2019. március 25., hétfő

Gyorskeresés

A DELL korrektsége.

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Még a nyár elején elhatároztam magam, hogy monitorvásárlásra adom a fejem. A méltán híres Dell U2311H mellett tettem le a voksom. Rengetek olvasgatás után végleg elhatároztam magam és megvettem a monitort. Annyi elvárásom volt, hogy REV A03 legyen. A monitor kicsomagolásakor volt nagy öröm és boldogság. Persze vagyok annyira peches, hogy sajnos pixelhibás volt. Természetesen el is indítottam a garanciáztatást. Minden zokszó nélkül cserélte a nagykereskedés. Második monitor kézhezvételével ismét beütött a balszerencse. Bevilágítás hibás volt és a REV szám is lecsökkent A02 re. Nem hagytam magam és ismét indult a garancia, viszont az ügyintézés átkerült a nagykereskedésről egyenesen a DELL ügyfélszolgálathoz. Készítettem a monitorról pár képet, amin látszódott minden problémám. Ismét monitor csere következett. Immáron a harmadik készülék már minőségben nyújtotta a tőle elvártakat, de a REV szám ismét csökkent egyet. Ekkora már egy elég jól kialakult e-mailes kapcsolat jött lére köztem és a Dell egyik tényleg nagyon kedves és segítőkész emberével. Ismét elsoroltam neki a gondot, ő pedig türelmemet kérte. Kis idő múlva érkezett is a levél, hogy sajnos nem tudnak ebből a monitorból adni, de amennyiben elfogadom megoldható a csere egy U2410-re. Egyből meg is indult bennem a fogaskerék, hogy hol itt csel? Rákérdeztem, hogy ráfizetéssel fog ez történni, vagy mi egyéb dolog van ahol esetleg bukhatok. Jött is a levél, hogy természetesen egy az egyben fog történni a csere és szó sincs ráfizetésről. Igent mondtam a lehetőségre és vártam türelemmel a monitor érkezését. Pár hét múlva érkezett a levél, hogy megérkezett hazánkba a monitor és mehet a csere. A procedúra lebonyolítása után egy teljesen hibátlan U2410 büszke tulajdonosa lettem. Még a dolgok elején álmodni se mertem volna, hogy ilyen jól fogok járni a monitorral. Innentől kezdve bárkinek nyugodt szívvel fogom ajánlani a cég termékeit. Mivel ezek után számomra egyértelmű, hogy odafigyelnek a vásárlókra. Ugyanis elképzeléseim szerint már a REV A01-es cserénél nyugodtan mondhatták volna, hogy bocsi, de a típus ugyanaz, legyek boldog ezzel. Annyit még hozzá kell tennem a „sikertörténethez”, hogy ez a procedúra 2 hónap alatt zajlott le, de a 2410 ideérkezése kb. 1 hónapnyi volt.

Hozzászólások

(#1) lezso6


lezso6
(VARÁZSLÓ)
LOGOUT blog

Az igen. :Y

Primitív kérdésre nincs helyes válasz.

(#2) darál0w


darál0w
(Jómunkásember)

az komoly...

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#3) jookomak


jookomak
(PH! addikt)

Hinnye, a mindenit. 3 hónapig megéri szívni. Inkább néznék egy gagyi monitort addig, ha egy 2410 lesz a jutalma.
Tényleg korrekt a dell. Remélem mondjuk nem fogom megtapasztalni, de ha igen, akkor jöhet ide is a nagytesó.

(#4) Lenry


Lenry
(PH! félisten)
LOGOUT blog

:Y

ejha...

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#5) bullseye


bullseye
(PH! addikt)
LOGOUT blog

nyugaton ez van... idehaza a Logitechet szokták/tuk dicsérni hasonló hozzáállása miatt. Ott is, ha nincs ugyanaz a modell, amivel baj van, elnézést kérnek (idehaza már ez meglepő :(), és felajánlanak egy jobbat. de meg is tartanak így vevőnek...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#6) Thunderzolee


Thunderzolee
(PH! addikt)

Azt hittem az lesz a poén, h az U2410-es is pixelhibás.. ;]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#7) macimeister válasza Thunderzolee (#6) üzenetére


macimeister
(fanatikus tag)

Be voltam parázva én is keményen, hogy lesz vele valami és megint szórakozhatok, de szerencsére nem. :)

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.