2021. október 20., szerda

Gyorskeresés

HardverApró | Gyakran Ismételt Kérdések

Írta: | Kulcsszavak: gyik . hardverapró . kérdések . válaszok . infó . segítség . értő olvasás . gondos csomagolás

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Nálam következő az üzletmenet ❗

• Kérek: nevet, lakcímet, telszámot, mailcímet és közeli postád címét
• Adok: visszaigazolást a számlázási adataimmal, utánvét esetén mobilon egyeztetünk
• Alaposan: dupla kartonnal, sok kitöltőanyaggal csomagolok, lásd lentebb
• Ha befutott a pénz, megindul a küldemény
• Jegelem a terméket
• Értesít a futár a státuszról, szállítás várható idejéről
• Jellemzően 14:00-ig lefixált rendelésnél ez 1 munkanapot vesz igénybe
• Végül mehet kölcsönösen egy piros

______________

"Nincs törékeny küldemény, maximum gondatlan csomagolás!"
#01 #02 #03 #04 #05 #06 #07 #08 #09
#10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17
Több infó #6 pont; lentebb!

______________

MEGBíZHATÓSÁGRÓL
540+ piros • Hardverapró értékelés •
310+ piros • régi ph! fórum referencia •

PH! fórum ami a partnerek / rang / moderátorok miatt releváns:
Link #01
Link #02
Link #03
Link #04
Link #05

Privát mobilszámom 96 óta ugyanaz és nincs tervben csere.

______________

Íme a HardverAprós tapasztalataim, egyben válaszok a vásárlóimnak. Ha bizonytalanná válsz, vagy kérdés merül fel, a lenti leírás jól jöhet. Céltudatosan gyűjtöm a gyakran előforduló válaszokat. Találtam okos gondolatokat, de értelmetlennek tartom az üzletszabályzatot. Szolidaritást vállalok azokkal a fórumtársakkal, akik korrekten szoktak eljárni és csak információra van szükségük.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK | HardverApró

#0 Megvan még? Mit jelent az, hogy JÉG / JEGELVE?
- Amint változás történik, veszem a fáradtságot és azonnal frissítem a hirdetésem státuszát. Le szoktam húzni a szöveget, kiírom a címbe, ha elkelt. Ezt jelenti a A JEGELÉS azaz JéG! Ilyenkor már megvolt a visszaigazolás, rendszerint a vásárló megadta az adatait, fizetett, ezzel együtt lefoglalta a terméket. Értékelés után zárom a lapot!
Talán jobb lenne az a kérdés, hogy: "Érdekel a hirdetett (vagy hasonló) termék; ez a mobilszámom, kérlek csörgess meg .."
Van úgy, hogy lemaradsz valamiről, de ha el tudod mondani pár mondatban mit szeretnél, akkor megpróbálom kideríteni mire van szükséged igazán és ajánlok valami jót, ami talán még hirdetésre sem került! Magyarul van lehetőség foglalást tenni. Ennek első lépése, hogy egyeztetünk.

#1 Beszámítás / csere van?
- Ha neked úgy könnyebb a fejlesztés, lehetséges hardver beszámítás. Azért tisztázzuk, hogy nincs szükségem mindenre. Már megvan a gépparkom, Magyarul nagy az esélye, hogy el kell adnom amit kínálsz. Tehát ne várd, hogy nyitásnak találgassak és elkezdjek fölfelé alkudni a termékedre. Te fordulsz hozzám gyors megoldásért, nyugodtan hengerelj le egy mindkettőnk számára korrekt árajánlattal! (Nem csináltál még ilyet, nem vagy biztos magadban? Nézd meg az #5 választ. )

Szerintem a "Piaci ár" nem az, amennyiért fél éve árulgatják.
Inkább az, amennyiért el lehet adni belátható időn belül!

#2 Nekem félre tennéd?
- Igen. Első lépésben írd meg a szállítási adataid: nevet, lakcímet, napközben elérhető telefonszámot és mail címet. Amikor ki van fizetve vagy a foglaló / utánvét összege megérkezett, előkészítem a küldeményed és adok egy nyomkövetési számot. Ha valami infóra van még szükséged, mobilon csörgess! A lányaim miatt ritkábban tudok olvasgatni, ezért nézd el, ha nincs lehetőségem minden üzenetre azonnal írogatással reagálni. Hirdetés alatt maximum UP-ot fogadok. A hirdetések alatti üzenetek azért lettek letiltva, mert nem vagyok folyamatosan online. Ha már üzenet, akkor írj privátot, emailt; info [kukac] wasd.hu

#3 Mennyi az alja?
- Csak a tetejével együtt eladó! Mégis mit kezdjek a felével?! (: Komolyra fordítva, megállapodáskor, vagy személyesen beszélhetünk erről. Leírom megint; szóbeli vagy mobil hívásra gondolok. Nem vagyok vaskalapos, de ha csak üzenetben huszárkodsz, sokadik kérés után elfelejted megadni a számod... az komolytalan benyomást kelt. Csörgess meg, beszéljünk erről. Ha nem veszem fel azonnal, később visszahívlak! Természetesen mindig van írásbeli visszaigazolás, mégis vannak olyan dolgok, amit jobb személyesen és / vagy telefonáláskor pár mondatban tisztázni. Az a tapasztalat, hogy privát vagy chat 💬 üzenetben napokig eltarthat a kérdezz-felelek. Aztán persze megy a terelés.. Jobban értékelem az őszinteséget és a gerinces tagokat.

#4 Megmondanád mennyit kéne "rádobni" a gépemre?
- Összeg megjelölés nélkül a legtöbb ajánlat tárgytalan, így feleslegesen várnál arra, hogy majd írok. Sajnos nincs lehetőségem beárazni a napi kérdés özönt. Lásd #2 pont! Ha látom, hogy megvannak a szükséges adatok, utánanézek és beszélhetünk a továbbiakról. Ne raboljuk egymás idejét azzal, hogy visszafelé próbálod megülni a lovat. Lehetséges, hogy hiába várod mástól azokat az információkat, amit Neked kell tudni?! Kezdésnek döntsd el mennyi az a minimál ár, amiért még oda adod beszámítás esetén a terméked. Szükség lesz részletekre! Alapvető pl egy PC esetén az alkatrészek típusszáma, kiegészítők, garancia idő és az állapot leírása. Az utóbbi kettőről a legjobb pár fotó e-mailben. (Nem csináltál még ilyet, nem vagy biztos magadban? Nézd meg az #5 választ. )

Épp szervizben a mágikus gömb, és zöldhályog eltávolításon a bölcs...
Nélkülük esélytelen a vágyakat megjósolni.

#5 Mégis tudnál mondani valami árat beszámításra? Csere van?
- Van nekem is egy eladó opelem... 1.4, öt ajtós, fekete, első tulaj, keveset ment, jó akkuja van... remélem érted a párhuzamot. Több adatra van szükség. Írtam egy mintát, hogy lásd mire gondolok. Kitöltenéd?

Pontos típusszám - Lenovo IdeaPad Yoga 500 80N5004FHV
Színe és mérete - Fekete, 14" FHD iPS MATT
Specifikáció - Intel Core i3 5005U, 8gb ddr3, 128gb ssd (100%), hdmi, usb3, magyar bill
Esztétikáról - Keveset használt, sérülés, karc és ütődés nincs! Kijelző hajszálkarc és pixelhiba mentes
Többi részlet - Gyári töltő , erős akksi: 5-6óra netezéskor megvan, világítós a bill!
Doboza, számlája - Igen, megvan minden
Mennyi az ár, amiért még megválnál tőle - 40e Ft a minimál ár
Jótállás - Media Markt-os vásárlás, küldök egy olvasható fotót a papírról

Ez sokat fog segíteni, elég ha kitöltöd figyelmesen:
https://www.wasd.hu/b

#6 Kézbesítés / Szállítás / Csomagolás
Személyesen Hajdúszoboszló, ritkábban Debrecen, Kisújszállás, Tiszacsege, Berettyóújfalu és ezek vonzáskörzete megoldható. Épp ezért írtam az aláírásomba ezt a gondolatot, amit pár fotóval kiegészítek:

"Nincs törékeny küldemény, maximum gondatlan csomagolás!"
#01 #02 #03 #04 #05 #06 #07 #08 #09
#10 #11 #12 #13 #14 #15 #16

Hétfő - Péntek 14:00 - ig leadott rendelés esetén, következő nap reggel (!) szállítják a küldeményed. 14 óra után vagy hétvégén érkező rendelésnél jellemzően 1-2 (munka) nap a szállítási idő. Minden küldemény amit feladok; RAGSZÁMMAL rendelkezik, ezzel a nyomkövetési számmal követhető, hol tart a pakk. Ezért szükséges email címet és mobilszámot megadni, ezeken értesítenek Téged a csomag státuszáról.

Sokan egyszerűen félnek a postára, futárra, akárkire bízni a drága műszaki terméket. Elnézve a túlhajszolt mindennapokat, részben megértem ezt az álláspontot. Az egyik közeli nagykerben rendszeres a heti 150+ db küldemény így az import- export forgalom logisztikájából tudom, hogy a minősíthetetlen csomagolással és kapkodással együtt jár a reklamáció.

Meggyőződésem, hogy legjobb megoldás a megelőzés. Részemről minden küldeményt körültekintően készítek elő; többrétegű, sok kitöltőanyaggal, folpackkal vízállóvá változtatott, "feszes" csomagról beszélek. Merem ajánlani az MPL postán maradó küldést. Konténeres szállítás során nem érinti a lokális futár a csomagot, raktárból-raktárárba maximum nagyteher szállítja a konténert! Ugyanakkor mindig rendben vannak a postaPonton maradó csomagjaim is. Tapasztalat: tisztességes legyen a csomagolás! Ebből a narratívából nézve elfogadható szolgáltatás a GLS, DPD is, de a legfontosabb, hogy ne csörögjön a csomagban semmi! Mindez bárki számára elérhető, olcsó és gyors megoldás. Ha Te küldesz valamit, legyél alapos, használj sok kitöltőanyagot, normális kartonban legyen a zárt küldemény. Mióta így intézem a pakkokat és kizárólag értékeléssel rendelkező tagnak küldök előre, számomra megoldódott a kérdés.

#7 Megvan minden kiegészítő?
- Nagyítható fotókat rögzítek. Tesztelhető az összes eszköz. Kizárólag hardverekkel foglalkozom, így bevett módszereim vannak, hogy mivel-mit lehet megfelelően diagnosztizálni. Részletezem a specifikációt. A visszajelzések alapján elég konzisztens hirdetéseim vannak. Továbbá a kiegészítőkről és a többi kapcsolódó dologról szintén meg fogsz találni mindent a leírásban, képeken. Nem mondom, hogy sohasem tévedek, de legjobb tudásom szerint ez nem zsákbamacska! Ezért felelősséget vállalok. Az érdeklődőket írásban, személyesen és telefonáláskor tájékoztatom. Például a COA igazoló matrica jelenlétét is megnézheted a képek között, mert ezt és a gyári töltőt, gép alját, állapotot részletesen rögzítem. Nem foglalkozom aktiválással és licensz beszerzéssel! Azonban rengeteg nagyítható képet készítek minden egyes küldeményről. Szóval megéri figyelmesen átnézni mindent. Gyakran megelőzöm a kérdést, ezért kérlek a hirdetést figyelmesen olvasd át újra!

#8 Te kereskedő vagy? Jársz mostanában Pesten?
• Van ilyen papírom is, 16 óta grafikusként dolgozom, ezek mellett van még ~10 év vendéglátói tapasztalatom. Szeretem követni az újdonságokat, cserélgetek, gyakran segítek a kollégáknak, családnak- barátoknak és másodállásban megvan a vállalkozásom. Nem vagyok nagyker, pár darabom szokott lenni és papírokkal tudok igazolni mindent. Tényleg alaposan tesztelek/csomagolok és tisztességesen járok el, nyugodtan alszom. Leírom ide is:

SZÁMLAKÉPES • igen ➪ AM 0%
Járj utána, hogy ez Neked, a vállalkozásodnak / cégednek mennyire felel meg!

• Minden termékre garanciát vállalok, ennek feltétele, hogy rendeltetésszerűen legyen használva!
Mit jelent ez a gyakorlatban? Keress rá a termék manualra, mindenhez ad a gyártó és részletesen listázza a számodra fontos adatokat!

• Az adatlapomon csekkolható még:
a.) 🔴 Az összes megbízhatósági pont; több száz piros 10+ év alatt
b.) 🚗 Nem, nem járok Bp-en mostanában. Hajdúszoboszlói vagyok
c.) 💬 Facsén nem érsz el, lásd #3 és #5 pontok

• Nyilván ha sürgős és pár fontos dolgot szeretnél megtudni, nyugodtan bekérdezhetsz. Ugyanakkor, ha minden létező infó adott, több éves távlatban a jelentkezők 99% szerint autentikus a leírásom, akkor felmerül a szövegértés / rendeltetésszerű használat.

#9 Láttam olcsóbban ilyet! Most mi lesz?
- Értem. A választás kétségtelenül a kezedben van.
Most kérdeznék valamit: Náluk van beszámítás, szavatossági ügyekben később is megkereshető és 100% -ban egyező a készleten lévő termék?

Úgy vélem fontosabb a megbízhatóság mint egy kütyü !

Többek között ezért készül a termékekről több tucat fotó és meglepő mennyiségű audit. Évtizedes távlatban tárolva vannak az adatok.

A választást nagyban felgyorsítja, hogy kategorizálva vannak a termékeink:

Ráadás:

Az akkumulátorok vagy egyéb kellékanyagok korlátozott jótállására is felhívnám a figyelmet. Gyártónként eltérhetnek a feltételek. Bármelyik cégnél tetten érhető a tervezett elavulás, lehangoló pixelpolitika, gyenge elégtelen hűtés, stb. Nem törődnek úgy az ügyféllel, ahogy azt a termék prémium költsége indokolná. Ezeken túl a bevezetés alatt álló első sorozatok várhatóan gyermekbetegséggel küzdenek majd. Lásd nvidia RTX, legion, galaxy és a többi sorozat.

Mit tehetsz? Kérdezz utána hogyan zajlik a jótállás. Mobil esetén tisztán látni kell, ha felmerül a szürke importos fogalom, lásd turbórágós-árgépezetes hyperkorrekt üzletek megszűnését. Magánszemélytől vásárolva van esély letiltásra vagy garantáltan gyártói garanciát kapsz? Erről legyen papír! Nálam ezek a kirakók a helyén vannak. Fordulhatsz hozzám a kérdéseiddel jövőre is.

Korrekt vállalkozásra törekszem, amit gyakran felkeresnek a törzsvásárlók. Szeretnék hinni abban, hogy más is kedveli az újszerű dolgokat és a használt termékek között is meg lehet találni a számunkra megfelelőt. Felemészt mindez némi energiát, de leírtam mindenhol a telefonszámom, tisztázom szóban és írásban: első sorban fair megállapodás a cél. Így mindkét fél elégedett.

Remélem így már áttekinthetőbb, miért ignorálom a hirdetés alatti üzeneteket. Hogyan ismerem fel és miért vagyok hálás a stabil vásárlóknak. Ha furcsának találjátok a hozzáállást, megértem. Nem az örömöt keresem a fentiek leírásakor, hanem az értelmet.

Aki komolyan gondolja és tudja mit akar, úgyis egyeztet. A többieknek azt tudom mondani, hagyjuk a bohóckodást másra, az érzelmeket a házi kedvencnek és maradjunk barátok! ;)

Sokat változott az oldal, mióta az első egérpadomat vásároltam :U Szerencsés vagyok, mert kiismerhettem a rejtelmeit és gyűjthettem jó pár UP-ot. Próbálkoztam hasonló írással korábban. Idővel ezt fogom bővíteni.

Remélem célt talál a - ph! gyik - és építő kritikával éltek! Ha valami fontosnak tartott infó kimaradt, vagy hiba csúszott be, kérlek privát üzenetben jelezd és javítom.

KAPCSOLAT • 7o 233 9OO1
info [kukac] wasd.hu

Üdv és Béke
Csaba Tamás - olbaidhun

Ha szeretnéd követni az újdonságokat, iratkozz fel:
https://www.facebook.com/www.wasd.hu

forrás
BlekkFrájdéj hiszti és ami mögötte van
új MacBook Air, lassabb mint az előző!
új MacBook túlmelegedés
vásárlók megtévesztése
olbaidhun hirdetései

Értő olvasás ON, PostaPont ON, Korrekt ajánlat ON, Utalás ON, Pofátlan viselkedés OFF, hitegetés OFF

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.