Különbség Garancia és Garancia között - Hogyan lehet visszaélni belsősként vele?

Sajnálatosan pont egy ilyen (Fél-Szakmai) írás lesz az első, amit úgy döntöttem, hogy megosztok.

Vesz az emberfia egy hardvert, amivel nagyon meg van elégedve, mert sokkal többet tud, mint amennyi a leírásokban és a hirdetésekben szerepelt.
Annyira, hogy figyelőre rakja, ha valahol felbukkan akciósan, vesz még egyet...

Nevesítsük, ez egy "WD My Cloud EX2 Ultra 12TB WDBVBZ0120JCH NAS meghajtó 12+12 hó gar"

Mondjuk az eszköz pont gyári hibás és ez az első héten ki is derül, azonban addigra a céges adatmentés megtörtént rá, az érzékeny adatok a HDD-n!
Nem nagy hiba, a ventilátorok állnak le, az eszköz melegszik, elvileg semmi probléma vele, ha nem használod!

Felveszi az emberfia a kapcsolatot a bolttal a garancia miatt, és jön a fekete-leves.
Nem vehetem ki belőle a HDD-t, (Pont egy db gyors-csavar tartja, még csavarhúzó sem kell hozzá!!! Az eszköz teteje pedig piciny nyomásra nyílik, s ugyanígy vissza is csukható!)

Arra nem térnék ki, hogy 21 éves informatikus múlttal mennyire megalázó, hogy ilyen szinten Hülyének néznek, nem vehető ki a HDD, mert gari-vesztéssel jár...

Azonban a céges adatokkal sem lehet odaadni az eszközt! (Nem csak a GDPR végett, de avégett végképp nem! Azonban kényes kutatási és fejlesztési adatok vannak rajta!)

Tehát lenyeljük a békát, veszünk egy másik eszközt adatmentéshez, (Ezt amúgy is terveztük, így most gyorsabban!) és nekiállunk az aprólékos és hosszadalmas munkának, mely szerint azért ne melegedjen túl a HDD, az állapota ne romoljon feleslegesen!
Számolva azzal a keserű tapasztalattal, hogy bármennyire is ragaszkodunk a HDD cseréhez, azt a legtöbb esetben megtagadják, mondván, hogy nem jelentős az eszköz károsodása, garanciális csere nem lehetséges! Különben-is,, vagy rá garancia, ha mégis, akkor majd cserélik!!!

Úgy gondolom, hogy ez már 2000-ben is elmaradott, múlt századi gondolkodás, de 2021-ben végképp az!

Egy HDD-nek nem maga az eszköz a legértékesebb része, hanem a rajta tárolt adatok!
Senkit sem vigasztal a HDD csere, ha bukja az adatait!!!

De itt nincsen ám vége a Sztorinak!
Áhhh...
..ne hidd!

Egyszer-csak:

Értesítünk, hogy a jótállás keretei között leadott termék javítása önhibánkon kívül elhúzódik, ezért a hosszadalmas várakozás elkerülésének érdekében a termék értékét levásárolhatod oldalunkon.

Levásárlási igényed érvényesítéséhez kérjük szíveskedj új rendelést feladni, megjegyzésben jelezve levásárlási szándékodat. Levásárlást azonos, vagy magasabb értékben tudunk befogadni, magasabb levásárlási érték esetén csak a különbözet kerül kiszámlázásra.

Bla-Bla-Bla...

Ekkor még naivan azt gondoltam, hogy csak várni kell, előzékenyek voltak! :( :( :(

Ezek után a történet még folytatódott...
..nincsen lehetőség a cserére, mert már nincsen ilyen termék a kínálatban (KAMU! - Volt, csak 4-5ször drágábban!), nem lehetséges a garanciális csere/javítás (KAMU! A gyártóval leleveleztem, 5 év garanciát vállaltak rá és a HDD is kivehető!!!)
De szívesen beszámolják, vegyek mást...
Piha...
Ja.

Most megveszi valamelyik emberük a cégtől, kijavítja a hibát, majd eladja 5szörös áron, mert annyit ment fel az értéke! Én meg örüljek, hogy visszakaptam levásárolhattam a pénzem valami xarra, amire nincsen szükségem, vagy fizessek rá, ha hasonló (jobb) terméket szeretnék a kínálatból!

Nos azóta sem vásároltam Náluk, csak 1szer "végszükség" esetében és eztán is kerülni fogom, ha egy mód van rá!
Előtte igen komoly összegeket hagytam ott!

Légy az első hozzászóló!

Még nem szólt hozzá senki sem.

Hozzászólok