Igen, jó dolog az ha van Eneloop akkuja mindenkinek, rajta vagyok az ügyön rendesen. Veszik is szépen, nem panaszkodom, igaz mindig is az alacsony ár - sok ügyfél kombót részesítettem előnyben, valahogy erre álltam be.
Néha azonban kis fejfájással jár az ügymenet, de nem a vevőkkel van ám baj, ó nem.
Legyen egy egyszerű kronológiai vázlat a történtekről, a jobb érthetőség kedvéért:
- Január 7: Kedvenc nagykeremtől (~800km) megrendeltem kb. 200e ft értékű terméket, ki is fizettem azonnal ahogy szoktuk.
- Január 11-12: Egyre több vevőmnek ígérgettem hogy itt lesz a motyó pillanatokon belül, türelem (2-3 napos szállítási idő volt a jellemző korábban)
- Január 15: A vevők türelmetlenek, de senki nem gyanakvó/fenyegető, pedig van aki már fizetett is nekem. Én elég jól viselem a szitut, mert igaz Kínából és kisebb értékben, de volt hogy 35 napig utazott az áru.
- Január 19: Kissé feszült vagyok. A rendelésem kapott egy "Tracking numbert", mely neten lekérdezve fázisonkénti bontásban tájékoztat a küldemény hollétéről: nos, hetedike óta a feladási helyet mutatja, írjunk hát a logisztikai cég itteni és ottani irodájának is.
- Január 20: Jönnek a válaszok, "nálunk ilyen nincs..." - alapvetően nyugodt arcnak tartanak, de most jól esne egy karton vidámcigi. Írtam hát a kedvenc nagykeremnek is, "biztosan feladtátok?"
- Január 21: Gyorsválasz, "Kivizsgáljuk."
- Január 24: Bővebb válasz: "Sajnáljuk a hibát, rendelését újra elküldtük" - csodák csodájára a Tracking number lekérdezése is eredményes, láthatóan mozog a cucc!
- Január 27: Voilá, csomag befutott, igaz 47 euró hiányt pakoltak bele (előfordul, előtte meg 15 euró többletanyag volt benne, na bumm), de itt van. Megy az a 2-3 nap ha akar!
- Január 31: Délelőtt: a vevők nagy része megkapta a várt akksikat, többekhez úton van postán.
- Január 31: Délután: Postai értesítő a postaládában. Postán döbbenet: az első (elveszettnek hitt) csomag jött meg. Slusszpoén: hiánytalan...
Elnézést a kifejezésért, de én most mégis mi a szart csináljak?
Ugyebár olyan nincs hogy én bagóért eladjam a becsületemet. Találtam már pénztárcát 4-5 ezer forinttal, körülnéztem: de sehol egy keresgélő arc, elraktam. Találtam már 10 ezer forintost kocsmától 30 méterre, de sehol senki, elraktam. Találtam már meg nyugdíjas táskáját vonaton végállomáson leszálláskor a csomagtartón, lent a kezébe nyomtam, örült. Találtam már telefont, kinyomoztam a tulajt, visszaadtam - mocsok nagy zavarban voltam amikor a kezembe nyomta a hálapénzt.
Na de 200 ropi, vazze, szívdobbanásilag kábé mint egy lottóötös, és még ölnöm sem kellett érte.
Most akkor jöhetne a pókerarc, és:
(a) Messze elkerülöm őket, kitörölöm őket az összes létező levelezőprogramomból, spamlistára teszem a hasonló nevűeket is.
(b) Két hét múlva fapofával leadom a következő megrendelést, meglátjuk mi lesz alapon. Ha rákérdeznek erre a bakira, másfél óra múlva visszaírom hogy "jajj, tényleg, meg is jött" aztán kifizetem és kész.
(c) Már rég írnom kellett volna nekik hogy mi a szitu, és ezzel egy B A Z I N A GY piros pontot szerzek náluk. Feltéve, hogy még nincs teli a t@kük a panaszaimmal.
(A régi és az új tracking number megegyezett, így talán visszajelzést sem kap a nagyker a dupla kézbesítésről. Ráadásul 27-én nem én vettem át a csomagot, aláírás nuku)
Figyelembe véve, hogy te egy alapvetően jólnevelt Logout-olvasó vagy, mit tennél?