2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Logitech supportból ÖTÖS

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Pár évvel visszamegyek az időben, de csak röviden! Vettünk egy Logitech Z2300-at, használtunk nagy megelégedéssel, de kb. 8 hónap után kiment a mélynyomója. Ez a vásárlás a woxcomputer-ben történt, le a kalappal előttük, nem volt raktáron a fenti készülék, visszaadták a pénzt. Újra megjelent a kínálatukban, megvettük megint. Árban, hangzásban ez volt a célcsoport, más nem is kellett volna, és nem is volt a piacon.
Nah ez sem húzta sokkal tovább, kicsit több, mint egy év múlva megadta magát szintén a sub. Felküldtük, cserélték egy Z623-ra. A mély nem volt annyira erős (de így is perfekt), de a szatellitek jobbak lettek, dinamikusabbak, örültünk a cserének.
Viszont múlt hét pénteken ennek is meghalt ugyanazon része! :C
A használati körülményekről annyit, hogy mindig be voltak járatva, bulira csak az első z2300 ment el, és hangosan hallgatom őket, elég nagy szobám van, és nyitott ablaknál élvezem a muzsikát!
Innentől jön a lényeg!
Sok jót hallottam a Logitech supportról, ezért gondolom én is kipróbálom a dolgot!
Felhívtam őket, elmondtam a bajom, beregisztráltak, kértek számkódokat a termékről, illetve 2 fotót egy általuk megadott referencia számmal együttesen.
Újra hívtam őket, képek elfogadva, jövőhétre valószínűleg itt lesz, a régit megtarthatom, az ügyfélszolgálatos Úr azt mondta, hogy 1-2 hétig őrizzem meg, utána dobjam a szelektív hulladékgyűjtőbe!
Garancia újraindul, 2 év erejéig!:)

Szóval a Logitech részemről piszkosul ajánlott, ezután is amit lehet tőlük fogok vásárolni!:)

Hozzászólások

(#1) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Ez kb a n+1-edik ilyen logi support cikk. Én csak azt nem értem, ha mindenki ennyit szív a logi-val akkor miért veszik meg újra és újra?
Nekem is volt sokáig egy logi z-4e, szerencsére nem volt vele gond. De ha x időnként gariztatni kellett volna biztos túladtam volna rajta és kerestem volna egy hasonló kategóriás terméket. :U

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#2) D1Rect válasza Speeedfire (#1) üzenetére


D1Rect
félisten

Ugye az leesett, hogy felhívod őket és küldenek egy újat?

Próbáltál már meg gariztatni valamit?

(#3) mexicanraven válasza D1Rect (#2) üzenetére


mexicanraven
aktív tag

Speeedfire: Ilyen mély centrikus 2.1 leginkább nekik van ilyen árban, ha másfélét választok, ott is ugyanúgy lehet baj, de magyar cégeknél 1 hónap is lehet, mire beindul a csere folyamata. Ha nem lenne most hosszú hétvége, akkor már ezen a héten itt lenne a cucc.

D1Rect: Bizony, ezt nagyon ritka.

when the sun shines, we'll shine together

(#4) GabN73


GabN73
addikt

Jó is ez a Logi, csak azt nem értem, hogy honnan tudják hogy biztosan meghótt' a termék? :F Nem élnek ezzel sokan vissza?

(#5) mexicanraven válasza GabN73 (#4) üzenetére


mexicanraven
aktív tag

Nekik piri pénz ez az egész, régebben szét kellett verni a terméket/el kellett vágni vezetékeket, most nem mondtak ilyet. Ez remek marketing, hosszú távon megéri biztosan! :))

when the sun shines, we'll shine together

(#6) Speeedfire válasza D1Rect (#2) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Igen, én is tudok olvasni. :)
De nem ez volt a kérdés! Ha valami folyamatosan elromlik akkor én inkább szabadulnék tőle.

Szerencsére eddig nem kellett sajátot gariztatni, másnak már kellett, de több hét is volt... :(


mexicanraven: Azért ott van még az edinifer is.
Anno mikor vettem a z-4-et nagyon sok választásom nem volt. Philips, logi, genius. A logi drágább volt, de jobbnak is írták.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#7) D1Rect válasza Speeedfire (#6) üzenetére


D1Rect
félisten

Évente 1 telefonért hoznak újat? Megtartom. :DDD
Egyébként nem hiszem, hogy túl sok terméküket érintené vszínűleg a használat során van valami ami miatt nem bírja a sub.
(ha a meghibásodás szériahiba lenne, ilyen cseregarancia mellett már javították volna)

(#8) mexicanraven válasza Speeedfire (#6) üzenetére


mexicanraven
aktív tag

Háth amikor ezt a bizniszt elkezdtem, még annyira nem volt jelen tudtommal, plusz most eladni, belevágni egy újba, másfél-két hónap.
Plusz ez a teljesítmény is nem túl gyakori, így ha volna valami gebasz, biztos vagyok benne, hogy a garancia nem kérdés.
Plusz a Z2300-al kapcsolatban nem kizárt, hogy belefutottam egy hibás szériába amit itthon kiszórtak.

D1Rect: Igen az sem kizárt, hogy nálam van valami bibi, ki tudja, lehet az elektromos hálózat a hibás.

[ Szerkesztve ]

when the sun shines, we'll shine together

(#9) Speeedfire válasza D1Rect (#7) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Elképzelhető. Én eddig egérről és most erről olvastam. :)


mexicanraven: Nemrég törtek be jobban a piacra, elég jónak ígérkezik.
Ha nem lenne saját készítésű cuccom biztosan bepróbálnám. :)
Igen, elég erős szett lett ez a z-2300.
Mondjuk fura, hogy a kis 40W-os logi z4-e ugyan olyan hangos, mint a mostani 20W-os cuccom. :F
De ne legyen több hibás cuccod, azt kívánom. Nekik sem jó, meg neked sem. :)

[ Szerkesztve ]

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#10) 7 válasza Speeedfire (#1) üzenetére


7
addikt

Nekem eddig nem nagyon volt problémám a Logi termékekkel, pedig szívesen kipróbálnám, hogyan is megy ez az egész.
Egyszer a határán voltam, mert az M570-es trackballom elkezdte eldobálni a jelet, de aztán pár hét intenzív kísérletezgetés után rájöttem, hogy az egyik driverfrissítés volt a ludas.

Hasonló probémamentességről számolhat be jóatyám is, aki már körülbelül 10 éve nyúz egy Logitech egeret. Mi itthon meg vagyunk elégedve a márkával. :K

[ Szerkesztve ]

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.