2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Lassú kínhalált érdemel, aki feltalálta a mentési pontokat

Írta: | Kulcsszavak: blag

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Pont.
Ez a megmásíthatatlan véleményem.

Mert hogy negyed óra vérben-tocsogós, éppen-túlélős hentmészárlást elképesztő módon nincs kedvem újraszenvedni csak azért, mert valami portugálul beszélő polymesh eltalált, az is krvaélet.

Értem én, hogy az ősidőkben a retek konzolokon hatalmas technikai akadály lett volna valamelyik gombra bindelni az F5-öt, meg 64MB memóriakártyára letárolni az aktuális játékállapotot, de könyörgöm, 2012-t írunk, egy mobiltelefonban is ennek a tárhelynek 1024-szerese van, hát még egy mai konzolban!

Pláne egy PC-n, amin adott az F5 billentyű, meg adott a tárhely is a mentések tárolására, úgyhogy igazán az égvilágon semmi akadályát nem látom annak, hogy egy szögegyszerű csőbenlövöldébe ne tudjátok beleimplementálni a gyorsmentés Istentől való áldását.

Mert bármilyen hihetetlen, de a játékosok nem úgy számolják a játékidőt, hogy 5 óra szórakozás, meg-megszakítva 4 óra frusztrációval az újrakezdések miatt, és így megvan a ma már rekordernek számító 9 órányi játékidő, hanem úgy, hogy "tízszer újrakezdtem, de fölb*szott ez a hulladék, sz*rok a farmra, férget az arcodba, halj meg!". Tehát nem hozhatjátok föl pozitívumnak, hogy növeli a játékidőt, mert nem, mert az embernek a kedve is elmegy az egésztől.

Nem növeli a kihívást sem, mert totálisan fölöslegesen lövöm agyon negyvenedszerre is azt a szerencsétlent pixelharcost, akit elém tol a script minden egyes esetben ugyanabban a pózban, mert nem ő a kihívás, hanem tőle számítva a 19. kollégája, aki előtt egy sarokkal úgy mentenék egy isteneset, de hát nem lehet. A többi 18 csak unalmas időpocsékolás.

Szóval kedves játékfejlesztők, ha csak nincs valami leérvelhetetlenül csodás indokotok a checkpointos rendszer mellett, akkor legyetek kedvesek rettentő gyorsan kiverni a fejetekből ezt a baromságot.

Köszönöm

Hozzászólások

(#1) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Max Payne? :D

(#2) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

:D:D

Türeleeem! tegnap találkoztunk először!

(#3) Löncsi


Löncsi
őstag

A legjobb ha kombinálod az egészet az átléphetetlen átvezetőkkel.

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#4) Lenry válasza Löncsi (#3) üzenetére


Lenry
félisten

áh igen, azt ki is felejtettem, hogy a non-plus ultrája az egésznek, ha minden betöltéskor végig kell nézned egy introt is :K

(#1) aero. áh, dehogy. ugyan... miből gondolod? :D

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#5) aero. válasza Lenry (#4) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Valóban elszarták ezt benne, de az átvezetők nekem tetszenek, nem olyan, mint pl. egy COD-ban, a szöveg is jó.

(#6) bullseye


bullseye
addikt

Én éppen ezért, stresszmentesítésként szoktam csíterkedni, ami hú de lenézett by sokak.
De szerintem a szobánkénti/kanyaronkénti/stb. mentés is egyfajta cheat. Úgyhogy ajánlom az én megoldásomat, egyszerűbb, hatékonyabb, és kikapcsolható... :)

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7) dabadab válasza bullseye (#6) üzenetére


dabadab
titán

Esetleg megoldas lehet az is, hogy az ember jo jatekokkal jatszik, olyanokkal, amikkel tulajdonkeppen elvezetes jatszani :P

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#8) samfishR válasza bullseye (#6) üzenetére


samfishR
senior tag

De szerintem a szobánkénti/kanyaronkénti/stb. mentés is egyfajta cheat."

plusz a játékélményt is elbassza, nincs benne semmi kihívás.. mondjuk úgy meg megannyi lehetőség nyílik funolni, szóval vannak előnyei is :DDD

(#9) bullseye válasza dabadab (#7) üzenetére


bullseye
addikt

Jó megoldás, alkalmazom ha lehet, de engem érdekel pl. a COD is, csak nincs kedvem egy adott helyen 10-20x újra nekifutni...
Meg olyan is akad, hogy valamivel élvezetes játszani, de elakad benne az ember valahol.

[ Szerkesztve ]

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#10) #65675776 válasza bullseye (#9) üzenetére


#65675776
törölt tag

Ezért nevetségesek azok a játékok, amelyekben minden csak egyféleképpen oldható meg.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.