Hirdetés

Volán - náloV, avagy a menettérti jegy

Hogy is van ez a retúr jegyekkel? Néhol azt írják, hogy megszüntették a Volánnál, holott a hivatalos oldalukon is írnak róla, tehát nem lehet mítosz.
A jegykiadó automatába is bele van programozva az opció.

Hirdetés

Történetünk röviden annyi, hogy tettünk egy látogatást (barátnőm és én) a biatorbágyi outletbe, ahová a Volánbusz járatát vettük igénybe. Szombaton zárva volt a jegypénztár, így automatából vettünk jegyet. 10 perc sorbanállás és 2 perc érthetetlen nyomkodás után inkább kerestünk egy eldugott jegykiadót, ahol nyugodtan el lehetett olvasni a menüpontokat és nem kellett a mögöttünk álló fújtatását hallgatni. Kiválasztottuk a célállomást és benyomtuk a Retúr opciót. Fizetés után kezünkben volt a jegy, mondhatni minden rendben volt. Nem szoktam sűrűn távolsági busszal utazni, ezért nem ismerem behatóan a rensdszert, de egy-két hiányosságot felfedeztem.
Felszálláskor (17:25) a sofőr letépte a perforált jegy bal oldalát, a másikat pedig visszadta (gondoltuk ez biztosítja majd a hazajutásunkat). Rosszul gondoltuk...

Természetesen még aznap visszajöttünk, a legutolsó busszal (20:27). Kisebb tömeg alakult ki a busz ajtaja előtt, de sikerült az élbolyban maradni. Büszkén adtuk át a jegyet a sofőrnek kezelésre, aki rövid forgatás után megállapította, hogy ez nem érvényes, mert nincs meg a másik fele (később már azt mondta, hogy nem létezik olyan, hogy retúr jegy). Mondtam, hogy az automatába be van írva és ki is adja így a jegyet, mire ő valami olyasmit mondott, hogy az bizony el van rontva és hogy az automatát üzemeltetőknél reklamáljak).
Mindegy, kifizettük a jegyet újra a visszaútra.

310 forint per kobak, nem egy nagy összeg, de akkor most hogy is van ez a visszafelé utazást biztosító jegyekkel?
Ki hibázott? Mi, hogy hülye fejjel nem jártunk utána előre a dolgoknak? Az első sofőr, aki félbetépte a jegyet? A második, akinek nem tetszett a jegy?
Jártatok már így?

Tovább a fórumba.