2019. augusztus 24., szombat

Gyorskeresés

XCOM Enemy Within stratégiám ironman módban

Írta: | Kulcsszavak: játék . xcom . stratégia

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Normal fokozat, ironman mód. Az ironman mód azt jelenti, hogy nem lehet mentéseket csinálni, csak onnan lehet folytatni a játékot ahol legutoljára abbahagyod. Ez az írás nem csak a stratégiát tartalmazza, hanem egy végigvitt játék részleteit is, például árak, vételek, stb. Sok minden le van írva, de inkább csak a lényegesebb dolgok, mivel így is nagyon sok.

Ironman módba csak akkor érdemes belekezdeni, ha már végigvittük a játékot, ha jól ismerjük a játékot, ha jól tudunk játszani, ha sokáig tudjuk magunkat tartani az eltervezett stratégiához stb.

Kezdésnél Észak-Amerikát választottam mivel ironman módban minden kontinenshez legalább 2 gépet kell vásárolni, mert nem lehet megengedni azt, hogy ép akkor jöjjön egy ufó amikor az egyik gépet szerelem. Meg kell egy második gép egyébként is, ha az elsőnek nem sikerül leszednie az ufót. Szóval több elfogó repülőt kell használni ironman módban, a repülők árai és a fenntartási költségük fele annyi észak amerikai bónusszal.

-----------------
1 hónap

Az első hónapban arra megyek rá hogy minél gyorsabban kiderüljön hogy melyik katona milyen kasztba tartozik. Ha egy katona megöl egy ellenséget utána biztosan meglépi az első szintet, vagyis utána kifejezetten igyekszem, hogy egy másik katonával öljem meg a következő ellenséget. Biztosra megyek, lövés helyet gránátot használok, ha eléri, mert az 100%-os.

Ironman módban fontos még, hogy lehetőleg az első támadás körben megöljem az ellenségeket úgy, hogy lehetőleg max csak egy maradjon, mert ha kettő marad és ha mind a kettő eltalál egy páncél nélküli katonát, akkor annak annyi. Habár szükség lenne sok fegyver maradványra, ironmodban muszáj nagyon sokszor biztosra menni és sokkal többször használni gránátot és rakétavetőt.

A katonák mozgatási stratégiájára sokkal jobban oda kell figyelni ironman módban, az első katonát a cselekvési zónáig szabad általában előre vinni. Nem nagyon szabad szélesen előre menni, az első két előre küldött katonával behatárolni a szélességet, a többit pedig közéjük küldeni. Így sokkal ritkábban fordul elő az, hogy a sokadik katona előre menésekor jelenik meg az ellenség. Az örző módot pedig csak akkor aktiválni, amikor már kb. mindegyikkel előre mentünk. Az előre menetelnél az is fontos, hogy a rakétavetőssel később menjünk előre, a mesterlövésszel pedig a legvégén, hiszen ezek azután már nem lőhetnek rakétavetővel/távcsövessel, ha már előre mentek.

A fő hatos csapat 2 támogató, 2 mesterlövész, 2 rakétavetős lesz, ezért arra törekszek, hogy legyen a bázison 4 támogató, 4 mesterlövés, 4 rakétavetős, vagyis legyen megfelelő helyettesítés a gyógyulási vagy fejlesztési időszakban. 2 rakétavetős ellengethetetlen ironman módban, mert ha egyszerre nagyon sok kemény ellenség jelenik meg, akkor csak a rakéták kilövésével lehet megúszni azt, hogy ne hogy meghaljon egy fontos katona, ami ironman módban nagyon szörnyű következmény. 2 támogató szintén elengedhetetlen, mivel kell a biztos mennyiségű medikit.

Ameddig 4-es a fő csapat, addig 1 támogató, 1 mesterlövész, 2 rakétavetős, 5-ös csapatnál 2 támogató, 1 mesterlövész, 2 rakétavetős.

A withinben nehezebb az ironman mód, mivel a meld-et is gyűjteni kell. Először a meld irányába igyekszem menni, így sokszor sikerül begyűjteni legalább a felét. A biztonság sokkal fontosabb, ha egy pálya keményebb, akkor nem törődök azzal, hogy meglegyen a meld.

Ha nincs medikit, de a katona mégis megsebesült, akkor nem kockázatok vele, mert az első hónapban a maradék pár életét még egy szektoid is letudja venni teljesen, ha újra eltalálják, ezért jó messzire elmenekülök vele és a pályát addig a maradék katonákkal megcsinálom.

Ironman módban csak nagyon ritkán lehet taktikázni az ország riasztásokkal, biztosra kell menni, mindig oda kell kitenni a műholdat amelyiknek nagyobb a riasztása.

Xeno-biology kutatás elindítása, arra megyek rá először, hogy minél gyorsabban sikerüljön begyűjteni a kivallatható ellenséget, ironman módban sose tudhatja az ember melyik pályán sikerül elfogni egyet.

ásások megkezdése, jobb oldalon mind a három részt ki kellesz ásni sajnos. -10$

veszek 1 medkitet -25$

ásás -10$

1 műhold kitevése, úgy alakult hogy még mindegyik 1-es riasztáson van, ezért Brazíliához teszek egyet, kevés pénzt ad, de ha mégegyet sikerül kitenni Dél-Amerikához, akkor rögtön megvannak a vallatások, ami nagy idő előny.

2 gép vásárlása dél-amerikához -40$

Első riasztásos küldetés, ilyenkor mindegyik egyforma riasztási szinten van, én a +200 pénzt választom.

A benzinkút oszlopnál nem keresek fedezéket, mert az rögtön felrobban, ha lehet az autókat is próbálom elkerülni.

Egy nehezen eldönthető klasszikus nehéz helyzet. Az egyik katonám pánikba eset és csak három élete maradt, ha megint eltalálja a szektoid akkor meghal, az egyik katonám meggyógyíthatja, de valószínűleg a szektoid számára fedezék nélkülinek fog számítani. Mi legyen? Megkockáztatom, hogy gyógyítok vele, ha eltalálja a szektoid a gyógyítóst akkor elvileg nem fogja egyből megölni.

Meg lett mindegyik katonámnak az osztálya, de hiányolok még két rakétavetőst és egy támogatót, ezért hívok három katonát pluszban. -30$

következő fejlesztés arc-thrower (sokkoló)

ásás -10$

középről jobbra a második helyre az ufó vallató megépítése -85$

középtől jobbra az utolsó helyre power generátor -60$

következő fejlesztés szektoid boncolása a vadászgép, célzó berendezése miatt

1 sokkoló vétel -25$

Következő riasztásos küldetésnél a tudós és a mérnök adósnak a legnagyobb és egyformán a riasztása, inkább a mérnököst választom, az elején kellenek a mérnökök. Inkább egy ismeretlen újonccal próbálok sokkolni, inkább ezt áldozom be, ha olyan a helyzet.

Ha begyüstéjre megyünk, igyekezni kell a sokkolóssal elől lenni.

Először igyekszem azt kinyírni aki a tetőn van, mivel annak bónuszai vannak a magasság miatt, vagyis veszélyesebb.

Első alkalomkor rögtön sikerül begyűjteni egy szektoidot a vallatáshoz, ironman módban ez szuper.

Még mindig kellene a biztos kispadhoz egy támogató és egy rakétavetős, veszek négy katonát -40$.

A medálokat akkor osztom ki, ha meg van az első páncél, mivel addig túlságosan könnyen meghalhat bármelyik katona.

A biztonság kedvéért veszek 2 műholdat, nehogy 2, már 4-es pánikban lévő ország túl hamar teljesen bepánikoljon a következő hónapban. -154$

következő kutatás, alien materials

1 célzó a repülőgépekhez -7$

-----------------
2 hónap

veszek 1 műholdat -75$
veszek 1 műhold vezérlőt -100$, középtől balra, a legelső mellé, így hármat fog tudni kezelni
veszek 1 workshop-ot -130$
veszek 1 liftet -50$

A fekete piacon mindig eladom a sérült dolgokat, a szektoidból mindig kilencet hagyok meg, a lebegőből szintén 9-et hagyok, a többletet eladom. A mérget köpőbél négyet, a mutonból hatot, drónból négyet a késői fejlesztések miatt, a közelharci állatból pedig annyit, hogy majd meglegyen legalább 4 db kitin páncél.

megjelenik a mérget köpő ellenség

sikerült elfogni egy kívül álló energia izét a sokkolóval

1 célzó a repülőgépekhez -7$ (mert az elsőt elhasználtam, muszáj az első nagyobb ufónál)

következő fejlesztés experimental warfare, mert muszáj hogy legyen jobb fegyver a repülőkön

1 ásás -20$

+2 medikit

Következő riasztásos küldetésen jó lett volna nagyon, ha a támogató katonát adót választhatom, de muszáj a nagy riasztás miatt a +200$ adót választani, mivel very difficult, ezért 2 rakétavetőssel, 1 távcsövessel és egy fejleszteni való újonccal megyek, újoncnak sokkoló, a többinek medikit.

megjelenik a lebegő

Most már arra próbálok rámenni, hogy minél hamarabb fejlődjön az egyik katona, hogy így minél hamarabb elérhetőek legyenek a barak fejlesztések, a mesterlövészt próbálom felhúzni, először mindig azzal lövök.

a második szintű rakétavetősnek a bullet swarm tulajdonságot adom, sokszor nagyon jól jön, hogy így kétszer lőhet, ha még nem indult el

sikerült összehozni, hogy legyen minimum 4 támogató, 4 mesterlövész és négy rakétavetős a csapatban

jön egy különleges küldetés, valószínűleg teli lesz méreg köpővel, most már nem képzek több újoncot, a fő csapattal megyek, 2 rakétavetős, 1 mesterlövész, 1 támogató

sikeres méregköpő elfogás, habár a csapat egészségi állapota nagyon megszenvedte

mesterlövésznél a második szintnél squadsight tulajdonság, hogy azt is lőhesse amit a csapat társa lát

1 ásás -20$

1 ásás -20$

következő fejlesztés a szektoid vallatás a fegyver kredit miatt

2 phoenix cannon a vadászgépekre -22$, mert 4 gép van, 1 kontinensen kettő, de csak az egyikre rakok, a lézer ágyút pedig majd arra teszem amire most nem tettem semmit, és ezzel a logikával az utána következőknél is

ázsia és afrika felé 2-2 gép a kitett műholdak miatt -80$

2 phoenix cannon a vadászgépekre -22$

weapon fragments a következő fejlesztés, igazából az első páncélt fejleszteném ki, de túl sokáig tart(18nap), így először a lézer fegyverek lesznek kifejlesztve, sajnos nem fogtam el lebegőt

1 ásás -20$

carapace armor következő fejlesztés, inkább mégis a páncél felé megyek

civilek mentése küldetés, még mindig 4 emberem van, a közelharci áltatok miatt inkább 3 rakétavetőssel megyek és egy mesterlövésszel

pont sikerült elfogni egy lebegőt, ezért leállítom a carapace armor fejelsztést, helyette kihallgatom a lebegőt a páncél kutatás kredik miatt, majd újra a páncél kutatás

a biztonság kedvéért gyártok 2 műholdat -130$

nehézfegyveresnél a harmadik szintnél azt a tulajdonságot választom ami egy plusz kis rakétát ad neki

squad size 1 -50$, hogy egy katonával több lehessen

a szürke piacon eladok 10 aliean alloys-t

iron will -200$ hogy a katonák előléptetés után több akar erőt kapjanak

1 edikit -16$

a harmadik szint után a katonákat beszínezem, például rakétavetősökön piros színek és becenévként R-01, a következőnek R-02, így könnyebb majd beazonosítani őket a pályán és a barakban

rakétavetősnél a negyedik szintnél a heat ammo tulajdonság, mivel a legerősebb robotot nagyon nehéz legyőzni a withinben, ezért jól jön ha 50%-al többet sebez robotok ellen

mesterlövésznél harmadik szinten a damn good ground tulajdonság, vagyis magassági bónuszok, ez leginkább a fő ellenség ellen jön majd jól

második szintű támogatónál a sprinter tulajdonság, a még több távolság megtétel sokkal többet számít majd összességében mint az hogy néha vissza tud lőni örző módban a támadásra is

lead by example -50$ osztag vezető erősíti a többiek akarat erejét is?

ha sok az ellenség, először felmérem hogy a rakéta vetősökkel melyiket tudnám eltalálni és menyit, és aszerint lövik a többi katonával

negyedik szintű mester lövésznél disanbling shot, tönkre teszik 1 körre az ellenfél fegyverét, jól jön ha elakarunk kábati egy lényt, a látó gránátot nehéz jól kihasználni a játékban, emiatt jobb tulajdonság annál

harmadik szintű támogatónál egyértelműen a field medic, vagyis három medikit hordása

-----------------
3 hónap

1 műhold -61$

mivel már van egy támogatóm ami 3 medikitet is magával tud hordani, ezért három scope -36$, egy a mesterlövésznek, 1-1 a 2 rakétavetősnek, a két támogató fogja az medikiteket magával hordani

rapid recovery -150$ hogy gyorsabban gyógyuljanak a katonák

1 power generator -60$

következő kutatás a beam weapons, a lézer fegyverekhez

5 alap páncélruha vásárlása carapace armor -90$

wet work -125$ 25%-al gyorsabban fejlődjenek a katonák

most hogy van páncél a medálok kiosztása a fő embereknek
-urban combat badge medalnal a baloldali, mert a sima fedezéket sokkal többször használjuk mint a teljes fedezéket
-international service cross, a jobb oldali, a célzás többet számít
-council medal of honor, a baloldali
-a medálokat elsősorban a támogatónak adom, mert ők mennek mindig elől

megjelennek a mutonok

ha például a támogató úgysem fogja már tudni megölni a mutont, még ha talál is, akkor jobb egy füst gránáttal védekezni ellene

ötödik szintű rakétavetősnél danger zone tulajdonság, többet ér mint 2 hely a gránátoknak, a gránátok túl keveset sebeznek, a rakéta vető az igazi

squad size 2 -75$

+1 armor -18$

sajnos austria teljesen piros lett, nagy baj van, műhold irányító épület még sehol

satelitte uplink -100$

outsader shard kutatás, hogy minél gyorsabban megtámadjam az ufó titkos bázist, és így lefog menni austria a pánikról

1 lift építés -50$

2 lézer pisztoly -14$

2 lézer puska -38$

skeleton key -21$

1 medkit -15$

a nagy ufó bázis megtámadása, eléggé félek ettől a küldetéstől, ezért, az egyik újonc mesterlövész helyet, inkább viszek 3 rakétavetőst, mindegyiknek medkit, a mesterlövésznek távcsó, alap helyzetben nem támadtam volna meg ennyire korán

megjelenik a drón

a gép kőnyűre vette a korai ufó bázist, még mutont sem rakot be (may 14)

ötödik szintű mesterlövésznél executioner

az egyik negyedik szintű támogatónál revive, felélesztés, a másiknál pedig supression

következő kutatás heavy lasers

1 ásás -40$

1 hőgenerátor -200$

1 műhold gyártása a biztonság kedvéért -61$

a gép felajánlotta a halászpartos küldetést, ilyen korai szakaszban nem lett volna szabad elfogadni ironman módban, el is veszítettem a fő mesterlövészemet, még szerencse hogy nem adtam neki medált, ráadásul a csapattal is csak az utolsó körben értem be a menekülési zónába, nem sokon múlott

támogató ötödik szintnél, dense smoke tulajdonságot ajánlom

defenders medal, egyértelműen a jobb oldali tulajdonság, mivel a normál fokozottan az erősebb katonák amúgy sem esnek pánikba, szinte soha, és ezt a medált egyértelműen a támogatónak kel adni, hiszne növeli gyógyítási képességüket

szektoid parancsnok elfogva

1 lézer fegyver -19$

1 ásás -20$

megjelenik az exalt küldetések

1 lézer pisztoly -7$ az exalt tevékenységet felderítő katonának

most már igyekszem nagyjából egyformán felfele hozni az embereket, kivéve hogy a beugró helyettesítő támogatót igyekszem minél gyorsabban harmadik szintre emelni, hogy hozza a sok medkitet, az új mesterlövésznek pedig meglegyen a második szintje, és persze az alacsony szintűekkel előbb lövök, hogy minél előbb növekedjen az életük is, hiszen szint növekedéssel az életük is növekszik, így kisebb valószínűséggel halnak meg

végre sikerül beműholdazni dél-amerikát, így már azonnal meglesznek a boncolások és a vallatások, jelentős kutatás gyorsítást jelent

1 célzó a vadászgépekre -6$

gyártok még 3 müholdat -180$

foundry -75$

a letapogatást az exal felkutatásához akkor végzem, ha a katonám nincs exal felderítésen

innentől általában a 2 mesterlövésznek célzót adok, a két, minimum 3-as szintű támogatónak medkitet, az egyik rakétavetősnek medkitet, a másiknál pedig a sokkoló

intel scan -50$

az eddig elfogott és megölt lények azonnali kutatása

meld recombination kutatás

2 nehéz lézer megvétele -44$

4 lézer a vadászgépekre -44$

1 defende matrix -21$

2 ásás -80$

következő kutatás precision lasers

a genetikai tuningal megáldott katonák szerintem hatékonyabbak, a robot ruhás nem tud fedezékbe bújni emiatt könnyen eltalálják, a több életén kívül nem igazán van haszna, a tulajdonságai eléggé haszontalanok a többiekhez képest, a csapatban sokkal hatékonyabb egy rakétavetős, támogató vagy mesterlövész, főleg ha a genetikai tuningukat is hozzá számoljuk, ezért én a genetikai tuningolás irányába megyek

genetics lab építése -50$

-----------------
4 hónap

satellite uplink építése -100$

scope upgrade fejlszetés -75$

tactical rigging -200$ (így már 2 seb lesz mindegyik katonának)

improved medikit -125$ (4 méregköpő kell hozzá)

1 chitin platin -61$

intel scan -50$

megtámadják az xcom bázist(june 1), elfelejtettem a nehéz lézert oda adni a katonáknak, vajon így sikerülni fog végigvinni úgy hogy a főcsapatomból senki se haljon meg? meglepően jól sikerült, senki sem halt meg, megjelenik a lebegő csészealj és a mectoid autospy

hetes szintű támogatónál a savior tulajdonság, hogy néggyel többet gyógyítson

star of terra medal, egyértelműen a bal oldali tulajdonság, az xp gyűjtés már sokkal kevésbé fontos

intel scan -100$

ammo conservation -150$ (6 muton kell hozzá)

lebegő csészealj és a mectoid autospy boncolás

alien nav computer kutatás

2 lézer mesterlövész puska -46$

3 scope -33$

2 chitin platin -122$

következő kutatás light plasma rifle (22 nap :(, el kellene fogni egy mutont)

most már mindegyik katonának 2 zsebe van, én alapból mindegyiknek adok egy célzót, a nagyobb célzást nagyon fontosnak tartom, támogatóknál a másodikként medkitet, mesterlövészeknek "chitin platin" páncélt, az egyik rakétavetősnek sokkolót, a másiknak pedig egy medkitet, így összesen 9 medkit van a csapatnál, a támogatók mélyebb zsebbe miatt, plusz a támogatók medkitje 10-et vagy akár több mint 10-et is gyógyít

ha már a fő csapatban egyes katonáknak meg van a max rang, akkor a biztosan könyebb küldetéseknél a helyettesítő kispados katonát viszem, hogy azt is húzzam felfelé

megjelent a deluge nevű küldetés(june 8), ez nehéz pálya, a legerősebb embereket kell vinni

sikerült elfogni egy mutont, úgy hogy a kutatást leállítom, muton vallatás és újra az előző kutatás, a plazma kredit miatt

hetedik szintű rakétavetősnél rocketeer tulajdonság

mivel mindegyik nehéz pályán túl vagyok már, ezért hármasával be merem tenni az embereket a genetikai laborba, 1 rakétavetős, 1 támogató, 1 mesterlövész, a pályákon pedig, addig ezeknek a helyettesítőjével megyek, mivel sok meldet nem tudok összeszedni vasembermódban, ezért csak a fő 6-os csapatnak adok csak genetikai módosítást

elsőre a secondery heart képesség, ez a legfontosabb a ironman módban mert így a kritikus lövéstől a katonának nem fog lemenni az akarat ereje végleg és nem fog rögtön meghalni

3 secondary heart -45 meld, -225$

3 secondary heart -45 meld, -225$

a biztonság kedvéért az egyik műholdat nem teszem ki, félek hogy az exal fellázítja valamelyik országot

eladok 20 eleriumot és 20 alien alloys-t, úgy tűnik van belőle bőven

psionic labs építése -200$

az exal küldetésre elküldött katonának medkitet és chiting plang-ot teszek, fontos hogy ne öljék meg, nélküle nem sikerülhet az exalt elleni pálya

jó hogy nem tettem ki a műholdat az előbb, az exalt majdnem teljesen fellázította mexikót, de a rátett műhold miatt vissza megy a riadalma

3 hyper-reactive pupils -15meld, -45$, +10 célzást ad akkor, ha a katonának mellé ment az egyik lövése

plasma cannon kutatás

szerencsére pont van két könnyű plazma fegyverem az elfogásokból, így nem kell megvenni őket

gyártok 4 műholdat -228$

intel scan -200$

3 hyper-reactive pupils -15meld, -45$

következő kutatás ufo power source

következő kutatás elerium

1 power generaor -60$

3 mimetic skin -105meld, -225$, ha katona úgy indul el hogy nem lát ellenséget és teljes fedezékhez megy, akkor láthatatlan lesz, képzet mesterlövésznél pedig mindegyik fedezék esetében, ezt a képességet nagyon jól kilehet használni számtalan a pályán

-----------------
5 hónap

2 satellite uplink építése -200$, nexust akartam építeni, de az túl sokáig tart, miközben három ország sárgán van

1 ásás -40$

4 plasma cannon -136$, uh erről el is felejtkeztem az előző hónapban

intel scan -50$

csak olyan katonát teszek a pszhi laboratóriumba akik max szinten vannak, mindenképpen le kell őket csupaszítani, nehogy bent ragadjon a fegyver és a páncél

intel scan -100$

plasma rifle kutatás

improved arc thrower, végre a fejlesztet sokkoló (4 drón kell hozzá)

megjelenik a közelharci muton

hetes szintű mesterlövésznél, double tap, rendkívül sokat jelent hogy kettőt tud lőni

intel scan -200$

muton boncolás

heavy plasma kutatás

1 plasma rifle -139$

2 vadászgép -40$

2 plasma cannon -68$

1 ásás -40$

1 labor építés -62$

a másodikat nehéz, de a harmadik psi képességet kőnyű elérni, az is elég hozzá ha sokszor használjuk az akarat erő növelést

szerencsére a rakétavető nem viszi szét a nagy adótornyokat

a meldet sokkal könyebb összeszedni a mimetic skin segítségével

mind control a harmadik psi képességnél, kivéve ha már három psi tehetség is van a főcsapatban, mert akkor jobb ha az egyik a védelem képességet tudja

közel harci muton vallatása

titan armor kutatás

intel scan -400, semmi :(

2 nehéz plazma -372$

2 mimetic skin -70meld, -150$

1 mimetic skin -35meld, -75$

1 adaptive bone marrow -15meld, -30$

plasma sniper kutatás

6 titan páncél -666$

a fő csapatomban 3 psi képességű van

2 adaptive bone marrow -30meld, -60$, elfogyott a meldem :(

-----------------
6 hónap

intel scan -50, gondolom az a jó ha olyan országba küldöm, ahol még nincs felfedezve hogy ott nincs exaltbázis

1 lift -50

plasma pistol kutatás

2 plasma mesterlövész puska -340$

hipervév kommunikációs kutatás

2 plasma pisztoly -128$

1 power generátor -60$

intel scan -100$

sajnos nincs elég fegyver maradvány az ufó vadászok kikutatásához, addig pedig nincs értelme a hiper hulám jeleadót megépíteni, mert a sima vadászgépek gyorsítva sem érik utol a különleges gépet, legalábbis Unknown-ban így volt

skeleton suit kutatás

ghost armor kutatás

megjelent a nehéz páncélzatú lebegő

2 adaptive bone marrow -30meld, -60$

nehéz páncélzatú lebegő boncolása és vallatása

ufo vadászgép kutatás

7 medkit -91$, hogy ezt már ne keljen cserélgetni, pénz van bőven

6 scope -60$, hogy ezt már ne keljen cserélgetni

intel scan -200$

ÁÁÁ már nem volt kedvem tovább írni. Innentől már eléggé unalmas a játék és majdnem meg van minden fontos dolog. Most már csak a különleges gép lelövése az ufó vadászgépekkel. Esetleg még a szuper erős és intelligens rakéta vető kikutatása, amihez egy olyan eszköz kell, ami csak a legnagyobb mérető ufóban lesz. Közben adogatni a többi genetikai tuningot, abból is már csak az elme védelem maradt hátra, így nem fogják tudni át venni a katona felett az irányítást. Az exalt bázis az utolsó olyan helyen lesz, ami nincs feltérképezve. Sokan lesznek, de meglehet csinálni veszteség nélkül. Utolsó pályán is nagyon sokat segít az, hogy láthatatlanul lehet előre menni. Oldalról láthatatlanul be lehet keríteni a 2 lépegetős robotot.

Hozzászólások

(#1) JasL


JasL
(senior tag)

Kitin páncél helyett az orvlövészeknek én repülő páncélt adok, a magaslati bónusz miatt, és akármikor elérhető. (Legalábbis az enemy unknown-ban ezt csináltam) 3 orvlövészt viszek, 2 rakétás és egy supportost. A snipereken kivétel nélkül squad sight van, double tap és low profile is. Supportosnál alap a 3 medkit. Mivel 3 orvlövészt viszek, így elég ilyen kevés medkit is, általában minden sniper-t elhelyezek a kör elején, majd új körben oversight-ot bekapcsolom rájuk, és csak utána mozognak az egységek. Így kapáslövésből általában még abban a körben leszedem az ellenség felét, mielőtt fedezékbe bújhatnának, a következő kör elején meg a másik felét. Ritkán hal meg emberem ezzel a taktikával, jobb távolról leszedegetni őket. A halászhajós pályán ez különösen bevált, rengeteg volt ott a chrysalis. Ami még jól jöhet a halászhajónál pl, hogy rakétással a hajó oldalába kell ütni egy jó nagy lyukat, hogy az orvlövészek ne csak az ajtóknál lássanak be. utána egy sprinterrel simán végig lehet futni a pályán.. kb 22 darab chrysalist szedtem le 3 orvlövésszel azon a pályán és csak egy medkit-et használtam fel. Általában a magas orvlövészek száma miatt 2 medkitből megúszom a pályákat, így egy csomó zseb marad más hasznosabb kiegészítőkre az embereknél.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.