2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Huncutka (Suzuki Sv 650 N 2006)

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Eljött végre ez a nap is :))

Miután sikeresen levizsgáztam A korlátlan jogsira , kis szerencsével meg is tudtam venni a kis "Huncutka" becenévre hallgató motorom :DD

Suzuki Sv 650 N 2006- os évjárat. Én eredetileg Honda hornet 600- ast akartam , de most arra nem futotta , majd később valamikor....De most nem a bánkódás ideje van , hanem az örömé :)) :DD Először furcsa volt a V2 élmény , kb egy hét volt mire megszoktam. Nem az allulról jövő erő volt szokatlan , az tetszik nagyon , hanem például a visszaváltásnál jelentkező motorfék , ami képes akár a hátsó gumit is megcsúsztatni :Y Most pár hét után kicsit jobban összeszokva élvezem már a motorozást a "kis" Suzukival. Nem olyan finom műszer mint a kinézett 4 hengeres Honda hornet ( próbáltam párat ) futóműve puhább bizonytalanabb , váltója kicsit nehezebben járó , de ezekért is talán férfiasabb motorka benyomását kelti. De ezeket leszámítva egy csupa örömfaktor 😁😁😁 Szokták ajánlani kezdő motornak is , de én inkább egy finomabb 4 hengerest ajánlanék a felsoroltak miatt. Csak egy példa.... nővérem 3.-ik éve motorozik , Suzuki bandit 600 , Honda hornet 600 , most meg egy Honda cb 1000 r van neki. Ügyes lány sok fiút lazán lepipál (nem úgy xd 🤣🤣🤣) :K , de mikor cseréltünk egy próbakörre , leszállva azt mondta hogy az ezres motorja után ezen félt :DDD
Semmi különös nincs ebben csak tényleg szokni kell a V2-öt ;) Szóval csak ennyi lett volna most a beszámolóm , széles utat gumifát motoros társaim , vigyázzunk magunkra :R
Pár képet berakok az idáig létrejött kis kalandjainkból 🥰😍🤗


Hozzászólások

(#1) futo001


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Először is gratula a jogsihoz és a mocihoz. :C
És a nővéredhez. :DDD

Szerintem nem rossz választás a V2, nekem volt TL1000R és boxer BMW, ahogy láttad most meg egy V4 Honda. Ezek tényleg picit mások mint a sornégyek, de megvan a maguk varázsa. Pl a hangjuk, SV650 azért elég szépen dübörög. :D A vezetésüket meg kell szokni, pár 1000km és már fel sem tűnik.

Most csináltam egy vizsgát itt, olyasmit amit az ír és angol rendőrök is és a vizsga napjára az oktató átültetett egy 600-as Hornetre, mivel sokkal simább járású és a vizsgában van "kanyarvadászat", ami egy 20km-es szerpentin, ahol ha akár 1 alkalommal hozzáérsz a fékhez, bukta. Úgy gondolta a sornégy és a Hornet futóműve jobban fog feküdni a feladatra és alapvetően igaza van, csakhogy számomra ismeretlen volt a motor, de annyira könnyű volt vezetni, hogy percek alatt megszoktam, viszont a motorfék hiányzott a kanyarok előtt mivel nem ehhez voltam szokva. Szóval igaz, hogy simább járásúak, talán kezesebbek is, én sem vagyok biztos benne, hogy nem egy 600-as Hornet kellett volna a VFR helyett, de azért ahányszor ráülök a VFR-re, már indításkor vigyorgok. Egyedül ezeknek a motoroknak a vibrációját tudnám feledni, azt nem szeretem egyáltalán.
De a következő tényleg valami sornégy lesz.

Sok balesetmentest. :)

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#2) futo001


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Milyen telefontartód van? Épp most próbálok valami normálisat találni.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#3) doc válasza futo001 (#1) üzenetére


doc
nagyúr

Kegyetlen jo motor a Hornet, baromi jol kezelheto kis temponal is, ellentetben a VFR-rel, ami 30-40-es tempo alatt halal.
Viszont onnantol hogy kijutsz a varosbol, a Hornet sehol nincs a VFR-hez kepest :C Imadom a VFR-t, es hiaba ultem mas, nagyon jo motorokon, mindig arra jutottam hogy azert csak a VFR a legjobb...
De ha minden jol megy, iden jon egy fiatalabb bringa is melle, ami nalam is sornegyes lesz, de a VFR (egyelore legalabbis) megmarad, nem lenne szivem megszabadulni tole :)

(#4) doc


doc
nagyúr

Grat, nagyon jo kis motor az SV, es ha az elejen nem hagyod hogy nagyon elragadjon a hev, sokaig ki fog szolgalni.

(#5) KYZRR válasza doc (#3) üzenetére


KYZRR
őstag

Pontosan ugyanígy vagyok ezzel én is, Rutinon Hornettel mentem, nagyon tetszett mert faék egyszerű, forgalomban most saját motorral megyek, VFR750 személyében, uuuuutttálok araszolni vele, 2500 alatt rángat mint állat.. :DDD, viszont amikor már haladsz vele, még a 2 météres magasságomhoz is kényelmes, és minden rángás kisimul.

Igaz, ráfér egy szinkron, jövőhéten van is időpont, remélem segít rajta...

You can only die once, make sure it is worth it...

(#6) doc válasza KYZRR (#5) üzenetére


doc
nagyúr

2500 alatt rangat? A VFR 3000-3500 alatt használhatatlan,ez ilyen, menni kell vele, azt szereti :D

(#7) futo001


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Tegnap bringasokat kisertem és sokkal jobban ment mint gondoltam. Kicsit kellett kuplungolni emelkedôn néha de tök ok volt.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#8) Pécsi gyerek válasza futo001 (#1) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Na itt a lényeg ahogy mondod,ráülsz egy hornetre és mintha már mentél volna vele érzésed van rögtön. :) Nővérem honda cb 1000r-je dettó,leszáltam róla és megkérdeztem hogy ez villanymotor vagy mi 😂 olyan egyértelmű volt a kezelése peddig kicsit nehezebb meg vagy 125 Le. De tényleg fasza hangja van az Sv-nek,valamikor csak úgy gurulgatok és hallom ahogy alattam dübörög a két dugó 😍 frenetikus :))

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#9) Pécsi gyerek válasza futo001 (#2) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Nem tudom 😀 úgy kaptam a havertól,akivel jártam jogsira.

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#10) Pécsi gyerek válasza doc (#3) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

A VFR az VFR az egy legenda :) Emlékszem amikor 8.-os országjáráson voltunk gyerekkoromban és haverral motorbuzik voltunk és Eger-ben elgurult mellettünk egy piros VFR .....hát ott besza/behu levoltunk döbbenve a látványtól 😍

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.