király instant get.
mert egyébként rendszerint ez történik, ha veyronnal kekeckednek...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
király instant get.
mert egyébként rendszerint ez történik, ha veyronnal kekeckednek...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Imádom ezeket a mókusvakító adatokat. Az a bmw sose volt 900ló. Ennél jóval gyorsabb 1/4mile-t futunk itthon elég sokan 500-600lovakkal.. FWD-ben is, csak úgy mondom. Persze szép ez, meg jó, de ilyen gyorsulási teljesítményt nem nehéz összehozni manapság, azt gondolom. Ennek minősége már más kérdés, meglehet lelni a skála minden árnyalatát itthon is..
[ Szerkesztve ]
üres duma.
gyorsabb negyedmérföldet futsz, hány kilós autóval?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
900-1000kg, de vannak ennél nehezebb autók is, amik jobbat futnak.. Az üres duma részre csak annyit reagálnék, hogy szívesen látunk akármelyik lacházai futamon pl.
[ Szerkesztve ]
900 kilós autóból könnyű fikázni egy több, mint másfél tonnás 5ös bmw-t meg egy két tonnánál is jóval több veyront...
ezért üres duma, mert a lóerő nem számít. a kg/le arány számít, de erről mélyen hallgattál.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Mielőtt ezt az egész ki ért jobban hozzá témát elkezdjük feszegetni, megkérdezhetem milyen épített autóval és eredményekkel rendelkezel 1/4-t illetően? Itt senki nem fikáz, itt arról van szó, hogy jó szokás szerint eltúlozzák a bhp adatokat, ami nem szokatlan, csak unalmas. Illetve arra próbáltam rávilágítani, hogy ilyen és ehhez hasonló gyorsulási teljesítmény megvalósítása már nem egy nagy mutatvány. Ennyi.
Köszönöm, hogy bemutatod a súly/lóerő arány fogalmát.
[ Szerkesztve ]
"Imádom ezeket a mókusvakító adatokat. Az a bmw sose volt 900ló." vs. "Itt senki nem fikáz": ha nem tudod, hogy mit írtál, olvass vissza. és ha ilyen mondattal nyitsz, ne csodálkozz, hogy a válasz is ilyen lesz.
a tömeg/lóerő fogalmát mutattam be, nem a súly/lóerőét.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Nem csodálkozom, az lep meg kicsit, hogy egy inkompetens egyén reagál ily módon, persze a válasz elől kitérve, ergo valós tudása-tapasztalata, épített versenyautója jelen állás szerint nincs, de maradjunk annyiban, neked van igazad. Csak megsúgom, ez a stílus, amit fikázásnak hiszel, in-live babusgatásnak számít, érdemes lehet egyszer kilátogatni valamelyik rendezvényre, csak úgy az érzékeny lelkivilágod edzése érdekében is. Végezetül, mi, akik nem értünk hozzá, építjük és hajtjuk a szarjainkat a továbbiakban is.. Üdv.
Jól értem? Most attól kéne beszarni, hogy lendületből kb. ~220-ig egy sokkal könnyebb és kisebb hajtási veszteséggel dolgozó épített autóval megvernek egy Veyront? Oké.
A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.