2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Belém csapott a villám UPDATE 14

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Ave nép!

Adódik a kérdés: mire vágyhat az ember egy szép májusi napon?
Well, a válasz egyszerű: nem arra amit most fogtok olvasni.
Reggel fél kilenckor fitten fiatalosan a műhelynél vártuk a trélert, ami időben be is futott. Felpakoltuk a járművet és megcéloztuk az EDC szervízt. Fura, mikor az ember a saját autóját látja meg a visszapillantóban.

Nem, nem a horribilis módon kipattintott ropi jobb kar a lényeg, hanem hogy a mögötted lévő nem tartja a követési távolságot. :D

Az EDC szervíz műhelye egészen tágas, de valamiért mégis egy kicsivel tisztábbat, rendezettebbet vár az ember. Na sebaj, kirendelt górét megkerestem, megkérdeztem hol hagyhatjuk a járgányt és le is engedtük az egyetlen üres parkolóhelyre az udvaron.

Tudni kell hogy majd' egy hetet vártunk a szállítással, mert ugyan a naptárba még befértem volna, de fizikailag nem tudták volna hova tenni az autót.
Gondoltam most az egyszer alapos leszek, úgyhogy még a látogatás előtt elolvastam a szervíz vállalásait, amit a honlapon közzétettek. A leírás profi volt, a valóság pedig...hogy is mondjam. Mint a tavaszi álom ősszel - nagyon messze van. Az átvételkor részükről megejtendő rengeteg pontból egyetlen egy sem törpént meg. Semmi állapotfelmérés, az autóban található cuccok leltározása, munkalap, igazolás arról mit hagytam ott és mit vehetek majd át, előzetes ajánlat az elvégzendő munkáról vagy fizetendő összegről. Irtózatos pörgés a munkafelvételen, cseppnyi figyelem az ügyfélnek. Mintha mögöttem még hatan álltak volna.
Sebaj, megbeszéltük mire lehet számítani időben, majd ott hagytam őket.
Három nap múlva jelentkeztek is. Ohh hát ez teljes adagolófelújítás, az elektronika is odavan
Majd mondott mellé egy árat is. Mind nem lett volna gond, csak olyan könnyed/nagyonsokadikvagymenjünkmár hangsúllyal, amitól olyan érzése támad az embernek, mintha rá sem néztek volna az autóra, csak hasraütésszerűen el van döntve: Zsanettezés következik.

Osztottam-szoroztam és arra jutottam még mindig jobb ha megcsináltatom szekeret, mintha hagynám és pl bontva vagy motorhibásan adnám el. Egyrészt nem presszionál a "most már aztán kell egy autó" gondolat, tehát nyugodtabban keresgélhetek tovább. Másrészt nyilván jobb árat kapok érte ha eladásra kerül a sor. Kértem hogy ha már nem tudok ott lenni a javításnál, csináljanak néhány fényképet a főbb lépésekről.
Ekkor jön a meglepi:
- Minek az nekem?
- Kérem? Nyilván minden javítást dokumentálok, ezt is szeretném. Plusz eladásnál jól jön a bizonyíték és kellenek a képek logoutra is bitch!
- Dehát eddig ilyet itt sosem kértek.
- Majd most én kérek.
- Fúúú, hát nem tudja mi van, ő inkább felhívja a főnököt és megbeszéli vele.
#palmface. Na mondom jólvan, szaladjál, beszélgessetek.

Fél óra múlva csörren is a kézi készülék....beszélt a főnökével és nem tudnak képeket csinálni, mert üjjéle "nincs rá erőforrás" #doublepalmface:U

Jelölve vagyok a legjobb férfi színésznek járó arany szobrocskára, ugyanis nem küldtem el őket a susnyásba még egy ilyen lehetetlen kifogás után sem, csupán jeleztem hogy akkor uccu neki, tegnapra legyen kész a javítás. Néhány nap elteltével újabb hívás, kész a szekér. Áttoltam a titán csapágyas talicskát, kibillentettem a tricsillió eurot az asztalra és felmarkoltam a kulcsokat.
Csendesebb járás és egy literrel alacsonyabb átlag. Íme egy kitűnő operatőri munkáról tanúskodó videó ahol is pillanatnyi fogyi érték látható. Guglidrive videjó nyílik.
Tudom, anyám hülye fiát, hogy merek menet közben videózni, mind itt halunk! 90-es limit volt, előttem és mögöttem senki - hiszen mindenki 130-at kotor már a bevezetőn is, csak én nem - szóval én vesztem volna, miattam meg nem kár.

Unalmamban még kicseréltük a két első ködöst is, mert már régóta piszkált hogy ilyen koszosak belülről. Azt tudni kell hogy minden alkatrész amit eddig cseréltem, az gyári, ezek viszont Depo gyártmányúak. Sajna a Cromax oldalán csak annyi volt írva hogy EU import. Mivel nem volt a listában a "Gyári alkatrész", gondoltam biztos ez lesz az. Hát nem. Ég is a pofám rendesen.

Azt ígértem ez az utolsó felvonás, de tudjátok mekkora galád vagyok, átvertelek titeket.
Következő viziten megpróbáljuk kideríteni miért párásodok ha kinyomom a klímát és csak a venti megy, illetve beépítjük a DarthVödör féle CC LED-et is a tempomat aktivitás jelzésére.

Batman out

Hozzászólások

(#1) Luck Dragon

Akkor számíthatunk a következő írásodban egy olyan tartalomra ami majd be mutatja az új autót?
Mind amellett meg is tarthatnád ezt a kis G dízlit, annyit foglalkoztál már vele, van szíved túl adni rajta? :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2) Petyyyyy válasza Luck Dragon (#1) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Az új szekért bemutató írás még nagyon messze van, mivel nem sikerül a toronymagasra karcolt elvárásoknak megfelelőt találni. De lesz ilyen persze.
Felmerült az opció hogy megtartom ezt is, mert szerintem tényleg rendben van és valóban nehéz lenne megválni tőle már a szentimentális formám miatt is. Viszont abszolút urizálás lenne két autót tartanom.

Bátyámnak szintén G van, húgomnak meg még nincs jogsija, szóval családon belül sem tudom "letétbe" helyezni. :D

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.