2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Egy korszak vége

Írta: | Kulcsszavak: blag . szeged . szkt . fvv

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Történelmet ír az SZKT: nyugdíjba mentek a bengálik

közlekedésbarátként kicsit sajnálom, hogy vége az FVV kornak, de természetesen tudom, hogy mindenféle szempontból vállalhatatlanok voltak már a Bengák
ebben persze az SZKT-nak is benne volt a keze, mert ha mondjuk 1-2 évtizede legalább fűtést szereltek volna bele, meg kicsit javítgatnak az ajtókon, hogy hidegben is nyíljanak, leszállásjelzőket építenek bele, plusz azóta rendesen takarítva, és karbantartva lettek volna (festés, burkolat, stb) akkor még használhatók és vállalhatók lettek volna egy darabig az utasok előtt. (technológiailag mindenképp elavultak voltak, már gyártásuk pillanatában is... 50 éve)

egy darabig még a telepen fognak legelészni, hátha szükség van rájuk, majd az új flotta érkezésével mennek a kiskanálgyárba.
nekem azért hiányozni fognak.


(fotó: index fórumból)

Hozzászólások

(#1) myteve


myteve
csendes tag

Bár soha nem jártam arrafelé, tetszik ez a járgány. Sokkal szebb mint a modern testvérei. Viszlát, villamos-pajtás.

(#2) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

kar....pedig az egyik kedvencem a bengali. foleg 3F jaraton a zotykolodes...az megismetelhetetlen mar. a gyartas pillanataban 50 eves? az alvaza tobb, mai szoval refurbish, ket regi kettengelyes motorkocsi alvazat fogtak ossze egy csukloval es uj felepitmennyel. szoval akar 70-80 eves is lehet...asszem van meg Schlick alvaz is beepitve :F

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#3) Lenry válasza Mr.Csizmás (#2) üzenetére


Lenry
félisten

épp 50 éve készült az első protó, szóval igen, 50 éves. és igen, az alkatrészek meg már akár 100 évesek is lehetnek...

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#4) rt06


rt06
veterán

ugy tudo, miskolcrol is eltuntek mar par eve
kar ertuk, legjobb talpmasszazst a kozlekedesi vallalat ezen jarmuvein lehetett kapni

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#5) Mr.Csizmás válasza Lenry (#3) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

FVV 3722 volt asszem :) valahol van egy kepem a protorol, az elefantcsontszin-voros fenyezesevel

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#6) Lenry válasza Mr.Csizmás (#5) üzenetére


Lenry
félisten

itten E!

megtartottam a vonalbejárást.
odabasz, hogy van fűtés, hogy van utastájékoztatás, és úgy en bloc nem akar szétesni alattam a villamos, és nem akar szétesni a villamos alatt a pálya sem. durva.

aki nem szegedi, annak egy kép, hogy ez volt előtte:


(fotó: Hamster)

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#7) Mr.Csizmás válasza Lenry (#6) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

nekem a régi pálya és a szétesés élménye jobban tetszett :D

egyszer menj egy szentpétervárra, nézd meg az ottani pályaállapotokat, utána hálát adsz az úrnak, hogy csak ilyen van itt.

mellesleg...te nem tudsz olyan listáról, hogy melyik házicsuklós miből épült?

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.