2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Kálvária FÉG céggel.

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Ez a kis történet onnan indult ki ,hogy a fűtést korszerűsíteni szerettük volna mert a régiek már kiszolgálták idejüket. Nincs más mivel a márka bevált eddig akkor maradunk is nála , nézzük hát a kínálatot. Az üzletbe érve meg is rendeltünk három legmegfelelőbb konvektort és megkaptuk a hozzá tartozó szakemberek telefonszámát akik garanciálisan kiépítik.
Megrendeléstől számítva egészen korrekt időben meg is érkeztek. Szakemberek is ígért időpontban megérkezve kezdődött el bonyodalmak sorozata.
Szakik elkezdték kicsomagolni a készülékeket a harmadiknál nagyobb festék hiányosság ötlött meg a szemünkben meg. "Nocsak ez nem jó" hangzott el a mester száján majd beült az autóba vissza vitte az üzletbe és jelezte hogy garanciális cserét kér, ennek az üzlet eleget is tett és jelezte a gyártó felé a dolgot.

Közben folytatod kiépítés . Minden a helyén, jöhet a tesztelés. Az egyik szobai kütyü vezérlője úgy gondolta hogy mivel őt péntek este rakták össze, nem fog üzemelni. Remek....
Alig ért vissza a mester már a munkatársai közölték neki a "jó hírt" hogy akkor mehet is vissza.
Szakiknak meg köszöntünk mindent és megbeszéltük hogy amint az üzlet hívja őket és megérkeztek a csere alkatrészek jönnek.

Három napra rá a mester hív és nem a legjobb hírekkel , FÉG gyártó mindent vissza utasított és nem kapunk semmit sem. Hát nem tudtam megszólalni hogy ez hogyan lehetséges?
Majd abban maradtunk hogy magam is utána járok a dolognak. Ez meg is történt másnap a cég ismételten engem is elutasított garanciális ügyintézésben. Arra hivatkozva hogy szállítási hibával nem tudnak mit kezdeni.
Az üzletvezető ezen nem kicsit kiakadt. Így ők is becsatlakoztak a kálváriába.

Végen patt helyzet áll elő . Céggel nem tudtunk megegyezésre jutni. De mi és az üzlet között sikerült, egy más céggel felvették a kapcsolatot és onnan rendelték meg az alkatrészeket amit a mester felírt.
Közben a két cég között továbbra is folytatódik a harc.

Szakik végre végeztek a javítással és a cserékkel most már minden szép és jó. Egy szavam nem lehet a mesterek és a bolt ügyintézéssel de maga a gyártócég akiket eddig a megbízhatóság szinonimája volt számunkra most keserű szájízt hagytak maguk után.

Hozzászólások

(#1) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Elég szomorú hogy már nem lehet ebben a márkában sem bízni.
Nekem gázkazánom van tőlük ami 18+ éve szolgál megbízhatóan.
Jó pár év kihagyás után is viszonylag könnyen be tudtuk üzemelni, és pont a 16-17-es télen.

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#2) nemlehet


nemlehet
őstag

Nyilván mivel rendes volt a bolt ezért nem esik jól ezt leírni, de hogy a gyártó mit mond az nem a te problémád. Te a bolttól vetted a készüléket, ők felelősek a jótállásért. Az hogy őket a gyártó elhajtja nem lehet a vevő problémája vagy vesztesége, tipikusan "Értem én csak lesz*rom" szituáció. Adjon másikat készletről vagy fizesse vissza az árát.
Ezt inkább a jövőre való tekintettel mondom, nagyon szeretnek a boltok ezzel takarózni, de nem kell neki bedőlni.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#3) D1Rect


D1Rect
félisten

Ha a konvektor a korszerűsítés, akkor eddig mi volt? :F

(#4) Deske89 válasza D1Rect (#3) üzenetére


Deske89
csendes tag

Valószínűleg szintén konvektor, csak valószínűleg vagy 20 évesek, ezek lettek most újakra cserélve, ahogy én értelmezem. Korszerűsítésnek meg vehetjük, mert egyrészt újak maguk az eszközök, másrészt gondolom a hőfok érzékelőjük is fejlődött, hogy nem akkora tartományok között mozog a szoba hőmérséklete például.

(#5) Luck Dragon válasza nemlehet (#2) üzenetére

"de hogy a gyártó mit mond az nem a te problémád. Te a bolttól vetted a készüléket, ők felelősek a jótállásért."
-Egy részt az én problémám ugyanis ahol az üzlet kapta a készülékeket ott kell visszajelezni nem másnak és ha vissza utasítják a dolgot addig nem csak az ő idejük megy hanem a miénk is. Utána még plusz idő a másik céggel való egyeztetés.

"Az hogy őket a gyártó elhajtja nem lehet a vevő problémája vagy vesztesége,Értem én csak lesz*rom" szituáció. Adjon másikat készletről vagy fizesse vissza az árát."
-Nem is lett az,ahogyan írtam is megkaptunk mindent másképpen. Nem itt vásárlók első alkalommal ,eddig mindig korrektek voltak.

"Ezt inkább a jövőre való tekintettel mondom, nagyon szeretnek a boltok ezzel takarózni, de nem kell neki bedőlni."
-Ebben az esetben szó sem volt ilyenről. De sajnos tényleg lehet olyan üzlet ahol ebben az esetben így is járhattunk volna ezt nem vitatom.

D1Rect
Ahogyan Deske89 is írta előtte is konvektorok voltak, mivel a házzal egy-két évet tervezünk még így kellett egy racionális döntés jövőre való tekintettel.
Teljes felújítás nem jöhetett szóba így csak maga a fűtéstesteket szerettük volna cserélni azonosra, mert fűtés nélkül csak nem lehetünk. :)

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#6) Eastman


Eastman
őstag

Ahogyan olvasom, Neked nem kálváriád volt a FÉG céggel, hanem egy kisimított ügyed az értékesítővel, kivitelezővel, akik jó problémamegoldók és partnerként tekintettek rád, a megrendelőjükre.

Ami biztos, hogy a 2020-as év sok türelmet kíván mindenkitől. Ezt még a vaknak is látnia kell. Miért húzol be nekik egy negatív strigulát itt ország-világ előtt, amikor az ő képviselőjük azonnal lépett és lett jól működő fűtésetek? Nem értem. Milyen kár ért?

Közöm nincs a féghez, csak érdekel. Tényleg ez most a legnagyobb probléma?

Szerk:
Szerintem, ha nem hívod a gyártót, a kereskedő önállóan beszerzi a hiányzó vezérlőt, és Te nem is tudsz kettőjük "harcáról", ahogy írod. Persze minden (magyar) szaki dünnyög a címen, szidja a bokrot, ez itt népszo...
...kás. A kereskedők is, szinte már rutinból. Nem lőnék ezért így a fégre.

...tekintve, hogy vissza is lőhetnek. ;]

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#7) Luck Dragon válasza Eastman (#6) üzenetére

"Miért húzol be nekik egy negatív strigulát itt ország-világ előtt"

Nos azért mert itt maga a minőségi romlás az ami a legnagyobb probléma. Hiányos festés , nem működő vezérlő és ez háromból kettő. Tekintsünk el az ügyintézéstől ,de ahogyan szokták mondani semmi sem a régi. Ez itt pontosan beigazolódott.

De hogy egy picit jobban belemenjünk a minőségi részbe. Ez egy szabvány F8.50-es készülék.
Régiben több anyaga volt a külső burkolatnak, nem volt sorja a felső ajtó szélein,régen a fogantyú része is fémből volt ,most pedig kettő vékony műanyag, már nem lehet kapni öntvényből csak lemezest. Szóval ez az új korszaknak megfelelő újítások itt is tetten érhető. Ezt kell szeretni. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#8) Eastman válasza Luck Dragon (#7) üzenetére


Eastman
őstag

Ja, "már a jövő sem a régi!"

Látod, ha ez utóbbi minőségromlásokat is leírod a bejegyzésedben, jobban érthető a panaszod.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#9) cskamacska válasza Eastman (#6) üzenetére


cskamacska
addikt

"Ahogyan olvasom, Neked nem kálváriád volt a FÉG céggel"

De azzal volt, és ennek ellenére jól jött ki a dologból.

"2020-as év sok türelmet kíván mindenkitől"

Az ilyen gyártók péklapátot és megszűnést érdemelnek, nem türelmet. :P Persze itt van némi ok-okozati keveredés, mert pont a döglődő gyártók szeretnek felelősséget nem vállalni, nincs az a vastag haszon amiből "jótékonykodhatnának". :( Nyilván itt jön a negatív visszacsatolás, hisz a kukacoskodás vásárlót és kereskedő partnert is bottal veri el tőlük, és még rosszabb helyzetbe kerülnek.

"Miért húzol be nekik egy negatív strigulát itt ország-világ előtt"

Nem írta hogy márkaboltban vették, random fütéstechnikai kisker meg nem "az ő képviselőjük" ;) Még egyszer: nem a FÉG miatt, hanem annak ellenére jött ki jól a buliból. Hitványabb kisker esetén pont mindent a nedves vevőnek kellett volna pluszban fizetnie, vagy elszenvedni a defektet. :U

"Tényleg ez most a legnagyobb probléma?"

Mindenkinek a maga keresztje a legnehezebb. :K
Egyébként ez mekkora troll beszólás. :))

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#10) plömplöm


plömplöm
őstag

figyelembe véve, hogy a konvektorok cseréjekor az épület gázengedélyét aktualizálni kell, és ez csinos összeg és bosszankodás, én mindig javíttatom, nem cseréltetem, ezek annyira primitív eszközök, hogy kb mindig megmenthetőek. hamár csere, mert mittudomén, gömbre lett rugdosva, akkor meg központifűtés, többe kerül, viszont ég és föld a praktikum.

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.