2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

WWA Futárszolgálat

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Ez a cikk egy nyers kritikának készült. Azért ide rakom fel, mert a saját oldalukon nincs lehetőség vásárlók könyve kitöltésére.

Online rendeltem egy belföldi cégtől, azonnali postázás címszóval egy terméket. Illetőleg kettőt, két apró dolgot. Ez egy pénteki nap délelőttjén történt, nem is számoltam vele, hogy hétfőnél előbb bármit is kezdenek a leadott rendeléssel. Kártyával fizettem, az összeg még abban az órában távozott az egyenlegemből. Eltelt a hétvége, kivártam a hétfőt, a rendelési állapot azonban még kedd reggel is Csomag összeállítása volt.
Kedd reggel telefonáltam és tájékoztattam az üzletet, hogy mit jelent az azonnali postázás, illetve hogy mi tart már ötödik napja azon két apróság becsomagolásán. Rövidesen visszahívott, hogy szerdán felveszi a futár. Méghozzá a WWA futárszolgálat. Én életemben nem hallotta még róla, de nem vitatkoztam. Egy próbát megér...

Szerda reggel kaptam meg a bolt felől az E-mailt 09:08-kor, miszerint a futár átvette. Kaptam hozzá nyomkövetőt is. Ránéztem és úgy látszott, használt a noszogatás,, mert még kedden délelőtt 11:05-kor regisztrálva lett a rendszerben. A nyomkövető aktuális állapota még akkor is azt írta, hogy Regisztrálva a rendszerben, miután a futár felvette a csomagot. És itt jutottunk el odáig, hogy a Folyamatosan frissülő nyomkövetés már nem igaz.
Mivel a nyomkövető kódját is a bolt juttatta el hozzám, innen tudom az ottani állapotokat. Ugyanis az SMS és E-mail értesítés a címzettnek soha nem jutott el hozzám a WWA részéről.

48 órával a rendszerben való regisztrálást követően (csütörtök, délelőtt 11:05) felhívtam a Naprakész telefonos ügyintézőt, hogy árulja már el, tényleg felvették a csomagot? A rendszerük szerint nem. A kezdetben segítőkésznek tűnő ügyintéző hölgy a nyomkövető szám alapján ez is az én ötletem volt, mert Ő csak a nevemet kérdezte, az alapján pedig nem volt eredmény nyugtázta, hogy a átvétel valóban megtörtént, szerda reggel 09:08-kor. Én tájékoztattam róla, hogy a rendszerük ezek szerint nem működik valami tökéletesen, illetve hogy az SMS és E-mail értesítés a címzettnek sem valami korrekt.. A hölgy azt mondta, hogy utána néz, mikor lesz kézbesítve, pár perc és vissza hív. Az utóbbi kijelentésemre nem is reagált.
Egy órával később én hívtam, de nem vették fel. Csak csörgött a vakvilágba. Fél órával később ismét. Majd megint fél óra és végül feladtam. Végül az utolsó hívásomra kb negyed órával megdobott egy SMS-el, hogy pénteki napon várhatom. Egészen pontosan idézek, mert ez ugye hivatalos SMS: Jó napot! Holnapra várhatja! Most komolyan, ennyi tellett?! Naprakész telefonos ügyintézés szintén megbukott...
Az SMS-el csak az a gond, hogy 1-2 munkanapos kézbesítés. Vagyis ha reggel 09:08-ig nem kapom meg pénteken, akkor ennek a feliratnak is lőttek! Bár legyen odaírva a javukra az apróbetűs kerülőút, odaírták az átlag szót...

Mégis hogyan hirdetheti magát egy szolgáltatás, ha az ígéreteknek fele sem igaz?
(OFF)Tudom, tudom, nem kell a politika. Mindenki tudja...(/OFF)

Zárásképpen hozzáteszem, a rendszerükben a nyomkövető állapota azóta sem változott...

Hozzászólások

(#1) mickemoto


mickemoto
őstag

Royal futár is hasonló galeri.Volt szerencsém hozzájuk sajnos.

A tudás hatalom! A nem tudás a hatalom vak és engedelmes kiszolgálója!

(#2) Met


Met
nagyúr

pénteki nap délelőttjén történt...Kedd reggel telefonáltam és tájékoztattam az üzletet, hogy mit jelent az azonnali postázás, illetve hogy mi tart már ötödik napja azon két apróság becsomagolásán
Bocs de ez két nap, jóindulattal 3:)
Sajnos sok himihumi cég van akiknek nincs raktárkészletük és a terméknél nem azt írják hogy 3-4 nap a beszerzés (mire berendelik a nagykerből) hanem azt hogy készleten van, mert különben nem rendelnél onnan.

Lassan már ott tartunk hogy ha valamit akarsz rendelni akkor nem csak az árat kell nézni hanem azt is hogy milyen céggel szállítanak. :U
Ez a futárszolgálat röhejes.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3) mickemoto válasza Met (#2) üzenetére


mickemoto
őstag

Jó eséllyel amilyen a kereskedő cég olyan a futár is. Megtalálja a zsák a foltját.

A tudás hatalom! A nem tudás a hatalom vak és engedelmes kiszolgálója!

(#4) Met válasza mickemoto (#3) üzenetére


Met
nagyúr

Na igen, meg a sz@rrágás, kivel szerződjenek, a legolcsóbbal. Az hogy nincs mögötte logisztika nem számít.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#5) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Azért voltak már a nagy cégekkel is érdekes kalandok, hogy mást ne említsek: MPL.

Félig felbontott csomagok, horpadt/sérült dobozok, külföldre postázásnál van olyan TN ami a mai napig csak annyit mutat, hogy a feladó postán átvették, pedig már hónapok óta átvették a csomagot USA-ban.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#6) mickemoto válasza flymi (#5) üzenetére


mickemoto
őstag

Persze a nagyoknál is becsúszik néha egy egy hiba de nem ez a jellemző.
A Royal esetemben csinált olyat hogy semmi értesítést nem adott semmilyen módon, nekem kellett hívni őket kb. naponta és olyan kifogásokat kaptam hogy miért nem jött meg a csomag(hűtő), hogy lerobbant a kocsi meg hasonlók illetve hogy én szerezzek embert aki leveszi a kocsiról.

A tudás hatalom! A nem tudás a hatalom vak és engedelmes kiszolgálója!

(#7) draco31


draco31
veterán

Egy nagyobb cuccot rendeltem neten, 9000-el volt olcsóbb, mint ha én hoznám el a közeli műszaki boltból. E hét kedden átadták a HDT-nek. De majd csak jövő hét kedd-szerdára várhatom, hogy kihozzák. Erősen gondolkoztam rajta, miután ezt mondta nemrég az ügyintéző, hogy akkor vissza az egész. Erről nem volt szó, hogy egy hétbe fog kerülni a szállítás. Remélem többet nem kerülök ezekhez, ha rendelek valamit.

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#8) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Délelőtt 10 körül felvettem egy csomagot a postán, mert maradóra kértem. Két perce küldtek egy sms-t, hogy a csomagot letétbe helyezték és átvehető. :DDD

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#9) Mr. Y


Mr. Y
senior tag
LOGOUT blog

Nagyobb cégekkel is megeshet

Volt szerencsém nekem is pár évvel ezelőtt, hogy rendeltem egy EDP könyvolvasót Trekstor Pyrus Mini és az MPL futár úgy adta át, hogy össze volt törve a doboza. Át sem vettem csak úgy, hogy ott a kocsi hátuljában videóra rögzítettem és megkértem a futárt, hogy nézze végig, mint tanú, beleegyezésével őt is felvettem. Szerencsére a tartalom sértetlen volt.

Nálunk még a helyi posta a röhejes. Én minden esetben házhoz szállítást kérek. 10-ből 7 esetben csak egy előre megírt értesítőt dob be a postás. Két alkalommal kaptam el, egyszer közölte, hogy azért csak értesítő, mert az azt megelőző nap érezett, de nem lett valamiért kiszállítva. Ezzel csak két probléma van;
- Bementem a postára és közölték, hogy délután négy után keressem a csomagomat, azután van átvétel, mert a postás még nem ért vissza. Elmondtam neki, hogy mit mondott a postás, így utána nézett. Kiderült, hogy aznap érkezett meg, kora reggeli órákban.
- Tájékoztattak róla, hogy akkor is, ha előző nap jön, ki kell hoznia.
Másik alkalommal pedig volt képe közölni, hogy döntsem el; vagy a csomagjaimat szállítja, vagy a leveleimet. Ebben még volna is valami, ha nem FIZETNÉK azért, hogy házhoz szállítsa. Másrészt akkor forduljon többet, ez a munkája...

10 esetből 2 alkalommal hívnak a postáról, hogy vagy átveszem aznap, vagy visszaküldik!!! Értesítőt egy darabot nem kapok.
És maradt az az 1 alkalom... Akkor kihozza...

Többször tettem bejelentést az elmúlt években, de még mindig ez a postás van...

But who is watching the guardians?

(#10) flymi válasza Mr. Y (#9) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Ha nem levél hanem nagyobb csomag akkor nem is a postás hozza drótszamáron, hanem kocsival jönnek. Vagy a kínából rendelt ingyen szállításos akármi bigyulák, ha egészen aprók akkor kihozza, ha már picit bumszlibb vagy ujjnyi vastag, akkor értesítőt dob és mondjuk másnap bemegyek érte, nem gond. Tehát ha levél akkor postás, ha csomag akkor mpl kocsi.
De az esetek nagy részében postán maradóra kérem, megőrzik 5 napig, de még nem volt rá példa, h visszaküldték volna. Illetve egyszer majdnem. Akkor nem kaptam semmilyen értesítőt, pedig volt telszám és mail cím is és miután az eladót meginterjúvoltam mégis feladta-é, állította h de. A 9. napon bementem érdeklődni mégis nem-e kaptam véletlen csomagot. De kaptam. Hoppá mondom! Épp időben, mert másnap ment volna vissza.
Felelős persze nincs.
Na de sebaj, úgy szép az élet ha zajlik. Mondjuk tényleg nevetséges amit a posta szolgáltatás címszóval művel, elvégre ez már a 21. század, nem hatlovas postakocsin hordják ki a csekkeket.
Apropó csekkek, azok hogyhogy mindig kivétel nélkül megtalálják a címzettet? :DDD

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.