2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

A játékmenet

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A Crysis rengeteg olyan újítást fog tartalmazni, mely eddig nem volt tapasztalható hasonló játékban.

Az egyik legjelentősebb előrelépés, hogy mind az öltözék, mind pedig a fegyverek real-time (azaz valós időben) módosítható, moddolható, az aktuális helyzethez és taktikához szabható.

Erre szükség is lesz, ugyanis a fejlesztők elképzelése az, hogy a játékosnak a váltakozó körülményekhez alkalmazkodnia kelljen. A három fő környezet (dzsungel, jéggel borított vidék és az űrhajó) kiváló táptalajt szolgálnak a különféle taktikák és felszerelési tárgyak megválasztásához.

A játék FP nézetben játszódik, de járműben ülve lehetőségünk lesz harmadik nézetbe váltani. Ez olyankor lehet hasznos, ha egyidőben vezetünk és lövünk az autóra szerelt gépfegyverrel. (Igen, ez lehetséges, egy videóban volt látható, de bizonytalan, hogy benne marad-e a végleges változatban) Az átvezető animációk azonban mindenhol FP nézetben lesznek majd.

A környezet rombolható. Ez nem újdonság, bizonyos mértékig lehetett már ilyet látni játékokban (általában a Havok fizikai motorral szerelt stuffok voltak erőfölényben.) A Crysisban is kiélhetjük destruktív hajlamainkat, csak jóval tágabb határok között. A falevelek elhajlanak, ahogy elmegyünk mellettük, a dzsungelt rommá lehet lőni, a kövek esés után széthullanak, és a hatalmas robbanások letarolnak mindent, ami az útjukba akad. Járművekből sem lesz hiány, vezethetünk szinte bármit, amit elképzelhetünk; dzsip, tank, helikopter, hajó, sőt még alien járműveket is irányíthatunk.

Ruházatunk bővelkedni fog a funkciókban. Négy különféle eszköz áll rendelkezésünkre, hogy megvédjük magunkat, illetve előnyre tegyünk szert az ellenséggel szemben:

* Stealth - A játékos áttetszővé válik és árnyéka is megszűnik. Hasonló a más játékokban már tapasztalt cloak effekthez. Nehéz észrevenni, de nem lehetetlen
* Speed - A játékos mozgása hihetetlenül felgyorsul, az ellenfél számára sokszor követhetetlenül. Multiban ez az effekt minden bizonnyal hatalmas újdonságnak fog számítani. A CoD is gyors, de ez mindent felülmúl. 10-20 méterre lévő két fedezék között olyan gyors az áthaladás, hogy az ellenfélnek szinte lőni sincs ideje.
* Strength - a játékos rövid ideig hatalmas erő birtokába kerül. Képes falakat áttörni, háztetőkre ugrani, tárgyakat felemelni és dobálni, ellenfeleket egymásnak hajítani :)
* Armor - A játékos rövid ideig képes nagy mértékben ellenálni a lövéseknek és egyéb külső fizikai behatásoknak. Jó magyarázat lesz a "Miért nem halt meg?!" kérdésekre. :)

A Nano-öltözékre bizony szükségünk is lesz, hiszen nem csak Koreaiak törnek az életünkre, hanem az idegenek sem kímélnek. Különös fegyvereik (pl.: fekete lyuk-vető) igencsak ártalmasak az egészségre, ráadásul rendkívül intelligensek, csapatokban támadnak.

A NanoSuit nem csak a golyók ellen lesz hasznos, hanem jól jöhet természet-anyánk kicsapongó szeszélyei ellen is. Tornádók, földcsuszamlások, vulkánkitörés, földrengés. Ezek többsége real-time bukkan fel és a védekezés igencsak kívánatos.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.