A tréleren egy deka fék se volt?
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
A tréleren egy deka fék se volt?
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Látszik, hogy próbált fékezni az első illetve a hátsó kamion is, de egyszerűen túl nagy lehetett a súly.
Én is láttam, épp ezért adódik a kérdés. Ekkora súlyt két traktor nem tud visszatartani. Muszáj, hogy a tréleren megbízható fékrendszer legyen. Márpedig nem volt.
Ha én lennék a góré, páros lábbal segíteném a munkanélküliségbe azt, akinek a feladata volt ellenőrizni a trélert. Mi több, beperelném a kár összegére, ami biztos nem kevés.
Szerk: Megjegyzendő valamit kitalálnék a hátsó kamionosnak is, aki magára hagyta a gépet.
[ Szerkesztve ]
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Abban a helyzetben én sem maradtam volna a kamionban. Kíván akkor ha véletlen magával rántja a hátsó kamiont a felborult teher? Akkor a vétlen sofőr is aki kiugrott könnyen ott hagyhatta volna a fogát. És igen, szándékosan írtam vétlent, mivel ezek a sofőrök csak végrehajtják annak az embernek az utasításait, aki egy ilyen vontatást megszervezi. Abban a helyzetben én is lesz@rtam volna mindent, és ugyanúgy kiugrottam volna.
Nem para, Józsi színre fújja a fóliasátorban, sose veszik észre.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
lehet, hogy volt, de akár a dőlés is lehetett túl nagy (tréler specifikációján túli).
mondjuk szerintem megmenthette volna, ha nem fordítja kereszbe, hanem hagyja lassan kigurulni. persze, innen könnyű látni.
[ Szerkesztve ]
A traktor kerekei már állnak, fékez a sofőr veszettül. A tréler kerekei viszont tovább forognak, szerintem nem volt, vagy inkább nem működött rajta a fékrendszer.
Ami meg a kigurulást illeti, hosszában van hely, viszont ott egy szerelvény, amelyet letarolt volna, és valószínűleg akkor is borult volna a rakomány. A jobbra lévő út még szóba jöhetne, de oda letérve oldalirányú dőlés van, akkor sem úszták volna meg.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.