Pont.
Ez a megmásíthatatlan véleményem.
Mert hogy negyed óra vérben-tocsogós, éppen-túlélős hentmészárlást elképesztő módon nincs kedvem újraszenvedni csak azért, mert valami portugálul beszélő polymesh eltalált, az is krvaélet.
Értem én, hogy az ősidőkben a retek konzolokon hatalmas technikai akadály lett volna valamelyik gombra bindelni az F5-öt, meg 64MB memóriakártyára letárolni az aktuális játékállapotot, de könyörgöm, 2012-t írunk, egy mobiltelefonban is ennek a tárhelynek 1024-szerese van, hát még egy mai konzolban!
Pláne egy PC-n, amin adott az F5 billentyű, meg adott a tárhely is a mentések tárolására, úgyhogy igazán az égvilágon semmi akadályát nem látom annak, hogy egy szögegyszerű csőbenlövöldébe ne tudjátok beleimplementálni a gyorsmentés Istentől való áldását.
Mert bármilyen hihetetlen, de a játékosok nem úgy számolják a játékidőt, hogy 5 óra szórakozás, meg-megszakítva 4 óra frusztrációval az újrakezdések miatt, és így megvan a ma már rekordernek számító 9 órányi játékidő, hanem úgy, hogy "tízszer újrakezdtem, de fölb*szott ez a hulladék, sz*rok a farmra, férget az arcodba, halj meg!". Tehát nem hozhatjátok föl pozitívumnak, hogy növeli a játékidőt, mert nem, mert az embernek a kedve is elmegy az egésztől.
Nem növeli a kihívást sem, mert totálisan fölöslegesen lövöm agyon negyvenedszerre is azt a szerencsétlent pixelharcost, akit elém tol a script minden egyes esetben ugyanabban a pózban, mert nem ő a kihívás, hanem tőle számítva a 19. kollégája, aki előtt egy sarokkal úgy mentenék egy isteneset, de hát nem lehet. A többi 18 csak unalmas időpocsékolás.
Szóval kedves játékfejlesztők, ha csak nincs valami leérvelhetetlenül csodás indokotok a checkpointos rendszer mellett, akkor legyetek kedvesek rettentő gyorsan kiverni a fejetekből ezt a baromságot.
Köszönöm