2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

PCX Garancia, hogyan?

Írta: | Kulcsszavak: pcx . tápegység . hiba . zúgás . csapágy . posta . feladás . hibajelentés . garancia

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sziasztok!

Tudom, hogy sokan úgy fogják gondolni hogy nem tudok olvasni, csak egyszerűen számomra ez lesz az első, hogy egy tápot fogok feladni Postán! :D Ne gondoljatok élettelennek, csak szeretném a bölcs tanácsotokat, válaszotokat megfogadni!
Vázolnám is a helyzetet. Adott egy TÁP, egy FSP Hexa+ 500W tápegység, ami most Nov 28.-n jár le (garancia) és már bőven előtte, de most már tényleg elgondolkoztam, hogy érik-e a visszaküldés, ugyan is folyamatosan hallom, hogy zúg, volt olyan is, amikor traktor hangmagasságban zúgott esetleg kattogott, de előfordult olyan is, hogy némán csendben van.
Csináltunk olyat, hogy megállítottuk a ventilátorokat egy pillanatra, hogy valóban a táp felől jön és sajnos azt vettük észre, hogy valóban ez a helyzet.
Írtunk a PCX felé, és a Posta Pont mellett döntöttünk, de van 1-2 dolog, ami nem nagyon tiszta...
--> A kapott iratokat kinyomtattam, de a becsomagolt áruba bele kell-e tennem mondjuk az MPL ÜZLETI CSOMAG - CÍMIRAT papírt? Mellette van 2 iratom, egy Feladójegyzék és egy Feladás összesítő. Elmondja valaki, hogy most hogyan csomagoljak?
--> A termékre kiszabott 990Ft-s díjat hogyan fizetem? Elkérik Postán, vagy most hogy?
--> A terméket ezzel a hibajelenséggel, valóban "hibásnak" minősítik? És, ha a termék a tesztek alatt "sunyi" módon nem kezd el nekik berregni és a terméket nem hibásnak tekintik? Vagy most mi van?
--> Ha a termék nem hibás, akkor terhelnek még valamivel? Nem szándékozok visszaélni meg ilyesmi.

Bocsánat a sok lüke kérdésért, de szeretnék már nyugodt szívvel menni a Postára és leadni ezt a tápot, hogy megkönnyebbüljek és stb...

Köszönöm, hogy olvastad és válaszoltál!

Hozzászólások

(#1) draco31


draco31
veterán

Nekem 2 éve volt egy új tápom, Chieftech talán. Beszereltem, és zúgott azonnal. Teljes fordulaton ment állandóan a ventije. Egy A4 es lapra kinyomtattam mi bajom vele, visszaküldtem, mint ha egy sima csomag lenne. Mellékeltem a garancia papírját vagy a számlát, megcímeztem a dobozt és küldtem postán. Megállapitották hogy gyári hibás, és küldtek újat helyette.

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#2) magmakocka válasza draco31 (#1) üzenetére


magmakocka
aktív tag
LOGOUT blog

Címeznem is kell? Nem elég az, amiket kaptam iratokat a PCX-től email formában? Van ilyen papír, amin szerepel az én címem és a PCX címe is!

[ Szerkesztve ]

- Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó! - Milyen kóddal? - Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb .

(#3) ubyegon2 válasza magmakocka (#2) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Címeznem is kell?

Minek? Feladhatod úgy is a dobozt, hogy nem írsz rá semmit..... :U

Elmondja valaki, hogy most hogyan csomagoljak?

Tényleg komolyan kérdezem, hogy ilyen hosszadalmas blog írása helyett, miért nem kérdezed meg tőlük?

https://www.pcx.hu/garancia

További kérdés esetén a garancia@pcx.hu címen állunk rendelkezésedre.

(#4) magmakocka válasza ubyegon2 (#3) üzenetére


magmakocka
aktív tag
LOGOUT blog

Írtam én már bottal lábbal, de semmiféle rendes válasz. Itt még mindig a 3 papír helyzetéről van szó.
A számlát a tápos dobozába teszem. De még mindig nem tudom, hogy az a 3 papír közül, melyiket kell becsomagolnom úgy az árura, hogy azért látszódjon és melyiket kell odaadnom a Postán lévő dolgozónak vagy kitölteni, vagy akármi...
És itt gondolkozok, hogy merre csomagoljam...

- Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó! - Milyen kóddal? - Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb .

(#5) Samus válasza magmakocka (#4) üzenetére


Samus
addikt

Ha megvan a gyári doboz, akkor abba csomagold, és azt egy akármilyen kicsit nagyobb dobozba, az üres helyet pedig újságpapírral tömd ki. Minden papírt ebbe a dobozba tegyél, praktikusan az újságpapírok tetejére, majd ragaszd körbe a dobozt minden irányból. A dobozt címezd meg.

A postai dolgozót nem érdekli, hogy Te kinek mit és miért adsz fel. Kapni fogsz tőlük egy zöld-szürke papírt, amit megint kitöltesz (feladó-címzett), átadod, lemérik a dobozt, ráragasztanak egy átlátszó tasakot, abba a pecsételt papírt, amit kitöltöttél, és ennyi.

Nem tudom, milyen 3 papírod van, a dobozban legyen a számla, és egy másik lap, amire röviden leírod, mi a cucc baja. Ennyi. Feladást kifizeted, és várod a végeredményt.

Ha cserélik, akkor kapsz újat bérmentve. Ha szerintük nem hibás, akkor visszaküldik, és kifizettetik a visszaküldés árát...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#6) magmakocka válasza Samus (#5) üzenetére


magmakocka
aktív tag
LOGOUT blog

Ezeket a dokumentumokat nyomtattam ki.:
Kisatíroztam a személyes adatokat!


Ezeket kaptam! Ebben az esetben?
Minden ki van rajta töltve, automatikusan, azért kérdezem.

[ Szerkesztve ]

- Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó! - Milyen kóddal? - Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb .

(#7) magmakocka válasza magmakocka (#6) üzenetére


magmakocka
aktív tag
LOGOUT blog

Ha esetleg a gyári dobozt fóliázom (frissentartó 30m fólia, már csak a vicc miatt)?

[ Szerkesztve ]

- Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó! - Milyen kóddal? - Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb .

(#8) Lenry válasza magmakocka (#6) üzenetére


Lenry
félisten

a csomagoddal együtt ezeket a papírokat odaadod a postán, ők tudják mit kell vele csinálni (egyébként beleteszik majd egy öntapadós tasakba, amit ráragasztanak a dobozra)

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9) haiiro_o


haiiro_o
tag

Igen. simán, csak oda adod a postán a papírokat, nekem is így volt.. aztán még fizetnem sem kellett..

(#10) kateb


kateb
tag

Üdv!
Webkamerát vettem tőlük, hibás volt, visszavittem. Küldtek egy másikat. Az is hibás volt. Postán akartam visszaküldeni, a pcx küldött hozzá okmányokat emilben. Elballagok a postára, nem tudják felvenni a csomagot, mert valami zárolt státuszban van. mehettem haza dolgavégezetlenül. Most tartok az ötödik elküldött levelemnél garancia ügyben és még nincs vége.
Pár éve egyéni pc konfigot rakattam össze náluk. Egy két perifériát elfelejtettek bekötni (csak beépítették a helyére), így szedhettem szét a gépet és köthettem be magam a hiányzó dolgokat.
Trehány bagázs, ez az utolsó ügyem velük, a jövőben kerülöm a céget.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.