2019. március 25., hétfő

Gyorskeresés

Cordon - lehet pozitív az élmény?

Írta: | Kulcsszavak: Cordon . Sony . Samsung . szervíz . tapasztalat

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Mint ahogyan azt bizonyára sokan tudjátok, a Cordon végzi a Sony és többek között a Samsung telefonok hivatalos szervizelését/javítását Magyarországon. A neten sok riasztó és rettentő történetet lehet olvasni velük kapcsolatban, így gondoltam én is megosztom saját tapasztalataimat, ugyanis a közelmúltban szerencsémre/szerencsétlenségemre többször kapcsolatba kerültem velük.
Először Sony telefonom hátlapján lévő díszítő elem jött le - cég hírét hallva fenntartásokkal, de elindultam vele feléjük. A telefon használhatóságát a "hiba" nem befolyásolta, de esztétikailag azért kifogásolható volt. Némi sorban állás után az első reakciójuk az volt, hogy hagyjam ott a készüléket. Miután elmondtam, hogy nekem a használathoz a készülék kell, nekik viszont javításhoz nem kell - így nálam is maradhatott. Ezeken felül még szerencsém is volt, mivel pótalkatrész volt raktáron, így rögtön kicserélték teljes hátlapot és probléma megoldódott.
Második eset előtt megjegyezném, hogy nem kell feltétlen hozzájuk elmenni - az országban több helyen lehet leadni a hibás készüléket (csak ezt épp nem mondják sűrűn).
Másodjára Sony headset fülesének vezérlőgombjával volt problémám, ami egyre többször makacsolta meg magát. Egy héttel a garancia lejárta előtt gondoltam megpróbálom megcsináltatni.
Ezzel először Westend Sony szalonba mentem el (az volt épp közel) - de meg is bántam, ugyanis hiába van benn 4 ember amikor abból 1 ért valamihez, a szerviz címén kívül kitalálták, hogy a láthatóan szétszedhetetlen headset-et majd valahogy szétfarigcsálja szerviz és úgy javítja meg, vagy inkább nem is fogják javítani nekem, és inkább 15 ezerért vegyek egy másikat azonnal - amikor ott van a drágább garanciális füles a kezemben... Erősen visszafogtam magam és nem küldtem el sehova, csak kisétáltam.
Elmentem a Sony Közponit szalonba - Kecskeméti utca - ahol viszont teljesen segítőkészek voltak, extra garanciapapírt is csináltunk fülesnek. Mindenkinek inkább őket ajánlom.
Visszatérve a füles javíttatásához, Cordon át is vette azt rögtön, de előírásként közölték, hogy adjak mellé egy működtető készüléket. Szintén egy rövid párbeszéd következett, hiszen nem szoftveres problémáról lévén szó az felesleges lett volna - így végül csak a füles maradt ott garanciapapírral. 2-3 nap után szóltak hogy megjavították; ami mint kiderült azt jelentette, hogy adtak egy teljesen újat - kevesebb mint egy héttel a garancia lejárta előtt.
Emellett megbeszéltük, hogy az első esetben említett hátlapi díszítőelemre szintén a 2 év garancia érvényes - így ha újra gond lesz azt újra cserélik (ez számított, mivel úgy éreztem esélyes hogy újra lesz).

Összefoglalva ha a sarkunkra állunk és kiállunk az érdekeinkért, az sokat segíthet a javítások folyamán. Mindezek mellett elhiszem a negatív tapasztalatokat (itt is és sok más szerviz esetében is), így a fokozott óvatosságot nem szabad elfelejteni, és mielőtt leadja valaki a készülékét érdemes pár fotót lőni róla - már csak saját biztonságunk miatt is.
A kérdésre a válasz pedig: igen, vannak pozitív élmények.

Hozzászólások

(#1) Kolondrum


Kolondrum
(PH! félisten)
LOGOUT blog

;] Jaj megint a cordon.

Suzuki 99Le (1185kg) és Kawasaki 72Le (174kg). Egyik tartós, másik "lép".

(#2) pit stop válasza Kolondrum (#1) üzenetére


pit stop
(PH! addikt)

Pont az a lényeg, hogy lehet pozitív a mese vége :P (mondjuk fülesnél én is meglepődtem kicsit :D )

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#3) Kolondrum válasza pit stop (#2) üzenetére


Kolondrum
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Ritka esetek egyike. Ebben biztos vagyok.

Suzuki 99Le (1185kg) és Kawasaki 72Le (174kg). Egyik tartós, másik "lép".

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.