2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

0.20 Frissítés

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A 0.20-as Frissítés követi a 0.19 által meghatározottakat, de próbál azokon finomítani számos helyen, továbbá egy átdolgozott kezelőfelülettel akarja könnyedebbé tenni a játékosok eligazodását a játékban.

Az egyik leggyakoribb visszajelzés ami az elmúlt időszakban érkezett a játékosoktól, az a garázsfelület nem megfelelő átláthatósága. Ezért ez teljesen átdolgozásra került érintve a járműveket, játéklehetőségeket és minden más elemet tekintve.

A főbb jellemzői a 0.20-as frissítésnek:

Új felhasználói felület
Garázs frissítés
Balance 2.0 kiegyensúlyozása
Játékmenetet érintő módosítások
Továbbá bevezetésre kerülnek a tervezett tartalmak, mint a Közép EU AFV és TD vonal, miután a fentiek élesítésre kerültek.

ÚJ FELHASZNÁLÓI FELÜLET

A garázs és a felhasználói felület jelentős változásokon esik át, próbálva így megfelelni a visszajelzéseknek és az elvárásoknak:

A játékos arcképe és neve átkerült egy dossziéba
A legénység és parancsnok blokk átkerült a képernyő balszélére
A járműtulajdonságok a képernyő jobbszélére kerültek
Grafikailag átdolgozott UI
Természetesen sok más dolog is módosult, és reméljük hogy ez a felület egy jobban átlátható rendszert eredményez.

GARÁZS FRISSÍTÉS

TROPICAL COAST PvP MAP

Üdvözlünk Port Antonioban. Ez a trópusi paradicsom számos dolgot rejt, többek között megannyi zsoldos sereget, kik ha kell, készek életüket is áldozni. Információink alapján egy korábbi Lodestar Tech Divíziós tudós menekült ide a kollégáival és hozták magukkal az értékes kutatási anyagaikat. Míg az emberek rég oda vesztek, az állítólagos fontos dokumentumok máig megtalálhatóak. A feladat adott, biztosítani a térséget és visszaszerezni az adatokat.

Alább látható maga a térkép: Ez 3 részre osztható; Sziget-Város-Peremterület

A sziget az északi részt lefedi és megközelíthető több oldalról is, a sekély víznek köszönhetően
A város alkalmas az agilisebb járműveknek közepes súlyhatáron; MBT és Light tank
A térkép szélén és a legdélebbi részén számos szikla szabdalja a tájat, lehetőséget nyújtva pl. a megkerülésekre

A terület meglehetősen nyitott, de található rajta egy kiterjedtebb város, mely jelentős fedezéket biztosít a nehezebb és lassabb járműveknek is egyaránt. Egy hatalmas parti rész is fellelhető, mely nagyon nyitott és alkalmas a megkerülésre, de akár a településen belül is lehet bujkálni és az ellenfél sorai mögé kerülni!

Balance 2.0 Egyensúlyozások : 0.20-as Frissítés !

JÁTÉK MECHANIZMUS

Lehetséges mozgásból rakétát indítani, de ilyenkor kisebb pontosság és nehezebb irányíthatóság jellemző, az állóhelyzetből történő indításnál jobb pontosság lesz.
Összességében az irányíthatóságot a jobb technológia és fejlettebb irányító rendszer teszi lehetővé.

FELDERÍTÉSI MECHANIZMUS

A szerver most 2.5x gyakrabban ellenőrzi a felderítési rendszert, így jelentősen csökkentve az anomáliákat és hibákat. Ebből következik, hogy pl. tüzelés után megfelelőbben kirajzolódnak a járművek, mivel a szerver sűrűbben ellenőriz.
Ténylegesen javításra kerültek azok a problémák, mikor a tankok nagyon kis távolságból képesek voltak eltűnni és PvE ben láthatatlanná váltak.

MOTORTŰZ

Átdolgozásra került a motortűznek a lehetősége, így konkrétan a motornak a típusától függ a gyulladás.

EGYEBEK

Javítva a hiba, hogy a játék kezdésénél bekövetkező véletlen csapat rammolás jelentős életpont veszteséget okoz.
Javítva a hiba, hogy a kis magasságból történő esés után irreális HP veszteséget szenved a tank
Javítva a menet közbeni ATGM indító mechanika
Javítva a tüzelés utáni ATGM betöltés késés
PvE ben SPG osztály AI ból kivéve

FELHASZNÁLÓI FELÜLET

Garázsban az F1 gomb a súgó aktiválása
Elérhető a hanggal történő kommunikáció
Labor day és Victory day matricák
Optimalizált minimap és célzórendszer
Javítva a két azonos képű commander
Eltávolítva a véletlen megjelenő hangulatjelek szöveges üzenetben
Átvezető videó “esc” nyomásával átugorható
Javítva az ellenséges járműről leeső felderítettség, miután találatot kapott
Javítva számos UI hiba; sérülések és átütésjelzés
Fejlesztet UI visszajelzés ; sebzés csökkentése vagy növelésére nézve

JÁRMŰVEK

Tankvadászok

Általános balanszírozásra volt szükség, mivel a csatatéren teljesen kikopott az osztály szerepe.

Ennek érdekében számos jármű megkapta a “ready rack” mechanizmust és általánosan növeltük a pontosságukat is.

A Ready Rack mechanizmus kerül:
LAV-600 (4 lőszer)
Centauro 105 (3 lőszer)
AMX-10 RCR (2 lőszer )
Centauro 120 (6 lőszer )
Zhalo-S tűzgyorsaság nőtt
M1128 Stryker pontossága nőtt
ERC-90 F4 pontossága növekedett
B1 Draco 12 lőszert kapott

LŐSZER ÉS PÁNCÉLZAT

A statisztika és a visszajelzések alapján az alábbi változtatásokat eszközöltük

M1A1 enyhén csökkentett oldalsó páncélzat
M1A1 és M1A2 frontpáncélja sebezhetőbb a tr9-10 AP lövedékekkel
Abrams sorozat ERA ellenállása a Tandem Heat lőszerrel szemben nőtt, míg az AP val szemben csökkent
Leopard 2AX 130mm -es lövedék átütése javult 900mm-re
M8 Thunderbolt II felhelyezhető páncélzatának ellenállása az AP lövedékekkel szemben csökkent
Armata felső front páncélzata kiegyensúlyozva, így a legtöbb esetben ellenáll a TR10 Leopard fejlesztett AP és a Challenger 2 ATDU PISH lövedékeinek
T90 és T90A páncélzata javítás alatt
Kiegyensúlyozásra kerültek a T90, T90-A és az Armata lövedékek, mivel nem megfelelően teljesítettek statisztikailag

Alap T-90A AP lövedék változott 3VBM20-ra, penetráció nőtt 680mm-re
Javított T-90A AP lövedék változott 3VBM22-ra, penetráció nőtt 720 mm-re és a sebzés 660-ra
Alap T-90MS AP lövedék változott 3VBM22-ra, penetráció nőtt 720 mm-re és 660 sebzés-re
Javított T-90MS AP lövedék változott 3VBM23-ra, penetráció nőtt 780mm-re
Alap Armata AP lövedék Vákuum-1 emelkedett 660-ra
Javított Armata AP lövedék Vákuum-2 penetráció nőtt 830mm-re
Tömeg-Életerő együttható változtatás

VBL TOW HP csökkent 1080-ra
VBL INGWE HP csökkent 1080-ra
Wiesel Tow és Wiesel HOT HP csökkent 1000-re
T-72B3 Változások

T-72B3 3VBM22 AP lövedékkel, átütés 720mm-re növelve és a sebzés 660-ra, lövedék sebesség 1750 m/s-ra változtatva
HE lövedék 3VOF36 átütése növelve 38mm-re és a sebzés 660-ra
Löveg stabilitás fejlesztése
Fejlesztett töltés modul hozzáadva
Tüzérségi osztály változások

Módosításra került néhány SPG töltése

2S3 Akatsiya újratöltési ideje két lövedék között 4 másodpercre nőtt, tár betöltése megnövelve 25 másodpercre
Palmaria újratöltési ideje csökkent 12 másodpercre
M109A6 Paladin újratöltési ideje csökkent 11 másodpercre
PZH 2000 újratöltési ideje két lövedék között nőtt 2,5 másodpercre tár töltési ideje nőt 22 másodperc-re
Centauro 155 újratöltési ideje csökkent 9 másodpercre
Player versus Player

Központi

Javítva a Global Ops töltőképernyője alatt jelentkező villogó szöveg
Javítva a rosszul megjelenő üzenet, mikor G.O.-ban a bunker kilövi a játékost
Coastal Threat

Javult a kinézete és a játszhatósága a térképnek
Javítva a gázlók és lakóterületek , továbbá fedezékek adva a házfalakhoz így az üresség érzetet csökkentve
Több elpusztítható akadály elhelyezve
Textúra hibák javítva
Több objektumnak a rombolás utáni effektje javítva
Lebegő sziklák javítva
Híd alatti terület javítva, könnyebb felismerni a sekély részeket a vízben
Barren Divide

Javítva az elpusztíthatatlan fa
Javítva a tűz effekt
Javítva a 10. feladat elfoglalása alatt jelentkező hang visszajelzés
Cold Strike

Javítva az ablakok textúrája
Javítva a lebegő cső jelenség
A határjelző textúra javítva
Néhány épület textúra javítva
River Point

Javítva: Lövés után állva maradó fa
Chemical Plant

Bunkerek textúrája javítva
Port Storm

Javítva a daruk hitbox
Reactor

Javítva a nagyszámú objektumok optimalizáltsága a teljesítmény növelése érdekében
Player versus Environment

A következő PvE küldetések optimalizálva lettek:Hydra, Cavalry, Albatross, Anvil, Spearhead, Stormy Winter, Wildfire, Umbrella, Quarterback
Spearhead

Javítva a csővezeték a házak között
Snakebite

Javítva a kétszintes épület megjelenése
Problémák és Javítások

Központi

Javítva a hiba, mikor is a játék összeomlik a teljesképernyős mód alacsony grafikai beállítások kiválasztásának hatására
Javítva a játék összeomlása annak következtében, mikor is kilépünk vagy vége a csatának
Javítva a játék összeomlása Global Ops.-ban, amely több légitámogatás kérése esetén jelentkezett

HANG

Módosított környezeti hangok
Módosítva a hang, amely a kerék és lánctalp talajjal való érintkezése során keletkezik
Újratöltési hangok átdolgozva
Módosítva a lövedék találat hangok, lehetőség van megkülönböztetni, hogy mely oldalon érte találat a járművet

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.