a nyelvezet, és tudom, hogy már közhely de továbbra is marha idegesítő, főleg mikor kiírja Japánul mit is kellene csinálni. Szerencsétlen felhasználó meg csak tapogatózik a sötétbe. Nos már csak 2 rész van hátra, kíváncsi vagyok, hogy mit sikerül még ott fejleszteni/újítani. Miért nem tudom mi van a következő 2 részben? Mert játék közben írom a tesztet, és mikor ki akasztottam, végzem el az utolsó simításokat rajta, hogy még a friss és teljes élménnyel a hátam mögött tudjak mindent leírni ami tetszett/nem tetszett. Továbbra is kimaradtak a gyűjthető kártyák, engem nem zavar, de azért sok rajongónak ez fájhat.

Pozitívumok:
+ Látvány
+ Páros harcok
+ Harc rendszer
+ Grafika
+ Hang
+ Extra mozdulatok
+ Küldetés közbeni csapat harc
+ Védekezés támadás közben
+ Karakterek száma

Negatívumok:
- Nyelvezet
- Játékidő/Tartalom (továbbra is satnyácska)
- Gyűjthető kártyák ismételt hiánya

Grafika: 9/10
Játszhatóság: 8.1/10
Kamera kezelés: 10/10
Irányíthatóság: 8.5/10
Tartalom: 7/10
Összesítve: 9/10

Bleach : Heat The Soul 6:

2009 május 14-én látott napvilágot immáron a 6.rész, a karakterek száma 74-re emelkedett, így pont egy tucattal kaptunk több szereplőt.

Irányítás:
L: Egyik segítő aktiválása
R: Másik segítő aktiválása
X: Speciális képességgel/Karddal történő harc
[]: Energia nyaláb kibocsájtása az ellenfél megbénításához
O: Klasszikus ütés/rugás
Háromszög: Ugrás
Billenő kar: Mozgás
A négy irány billentyű: Mozgás

Játékmenet:

Story mód működésében nem tér el az eddigiektől, de már kapunk Arcade és Challenge részeket, melyek képesek az embert hosszú-hosszú órákra lekötni. Azért hozzá tenném, hogy a fő vonalon küldetés indítás előtt kiválaszthatjuk, hogy Story vagy Start mód legyen, tehát akarjuk-e látni a történetet, vagy csak egyből a nyers harcra/küldetésre megyünk rá. Igazából nem is nagyon volt szükség változtatásra, mert a jól bevált receptet kár módosítani. Erről a részről nem tudok írni semmit, ami az előzőhöz képest a karakter szám növekedésen kívül bármiféle újítást mutatott volna fel játékmenetben.Grafika, irányítás, kamerakezelés se változott. Továbbra sincsennek gyűjthető kártyák, de vannak még mindig nehezített küldetések, páros harcok. Nem is gyarapítanám itt a karakterek számát, térnék is át a következő menüpontra.

Érdekességek:

A menü ábrázolása, mely a háttérben mozgó pillangókkal van szinkronba megérdemli a kiemelést. Igaz csak optikai élmény, a játékmenethez nem tesz hozzá, de említés szinten megérdemli az elismerést, valamint most már 1 élet csíkunk van de továbbra is 1 menetesek a harcok, így hamarabb le lehet tudni őket.

Összegzés:

Mivel szinte semmi újítást nem hozott az előző részhez képest, szerintem teljesen jogos, ha pontozásban ugyan azt az értékelést és összesítést kapja, mert nem mondanám rókabőrnek, mivel továbbra is élvezetes, de nem mutatott túl az előző részen, azzal egy szinten mozgott.

Pozitívumok:
+ Látvány
+ Páros harcok
+ Harc rendszer
+ Grafika
+ Hang
+ Extra mozdulatok
+ Küldetés közbeni csapat harc
+ Menü grafikája
+ Védekezés támadás közben
+ Karakterek száma

Negatívumok:
- Nyelvezet
- Játékidő/Tartalom (továbbra is satnyácska)
- Gyűjthető kártyák ismételt hiánya

Grafika: 9/10
Játszhatóság: 8.1/10
Kamera kezelés: 10/10
Irányíthatóság: 8.5/10
Tartalom: 7/10
Összesítve: 9/10

Bleach : Heat The Soul 7:

2010 Szeptember 2-án jött ki Psp-re az utolsó játék, ebből a száriából, melynél már minden eddigi próbálkozásukat megpróbálták az alkotók túlszárnyallni. Sikerült nekik? A tesztből kiderül.

Irányítás:

Nem meglepő, hogy ha 6 részen keresztül maradt az irányítás, miért az utolsóra módosítanák, így ez változatlanul maradt, de azért ide le írom mi mire való.

L: Egyik segítő aktiválása
R: Másik segítő aktiválása
X: Speciális képességgel/Karddal történő harc
[]: Energia nyaláb kibocsájtása az ellenfél megbénításához
O: Klasszikus ütés/rugás
Háromszög: Ugrás
Billenő kar: Mozgás
A négy irány billentyű: Mozgás

Játékmenet:

Az utolsó résznél megugrották a lécet, eléggé erőteljesen a készítők. 84 játszható karakter, Story vonal, Huecomundo Conquest bajnokság, melyek gondoskodnak a napokon át tartó szórakozásról. Végre vannak szörny harcok. Van 3 fő az egy elleni csapat küzdelem, egyszóval most tényleg kitettek magukért a fejlesztők. Kezdjük először a sztori vonalnál, mely több részből tevődik össze. Első vonalban Ichigo-ék szemszögéből teljesítjük a küldetéseket Aizen kapitány legyőzéséig, ez 46%-át teszi ki a fő vonalnak, és közben harcolunk átalakult szörnyetegekkel, melyek 15-20-szor akkorák mint mi magunk. Döbbenetes és dúrva látványilag is. Ha letudtuk az első felét, jön még egyszer mindegyik harc elölről, de már az ellenségeket irányítva, igen a monstrum dögökkel is kell lennünk, így mind két oldalba bele kóstolhatunk. 52 küzdelem vár ránk, ha ezeket lenyomtuk, jöhet a Huamendo Conquest, mely 10 vonalon kínál, fejenként 5 harcot, ahol már mi választhatunk karaktert (kivéve azt amelyik ellen harcolunk, ez a választó menüben elhalványodik és nem választható), az első 3 harc egy az egy elleni, a 4.ik egy Tournament és az utolsó pedig egy Boss elleni harc. A játék menüje gyönyörű lett, a töltő képernyőn mozgó grafika hangulatos és az egész anime által keltett atmoszférát vissza tükrözi. Végre kipróbálhatjuk Ichigo-t is teljes formájában, semmivel sem fukarkodtak az utolsó részben, bár kártyákat továbbra se gyűjthetünk, de el leszünk bőven ezek nélkül is, mert van tenni való jócskán. Másik újítás, mely már hamarabb fel kellett volna, hogy üsse a fejét, az ellenfelet a földön fekve is püfölhetjük, ezzel sok kellemetlen másodpercet megspórolva, még várunk arra, hogy felkeljen a harcot folytatva. A végére sikerült megtalálni a legjobb arany közép utat. Összegzés menüben folytatom a gondolat menetet.

Érdekességek:

Grandiózus szörny harcok, és a tovább csiszolt harci rendszer, valamint a szépen megrajzolt és animált menü. Valamint külön kiemelném, hogy le tudja kötni mocskosul az embert, jobban mint az előző részek.

Összegzés:
Nos szerintem az utolsó részre tért teljesen magához a széria, szépen lekövették az anime történéseit, így már nem is várható 8-ik rész, maximum, ha elkezdik ismét az animet.

Pozitívumok:
+ Látvány
+ Harc rendszer
+ Grafika
+ Szörny harcok (ellenük és a bőrükbe bújva is)
+ Hang
+ Ichigo teljes formája
+ 84 karakter
+ Gyönyörű menü rendszer és töltő képernyő
+ Huemondo Conquest

Negatívumok:
- Befejeződött a játék fejlesztés ( :) )

Grafika: 10/10
Játszhatóság: 9/10
Kamera kezelés: 10/10
Irányíthatóság: 9/10
Tartalom: 9/10
Összesítve: 9,4/10

Végszó:

Kellemes egy hónapot töltöttem ezzel a játék sorozattal, mely olyan volt akár az anime. Ingadozó minőségű, hol felerősödött, néhol pedig lajtmenetbe ment lefele, de összességébe nézve egy élvezhető egyveleget kapunk, mely megéri a ráfordított időt.
Köszönöm, hogy elolvastad. Remélem tetszett a tesztem, ha igen olvasd el az előző koholmányomat

is: [link]

Hozzászólások

(#1) KISDUCK


KISDUCK
addikt

Kár hogy nincs pc-re. :(

(#2) rdt89 válasza KISDUCK (#1) üzenetére


rdt89
addikt

Ez tény, hogy a jó játékok mindig elfelejtik a PC-s társadalmat. :(

(#3) marositech


marositech
senior tag

Kar, hogy nincs PC-re. :(
Nyomon kovetem a mangat, Narutoval egyutt vege lesz ennek is. :(

Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)

(#4) rdt89 válasza marositech (#3) üzenetére


rdt89
addikt

Hát mondjuk a Naruto-ért már azt mondom nem kár, hogy befejeződik, és a Bleach, mint anime is megérett már arra, hogy vége lett. Naruto-s játék jön PC-re, sőt lehet már kint is van, Bleach-es játékkal csak emulátoron keresztül tudjuk a PC-n tolni sajnos, de van egy hasonló játék kint még pedig az utolsó léghajlító játéka PC-s kiadásban. :)

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.