- Kérdés: Ha 10 percre vagy a perontól és 16:45-kör indul hivatalosan a vonat, mikor kell legkésőbb elindulni, hogy pont elérd azt?
jujci
Szottyadt 30 perc?
LOL, amatőr
''Milliárdnyi meggyilkolt csillag sikolya elhal az éj békéjében, és a kétségbeesésnek csak néhány, törékeny, kőbevésett szó áll ellen.''
De most ebben mi volt az érdekes? A vonatok néha késnek. És talán hihetetlen: nem csak nálunk
idegeros embertarsaknak ajanlom szeretettel a Londoni vasutat, leginkabb a southern-el volt tapasztalatom.
10 munkanap reggel 7 ora tajekan:
4 torolve
3 kesik
1 belefert a +-5-10 percbe
2 idoben
Atlagos idojarast stb, ez osszel volt, jellemzoen szemerkelo eso.
Egyik srac akivel dolgozok mutatta mielott vegeztunk ma hogy a jarata torolve van valoszinu hoseg miatt.
It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
Ma pölö baleset volt Pécs és Dombóvár között valahol, többet én sem tudok. A déli és a két órás IC együtt mentek tovább fél háromkor. Tudom, mert én toltam össze.
Egyébként ha leesik az első hó akkor a vasút hagyománytiszteletből eleve késleltetve közlekedteti a járatokat.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Erről mindig eszembe jut a Japán vasutas sztori. Mikor egy perc késés miatt lemondott egy miniszter, múltkor meg 25 másodperccel korábban indult egy vonat, majdnem meglincselték a mozdonyvezetőt. Azért panaszkodtak sokan, mert a következő szerelvény 5 perc múlva jött, és lekésték a csatlakozást, 7 (hét!) percet kellett várni a következőre...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Jó-jó ez nem japán meg a bullet train (vagy Fr és TGV) és a kávédaráló is csak kávét darálni jó ha már BZ...
Azt azért mellékesen jegyezzük meg, h a vasútnak nem a személyszállításból lesz haszna, szal mindenki örüljön h járnak egyáltalán vonatok, mert maholnap nem lesz gép és a gépen vezér aki elvigye a vonatot. Valamint kötött pályás közlekedés van, ezt senki ne felejtse el. Nem úgy megy, h csak kikerüljük a lerobbant/lassabb vonatot azt gyí! Sok minden okozhat késést, akár egy utas is aki rosszul lesz a nagy melegben és mentőt kell hívni hozzá, beszorul a WC-be, stb... (megtörtént esetek). Aztán ott vannak a balesetek, felsővezeték szakadások, pályára dőlt fa, műszaki hiba, bizber hiba amit okozhat egy kígyó is. De igazán nem értek hozzá, kérdezzetek erről egy vasutast.
Egyébként meg dolgoztatok volna keményebben, most járhatnátok kocsival.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Néha késnek máshol is. Itt nem néha késnek.
„Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/
A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.