2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

GTR futár "rosszul mennek a dolgok"

Írta: | Kulcsszavak: GTR futár csalás lopás

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Probléma dióhéjban: vaterán vásároltam, kifizettem, az eladó csomagolt, megrendelte a futárt, a futár átvette lepapírozta szignózta, majd a csomag a megadott címre (hozzám) már nem került, mit csinál a GTR "ahol jól mennek a dolgok" futár cég? Nagyban szarik az egészre, és válaszra sem méltatnak semmilyen formában...

De kicsit bővebben....

Vaterán megnyertem egy aukciót (Samsung Galaxy S i9000) 40ezer volt a minimál ár, még garanciásan, full tartozékosan, szóval korrekt árban, nagyon korrekt állapotban (az aukció előtt ültem, és imádkoztam, hogy ne licitáljon rám senki és nyerjem meg ennyiért, mivel tökéletes volt a telefon számomra).
Miután lezárult a licit, felvettem a kapcsolatot az eladóval (csak kiváló értékelései voltak) megbeszéltünk mindent részletet, és mivel gyorsan kellett volna a telefon, kértem, hogy a futáros megoldással intézzük el. Ez volt a legnagyobb hiba amit elkövettem, mivel jobb lett volna a Magyar Postát igénybe venni, mert az tuti elhozta volna a csomagot akár ajánlva, akár csomagként, akár levélként is. (Eddig 1x akadt problémám a postával, apróság volt, több 100 csomagom ment és jött probléma nélkül)
Nos az eladó bedobozolta a telefont és a tartozékokat, rendelete a futárt, akik vissza is jelezték a dolgot, másnap ment a futár. Cserébe átadta a számlát, és átvételi elismervényt aláírva (kiolvashatatlan), azt ígérte a feladónak, hogy 1-2 nap és megérkezik a megadott címre.

Másnapra nem érkezett meg, telefonon rákérdeztem megnyugtattak, hogy holnap érkezik. Eljött a következő nap, délelőtt semmi nem érkezett hozzám (általában a postás és a futár is mindig délelőtt jön, 1x volt, hogy délután érkezett valamim is, pedig már több 100 csomagot kaptam), így felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy érdeklődjek mi a helyzet, a hölgy kedvesen mondta, hogy a gépe szerint a futárnál van a csomagom és ma kapom meg, elkértem a futár telefonszámát, majd felhívtam és meglepődve tapasztaltam, hogy a futár szerint nála semmilyen csomag nincs a nevemre és címemre, valamilyen gubanc van. (Na ekkor már vakartam a fejem) Ő is utána érdeklődött, elmondása szerint Budapesti raktárban van a csomag... ????????
Oké gondoltam, és hívtam az ügyfélszolgálatot újra, hogy most akkor ki szivat kit? A hölgy kb azt sem tudta mi van, vagy Budapesten van, vagy Debrecenben van a raktárba??? Mivan?? Ilyen hogy fordulhat elő? Az előző diszpécser pedig mit beszél össze vissza? - "A munkatársam összekevert valamit" jött a válasz, és legyek türelemmel, megvan a csomag csak elakadt az egyik depóban, hétfőn fogom megkapni (ekkor már tudtam, hogy itt nagyon nagy gáz lesz).
Természetesen következő hét hétfőn sem kaptam semmit, folyamatos telefonálás utána nagynehezen az egyik diszpécser kinyögte, hogy nincs meg a csomagom (?????????) de legyek türelemmel még 1 napot előkerítik!! Közben a telefon eladóját is hívták, és megnyugtatták, hogy a csomag megvan és kézbesítve lesz (!!!!!!!!!!!!!!!!!), szóval mikor hívtam őt meglepődve tapasztalta, hogy még nem kaptam meg, azon pedig még jobban meglepődött, hogy ez a helyzet alakult ki, mivel ezt ugye neki nem mondták, pedig előtte beszéltek kb 10 perccel :)
Elérkezett egy újabb nap, amikoris hívtak, hogy nagyon sajnálják, de elveszett a csomagom... egyszerűen nem értettem meg, hogy hogy a francba lehet egy csomagot elhagyni, és rákérdeztem, hogy magyarul ez azt jelenti, hogy ellopták a csomagomat? amire a válasz - "én ilyet nem mondhatok" de végülis elismerte, hogy ez van, és nagyon sajnálják... elmondása szerint Budapest és Debrecen között veszett el a csomag??? Arra viszont, hogy ez hogyan történhet meg egyáltalán, és miért nem veszik elő azokat az embereket, futárokat raktárosokat vagy tököm tudja kit akár ET-t is, akik akkor voltak szolgálatban, már nem kaptam kielégítő választ, csak azt, hogy ezt nem tudják közölni velem.

Tovább hívtam őket, és próbáltam nem diszpécserrel beszélni (akárcsak az előtte lévő 2-3 napban is) azt szerettem volna, hogy kapcsoljanak valamilyen magasabb beosztású figurát. Na most ők általában állandóan házon kívűl vannak, vagy éjjel nappal megállás nélkül "tárgyalnak"...
A call centeres hölgy(ek) pedig nem adhatnak felvilágosítást, hogy hol mikor ki rakta/lopta/vitte el a csomagom, és hogyan is tűnt el pontosan... holott pontosan kellene tudniuk ugye. Illetve ugyanazt a hülye dumát nyomják a füledbe végig amit már 100x hallottál, hogy adjam meg a nevem meg a telefonszámom és visszahívnak (egyszer tették meg az 1 hét alatt, akkor is annyiért, hogy közöljék a telefonnak lőttek), vagy adjak mail címet ami megint felesleges mert nem is fognak válaszolni.

Ezért ma megtettem ellenük a rendőrségi feljelentést, viszont ezzel az a baj, hogy 2012.04.15től a 20ezer forintos értékhatárt, felemlték 50ezer forintra, így nem számít bűncselekménynek a dolog, szal adtam a szarnak egy pofont... IMEI számot leadtam illetve minden adatot amit csak lehetett (átvételi elsmervény, számla a futár cégtől stb).

Szóval 40 ropim oda, telefon meg a havon, és szerintük ezt be kéne nyelnem, mert nagyon sajnálják és más is járt már így. Mivel nem volt értékbiztosítás a csomagon (ezzel takaróznak egyébként végig), fel tudnak ajánlani 10ezer forint kártérítést a 40ezer helyett, úgy, hogy csak kis utánajárás kéne és tudnák, hogy ki volt a hunyó.

Update 1 mivel Debrecenben volt dolgom, így felhívtam a GTR-t hogy adják meg a debreceni telepük elérhetőségét. Kb 5 perc kérdezősködés és akadékoskodás után megadták. Mikepércsen található az ún. depó, amit én tényleg egy raktárnak képzeltem el (lehet én vagyok a naív), nos ezzel ellentétben egy családi házban találtam magam, nagypapi, anyuka és kislánya... mint kiderült ez csak ilyen mellékes dolog amit csinálnak. Nos a számítógép adatbázisa szerint Szavasról beért a csomag Pestre és onnan nem volt meg, meg volt a futár neve, aláírása mindene... (na igen erről ennyit, hogy nem lehet tudni ki lehetett, vagy ki láthatta utóljára)
Illetve a kedves hölgy, arra hívta fel a figyelmem, hogy a vaterás csomagokkal mostanában feltűnően sokszor megesik ez a dolog, mmint, hogy "eltűnik" és nem érkezik meg a címzetthez. Sima GTR csomagokkal nem, de a vaterafutáros dolgokkal feltűnően sokszor... nos akkor már nem is csodálom, hogy volt akinek 4 felnije tűnt el gumikkal együtt!!!!

Update 2: Huhh nagynehezen kiköhögtek 10ezer forint kártérítés. az esettől számítva 1,5 hónap kellett nekik, hogy egy baki átutalást végrehajtsanak.
Mivel nem nekem kellett benyújtanom a kárigényt, hanem akitől vettem a telót, ők meg is tették cirka 4 email-t írtak nekik, mind az összes válasz nélkül maradt, pedig a követelménynek megfelelt, minden benne volt, adatok mikor hol, számlaszám stb stb. Ekkor vettem kézbe a dolgot, nekem 6 emailt kellett írnom nekik, a végére már teljesen alpárira vettem a figurát, na akkor válaszra méltattak, és teljesen hülyének néztek, hogy nem jól adtam meg az adataim :) (amit előtte minden mailben elküldtem, illetve az előző 4-ben az eladó is elküldte, szóval nonszensz)

Update 3: Miután megtettem a feljelentés, rá kb 2 hónapra kaptam levelet a rendőrségtől, miszerint megszüntetik a nyomozást, mert nem tudnak mit csinálni. Elmondásuk szerint felvették a kapcsolatot a GTR igazgatójával, ő felvilágosítást adott, hogy a csomagok felvétele után egy raklapra kerülnek, így vannak depózva, és hiába van mindegyiken csomag azonosító, egyenként nem tartják számon a csomagokat. Így nem tudja, hogy Szarvasról - Budapest felé, Budapestről - Debrecen felé (ugye mint előző UP-ban írtam Pesten már nem volt meg) nem volt már meg a csomag. Illetve, a csomagok depózásához különböző bérfuvarozókat tehát alvállalkozókat foglalkoztatnak.

Update 4 Mégsem ajánlom a vatera fórumát, mivel ahogy látom kilőtték, és csináltak helyette egy közös vaterafutáros topicot... pedig volt külön a PPS-nek GTR-nek... nos a GTR-es topicban, telefonok, 4felni gumival, laptopok, motorkerékpár raklapon!!! :D tüntek el szőrén szálán...

Szóval továbbra sem ajánlom őket, ajánlom a vatera fórumait, ott van egy külön topic nekik, érdekes és teljesen hasonló dolgokat olvas az emberektől... a bejegyzést egyébként lehozta a tékozló homár is nyár végén...

Tényleg jól mennek a dolgok, mondhatom

Aki pedig futáron töri a fejét, és esetleg rajtuk gondolkodik, felejtse el, inkább válassza a jól bevált GLS családot vagy a jó öreg Magyar Postát.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.