2023. január 31., kedd

Gyorskeresés

Ügyfélszolgálat

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Van még itt Rajtam kívül más Ügyfélszolgálatos kolléga?

Egyedül Én érzem, hogy a lakossági szegmensben egyre butábbak napról napra az emberek?
Szögezzük le az elején. Nem azokkal emberekkel van problémám akiknek van egy megoldandó problémájuk, hanem azokkal akik azt képzelik Mi azért ülünk itt, hogy a nap 24 órájában rendelkezésükre álljunk legyen szó Bözsinéniről akinek a hétvégi bevásárlását kellene szerinte helyette elintéznünk vagy akár Józsibácsiról aki úgy gondolja a windows újratelepítése Ránk tartozik, mert ugyan valóban nem csatlakozik a gép az internetre, de másra se. Cserébe képtelen megérteni, hogy ez nem szolgáltatás működésbeli probléma és itt veri az asztalt. Nekem.

Legszomorúbb az egészben az, hogy nem kell ehhez elhagyni a 70+ életkort. Ugyan így bejön a 20 éves fiatal is, hogy lefagyott az Alma logónál a telefon. Mindezt úgy, hogy a megyeszékhelyhez 85Km-ert utazik az irodába anélkül, hogy egy egyszerű újraindítást megpróbált volna. Persze bejön, vár 60 percet, mert az ilyen hasonszőrűekkel van tele az üzlet és Velük megy el az idő. Majd mikor ezzel megoldod a problémáját fél perc alatt egy köszönöm helyett oda büfög egy " Ezért vártam egy órát?". Ennél már, csak az a jobb mikor behozza a készülékét, hogy mindenféle hülye hirdetést bedob, meg lassú a telefon meg hiába érinti meg a gombot, nem érzékel. A böngészőben meg egyből nyílik a az xvideos meg a "ön Nyelt egy Iphone 11 készülék. A átvétel kattincson a gomb." típusú ablakok. Erre átküldöd a szervizbe ami nyilván fizetős. Ezt tudja Ő is szóval már a mondat végén reklamál, hogy Maguk a szolgáltató kötelességük megcsinálni. Persze, kötelező a szolgáltatást, de nem az amúgy auchanban vásárolt iLike csúcstelefont szervizelgetni.

Zárom is gyorsan. Nem akarom hosszabbra ereszteni, mert Februárig tudnám sorolni.
Azért míg ezt megírtam nem maradtam hülyék nélkül. Ha ügyintézni mentek mindig legyen Nálatok személyes okmány. Náluk nem volt. Újabb felesleges 40 km... :)

Hozzászólások

(#1) lolller


lolller
tag

Az adategyeztetésről ne is beszéljünk... Interneten, Telefonon, de a legfontosabb, hogy otthonról elintézhető. Mindegy... Nyugtassatok meg, hogy Ti nem ilyenek vagytok! :)

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#2) Kasya


Kasya
nagyúr

Mondjuk szemelyes okmany nelkul 40 km-t utazni is erdekes. Meg akkor is, ha nem autoval mentek.

Biztos vagyok benne, hogy nem konnyu ugyfelszolgalatosnak lenni, ahogy call centeresnek sem. En, mint telefonalgato azonban sokszor azt tapasztalom, hogy a problemat nem akarja aterezni a kollega, csak a monitoron kiirt szoveget mondja vissza. Az, hogy megkerdezzen mas kollegat, osztalyt, azt mar nem... Foleg a penzugyi szektorban tapasztalom a "lexarom hozzaallast". Tisztelet a kivetelnek, mert cegfuggo. Egyes cegek ugyfelszolgalati embereit kimondottan kedvelem.

Egy T-s esetem:
Anno kint voltam Cseheknel a semmi kozepen, konkretan egy szanton egesz nap. Nap vegen indultam volna haza, nyomtam be a GPS-t, ami nem volt hajlando online tervezni roaming miatt. Kifele ez eszembe se jutott, hogy a ceges kartyan ez nincs engedelyezve, mert bebufferelte az utvonalat.
Ugyfelszolgalat felhiv, kapcsolnak, majd kozlik, hogy nincs engedelyezve a szolgaltatas. Egy napra 890 ft (vagy mennyi volt akkor), de csak ugyfelkod megadasa utan tudja aktivalni. Persze, ertheto.
A ceg nyilvan ezt nem adja ki, de nap vegen mar oket se ertem el. Az amugy 10ezres elofizeteshez es tobb millios teljes dij mertekehez kepest az ember a kellemetlenseg merteket tekintve nyilvan nehezen fogadja el, hogy 890 ft-ert cserben hagyjak.
Nem volt kellemes utam haza magyarba...

De hogy miert a fenti problema? (mert szabalyszeruen jart el, tudom).

1 hónappal kesobb indultam osztrákokhoz. Már elore gondoltam a multkori esetre, ezert meg a hatarnal felhivtam oket (immaron tudtam a kodot is szukseg esetere). A T-s kolleganő gond nelkül aktivalta a roamingot, semmit se kerdezett....

Persze, akkor o most nem szabalyosan jart el...
De mint ugyfel, azert ilyenkor az ember agyan atmegy, hogy WTF!

[ Szerkesztve ]

(#3) >Deego..


>Deego..
senior tag

Ezt jól látod. A tisztelet tudat és emberségesség már a földbe van tiporva az ilyen jellegtelen személyeknél.

" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...

(#4) Jhonny06


Jhonny06
veterán
LOGOUT blog

Az ügyfélszolgálatosok nagy részét pedig totál kiégett emberek alkotják, akik utálják a munkájukat és ezt az ügyfeleken vezetik le.

(#5) lolller válasza Kasya (#2) üzenetére


lolller
tag

Ezt rendkívül jól látod. A munkaszerződéshez csatolnak egy 10mFt-os titoktartási kötelezettséget. Ügyfél adatok ilyesmik miatt nyilván... a Kolléga nem szabálykövetően járt el. Ez így nem is helyes. Rész szint rohadtul visszás a dolog...Jogosan merül fel a WTF kérdés Nálad is. Ezért tartom ahhoz magam, hogy már Én se teszek kivételt, mert Neked nyilván emberségből segítenek Te ezt helyén kezeled más viszont legközelebb precedensként akarja felhasználni ellened.

Az a baj, hogy a cégvezető is megköt egy 20 SIM kártyás előfizut. A konstrukcióval még talán képben van, de amúgy teljesen fogalmatlan. Azt se tudja, hogy járhat el. Nem tájékoztatja a munkavállalóit az ügymenetről és egy ilyen helyzetben nyilván Te iszod meg a levét, mert az ügyintéző beint, a Főnök Balin nyaral sz.rik a telefonjára és Vele együtt Te is. Meg amúgy is örülj, hogy kaptál egy korlátlan kártyát töröld szemed szád.

Jótanácsként mondom, ha már T-s vagy. Kérj a hívószámodhoz egy egyedi szerződés jelszót amivel legalább a Te szerződésedben elfogsz tudni járni.

Az ügyféllel való pingpongozás az valós probléma. A sztorihoz hozzátartozik, hogy változó a jogkörünk, egy partneres kollégának más jogosultságai vannak mint egy Anyacégnél lévő munkavállaló. Oktatást se feltétlen kapunk, hogy eltudjunk járni egy másik területen. Ettől függetlenül igen. Vannak robotkollégák mindenféle empátia nélkül akik inkább ledarálják Neked az ÁSZF ide vonatkozó passzusát mint segítsen. Sokszor az ügyfelek is olyan stílusban nyitnak, hogy már eleve eldöntöd, hogy nem érdekel a problémája. Próbálom úgy csinálni én is ahogy a mondás tartja... Amilyen a fogadj Isten... :)

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#6) lolller válasza Jhonny06 (#4) üzenetére


lolller
tag

Gyere dolgozz Velünk és javíts a statisztikán akkor. :) Van igazság abban amit mondasz, de a véleményed az Ügyintézőről Neked is ugyan úgy kiül az arcodra. Ha így jössz be ilyen lesajnálóan akkor Nálam is lefogsz pattani és ez nem a kiégés jele. Egyszerűen szelektálunk. Nem bosszantjuk fel magunkat ilyenen már.

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#7) Snowy_owl válasza lolller (#1) üzenetére


Snowy_owl
őstag

Nem ilyen vagyok, úgyhogy bízhatsz benne ha én telefonálok akárhol is dolgozz, akkor nem fogok idegesítő dolgokkal traktálni, csak a lényegi dolgot fogom elmondani és egyértelműen.

Haverom magentás call centeres és múltkor ő is mesélt ilyesmit, de ami a leginkább megüti a mércét az az a rendszeresen betelefonáló zaklatója aki mindig kérdez valami hülyeséget: hogy pl beszéljen neki a routerről, aztán megint máskor megint másik számról arról érdeklődik hogy lehet hozzájuk bejutni és ott dolgozni, meg hasonló agymenésekkel traktálja. :DDD

régen minden jobb volt, régen még a "régen minden jobb volt" is jobb volt.

(#8) lolller válasza Snowy_owl (#7) üzenetére


lolller
tag

Hálásan köszönöm! Így bármikor maximálisan megpróbálok segíteni. Szerintem ezt a kollégák nevében is írhatom. :)

Igen vannak ilyenek. CallCenterben gyakori az ilyen. Itt személyesen kicsit más a sztori. Telefonon viszont durván elengedik magukat az emberek.

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#9) >Deego.. válasza lolller (#6) üzenetére


>Deego..
senior tag

Tapasztalatok alapján is megerősíteni tudom ha normálisan állsz hozzá a dolgokhoz akkor hasonló fogadtatást kapsz majd.

" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...

(#10) UnA válasza Jhonny06 (#4) üzenetére


UnA
Korrektor

Nekem nem volt ilyen tapasztalatom. Akkor most mi legyen? :)

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.