2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Kopp

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Azért így lecibálni valakit az útról... :W

Hozzászólások

(#1) AllTheBest


AllTheBest
senior tag

Ez a legrosszabb dolog amit ebben a helyzetben tehettek. Bár elsőre orosznak tűnik, szóval nem meglepő, hogy gyors le akarták vinni az útról. Remélem rendbejön és a kisbusz tulaját rendesen megbüntetik...

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

(#2) SUPREME7 válasza AllTheBest (#1) üzenetére


SUPREME7
őstag

Miért? Az a szaggatott vonal nem azért van ott, hogy ott meg lehet fordulni? Még indexelt is. A motorosnak simán ki kellett volna kerülnie. Vagy rohadt gyorsan ment és/vagy nem figyelt.

(#3) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

megfordulni nem hinném :U

btw. a motoros nézte be, mert indexelt a kisbusz.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#4) kemotox


kemotox
addikt

Szerintem is elég furcsa ez a megfordulás, de jelezte szándékát.
De a lényeg: Ruszkik. Már megint a ruszkik :D Kíváncsi vagyok van-e olyan videó az interneten, ami JÓL közlekedő oroszokról szól ;]

(#5) T.G.B válasza Mr.Csizmás (#3) üzenetére


T.G.B
tag

hát nem azt mondom hogy a motoros nem hibázott, de a kisbuszos két sávban haladt, a motoros lehet csak azt hitte sávot volt és úgy gondolta simán elmegy még mellette.(ráadásul a külső sáv és a belső sáv között záró vonal van)

supreme7 hát ha csak az indexet figyeled az nem egy életbiztosítás, hiába rakja ki balra az indexet ha aztán jobbra indul el és csak utána fordul be balra, ilyen esetben azért érdemes lett volna belenézni a tükörbe hogy tudd nem e csak bénázásnak gondolják ezt a manővert.

[ Szerkesztve ]

(#6) Mr.Csizmás válasza T.G.B (#5) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

gondolom, hogy a szaggatott vonalon fordult volna be balra, nem megfordulni akart, és a jobbos manőver meg az ív miatt kellett :U

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#7) buherton


buherton
őstag

Egyértelműen a motorosok voltak a hibásak. Ha nem tudod, hogy az előtted lévő mit akar, akkor ki kellene várni. Elméletileg, ha balra fordulsz, akkor illik hátra nézni, hogy nem-e akar valaki előzni, de ebben az esetben ezt is el lehetett hagyni, mert záróvonal volt.

Nekem volt egy hasonló esetem, amikor egy főútról akartam befordulni balra motorral, és mögöttem pár kocsi volt. Besorolok a felező vonal mellé majd lassítok és már éppen fordultam volna be, amikor egy idióta BMW-s elkezdte vagy 130-al előzni azt a pár kocsit, ami mögöttem volt. Ha reflexből nem nézek bele a tükörbe majd hátra befordulás előtt, nem biztos, hogy itt lennék, mert pont telibe talált volna.

[ Szerkesztve ]

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#8) Hieronymus válasza T.G.B (#5) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"ilyen esetben azért érdemes lett volna belenézni a tükörbe hogy tudd nem e csak bénázásnak gondolják ezt a manővert."

Az európai közlekedési szabályok szerint nem kell meggyőződnöm arról, hogy a mögöttem közlekedő megtartja a követési távolságot vagy sem. (Ugye a követési távolság az a távolság, ami elegendő a megállásra, bármi történjék is az elöl haladóval.)
Ez alól egyetlen kivétel van, a jelzett előzési szándék esetében. Akkor is csak az elől haladó előzési szándékát korlátozza. például lekanyarodási szándékot nem, mert nagyobb forgalom esetén hosszú ideig tartaná fel a forgalmi sávot a lekanyarodni vágyó jármű.

Ráadásul a bénázók a közlekedés legveszélyesebb elemei, mert kiszámíthatatlan tettük. A legkevesebb "baj" azokkal van akik egyértelműen cselekednek, még akkor is ha a közlekedési szabályokat nem teljesen tartják be.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#9) plömplöm válasza Hieronymus (#8) üzenetére


plömplöm
őstag

"Ugye a követési távolság az a távolság, ami elegendő a megállásra, bármi történjék is az elöl haladóval"

nem bármi. nem kell arra tervezned, hogy egyszercsak ott megáll, ahol van, a fizika törvényeivel szemben. "hirtelen fékezés" esetén kell tudni megállni mögötte.

szerk: 50km/h sebességnél az ideális eset fékútja ~20méter. ekkora féktávolságot betartatni még elméletben is lehetetlen, ezért nem is ez a cél.

[ Szerkesztve ]

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#10) Hieronymus válasza plömplöm (#9) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"..fizika törvényeivel szemben. "hirtelen fékezés" esetén kell tudni megállni mögötte."

Ez azonos a bármi történjék is elvvel. Hol itt a gond? (Nyilván nem UFO-k fogják lándzsákkal földhöz szögezni lándzsákkal az elöl haladót.)

"..ekkora féktávolságot betartatni még elméletben is lehetetlen, ezért nem is ez a cél."

A ráfutásos baleseteknél a ráfutó fogja elvinni a balhét, mert nem tartotta be a követési távolságot. Ez alól egyetlen kivétel létezik, amikor a mögötte haladó jármű tolja rá, az előtte haladóra.
Ez egyetlen pillantással ellenőrizhető. Ha hármas koccanásnál a középső autó légzsákjai nem nyílnak ki, a hátsó járműben viszont igen, akkor a hátsó viszi el az teljes balhét. Illetve a legelső jármű vezetője, aki azt mondja, hogy egyetlen ütközést tapasztalt.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.