2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

MyBody

Írta: | Kulcsszavak: body;frame;test;játék;game

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Pár hete kezdtem el játszani a Fallout 4-gyel. Igyekeztem először a saját magam képére alakítani a karakteremet, ami természetesen távolról sem sikerült, pedig nagyon igyekeztem.

Sajnos a játék nem gondolt a humbák fejűekre. Hosszas munkálatok után sikerült megformáznom a sarki közért eladóját, aki természetesen még hírből sem hasonlított rám.

A minap kezdtem el játszani a Call Of Duty Advanced Warfare-rel is.

Kevin Spaceyt látva, illetve a említett Fallout 4 után eszembe jutott, hogy a játékokban megjelenített fő karakterem helyett érdekes lenne saját karakteremet viszont látni legalább az átvezető videók alatt.

Vegyük például a Battlefield 4-et. Online játszom vele és lehetőség van un. Battlepack vásárlására. Ezek tartalmazzák a játék előrehaladtával megszerezhető fejlesztéseket, dogtag-eket, fegyvereket, stb.

Nyilván erről is megvan a magam véleménye. Minden megvásárolható Battlepack előbb-utóbb megszerezhető különböző feladatok teljesítésével. Ezek egy része szinte magától jön bizonyos idő eltelte után, bizonyos dolgok pedig hosszas munka eredményeként -vért izzadás- követően megszerezhetőek.

Na ez az, amiért vérbeli Battlefield játékosként egy forintot nem adnék. Viszont van valami, amiért már lehet beáldoznék jó pár dollárt.

És ez nem más, mint a karakterem megjelenítése a játékon belül.

Mi az elképzelésem?

Vegyünk egy céget, irodát, mint egy fotó-stúdió például.

Ebben a stúdióban lenne 3D Scanner, Motion Capture, magas felbontású kamerák és fényképezőgépek, meg mi egyéb, ami kellhet valaki digitális feltérképezéséhez. Itt bescannelnék a teljes test paramétereket, az arcom. stb. Nagy felbontású fotók készülnének a textúrákhoz, majd bizonyos alapmozgásokat rögzítenének a Motion Capture segítségével.
Gondolom nem kevés utómunkálat is követné mindezt, de végül elkészülne egy digitális verzió, ami valamilyen formában importálható lenne az új játékok mindegyikébe, vagy legalább is azokba, ahol élethű modellek megjelenítésére törekednek, vagy van lehetőség karakter formálásra vagy kiválasztásra.

Pl.: A Battlefield 5 már úgy jelenne meg, hogy képes lenne mindenki a saját karakterével játszani a játékon belül. Betölteni a karaktereket a pálya elkészítése közben, a szerver kezelné a karakterek valamilyen biztonságos formában történő megosztását a többi játékossal (ne lehessen felhasználni más karakterét). Annak idején pl. a CS-ben.
Majd a játékban már vállvetve harcolnák egymás oldalán, vagy akár egymás ellen a saját karaktereinkkel.

Egy ilyen szolgáltatásért már el tudom képzelni, hogy hajlandó lennék a zsebembe nyúlni.
Hogy a játék készítői miként oldanék meg mindezt az már persze egy más kérdés. Poligon számok, textúrák minősége, mennyisége a különböző felbontások, a mozgás, stb, de alap szinten szerintem ez nem egy lehetetlen dolog, főleg a technika rohamos fejlődését figyelembe véve.

Nyilván erre rá kellene szánni az időt, mert nem két perc alatt készülne el, de ha egyszer meglenne, már saját karakterrel bolyonghatnánk a virtuális térben.

Hozzászólások

(#1) kentucky


kentucky
őstag

Fifa 16, a macskája arcát beszkennelte :D Örökké kísérteni fog.

(#2) pIIrash válasza kentucky (#1) üzenetére


pIIrash
tag

Win :D

(#3) letepem válasza kentucky (#1) üzenetére


letepem
aktív tag

Made my day :D

látok, hallok, érzek és gondolkodom.

(#4) total90 válasza kentucky (#1) üzenetére


total90
veterán

Ilyet, hogy lehet? 😝

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#5) shteer válasza kentucky (#1) üzenetére


shteer
titán

A szemeeem a szemeeeeem :Y

:D

..szerintem jónak tűnik

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.