Ez a cikk egy nyers kritikának készült. Azért ide rakom fel, mert a saját oldalukon nincs lehetőség vásárlók könyve kitöltésére.
Online rendeltem egy belföldi cégtől, azonnali postázás címszóval egy terméket. Illetőleg kettőt, két apró dolgot. Ez egy pénteki nap délelőttjén történt, nem is számoltam vele, hogy hétfőnél előbb bármit is kezdenek a leadott rendeléssel. Kártyával fizettem, az összeg még abban az órában távozott az egyenlegemből. Eltelt a hétvége, kivártam a hétfőt, a rendelési állapot azonban még kedd reggel is Csomag összeállítása volt.
Kedd reggel telefonáltam és tájékoztattam az üzletet, hogy mit jelent az azonnali postázás, illetve hogy mi tart már ötödik napja azon két apróság becsomagolásán. Rövidesen visszahívott, hogy szerdán felveszi a futár. Méghozzá a WWA futárszolgálat. Én életemben nem hallotta még róla, de nem vitatkoztam. Egy próbát megér...
Szerda reggel kaptam meg a bolt felől az E-mailt 09:08-kor, miszerint a futár átvette. Kaptam hozzá nyomkövetőt is. Ránéztem és úgy látszott, használt a noszogatás,, mert még kedden délelőtt 11:05-kor regisztrálva lett a rendszerben. A nyomkövető aktuális állapota még akkor is azt írta, hogy Regisztrálva a rendszerben, miután a futár felvette a csomagot. És itt jutottunk el odáig, hogy a Folyamatosan frissülő nyomkövetés már nem igaz.
Mivel a nyomkövető kódját is a bolt juttatta el hozzám, innen tudom az ottani állapotokat. Ugyanis az SMS és E-mail értesítés a címzettnek soha nem jutott el hozzám a WWA részéről.
48 órával a rendszerben való regisztrálást követően (csütörtök, délelőtt 11:05) felhívtam a Naprakész telefonos ügyintézőt, hogy árulja már el, tényleg felvették a csomagot? A rendszerük szerint nem. A kezdetben segítőkésznek tűnő ügyintéző hölgy a nyomkövető szám alapján ez is az én ötletem volt, mert Ő csak a nevemet kérdezte, az alapján pedig nem volt eredmény nyugtázta, hogy a átvétel valóban megtörtént, szerda reggel 09:08-kor. Én tájékoztattam róla, hogy a rendszerük ezek szerint nem működik valami tökéletesen, illetve hogy az SMS és E-mail értesítés a címzettnek sem valami korrekt.. A hölgy azt mondta, hogy utána néz, mikor lesz kézbesítve, pár perc és vissza hív. Az utóbbi kijelentésemre nem is reagált.
Egy órával később én hívtam, de nem vették fel. Csak csörgött a vakvilágba. Fél órával később ismét. Majd megint fél óra és végül feladtam. Végül az utolsó hívásomra kb negyed órával megdobott egy SMS-el, hogy pénteki napon várhatom. Egészen pontosan idézek, mert ez ugye hivatalos SMS: Jó napot! Holnapra várhatja! Most komolyan, ennyi tellett?! Naprakész telefonos ügyintézés szintén megbukott...
Az SMS-el csak az a gond, hogy 1-2 munkanapos kézbesítés. Vagyis ha reggel 09:08-ig nem kapom meg pénteken, akkor ennek a feliratnak is lőttek! Bár legyen odaírva a javukra az apróbetűs kerülőút, odaírták az átlag szót...
Mégis hogyan hirdetheti magát egy szolgáltatás, ha az ígéreteknek fele sem igaz?
(OFF)Tudom, tudom, nem kell a politika. Mindenki tudja...(/OFF)
Zárásképpen hozzáteszem, a rendszerükben a nyomkövető állapota azóta sem változott...