Sziasztok!
Az első poszt óta túl sokat nem foglalkoztam a játékkal, mert a családi dolgok nagyon lefoglaltak, de azért történt 1-2 "kisebb" előrelépés.
A játékmenethez még nem nyúltam, mert az hosszabb elfoglaltság, valamint eléggé odafigyelős is.
Viszont a "haladjunk!!!" nem hagy nyugodni, így level design + optimalizálás téren fejlődött a mű.
Hirdetés
A kezdő erdős pályarész nagyjából már elnyerte a végleges formáját. Ezen már nem hiszem, hogy sokat változtatok.
Egy "kicsit" változott a design a legutóbbi állapotokhoz képest.
Az optimalizálás viszont folyamatos kihívást jelent.
Legutóbb egy nagyjából 100x100 méteres rész lett "berendezve", ott nagyon szépen megvolt a 60+FPS.
A mostani erdő nagyjából 4-5x akkora, mint elődje, több is a szikla, sokkal több a fa, stb.
Itt megint úgy nézett ki a framerate, hogy kb. 30. Ismét elment ~1,5 napom arra, hogy sikerüljön "emberi" értékekre feltornázni.
A gépigényt úgy próbálom belőni, hogy max grafikán az RX580-on meglegyen FHD mellett az átlag 60FPS.
Ez a VGA manapság nem számít egy veszett erős kártyának, szóval ha ezen tökéletesen fut, akkor nagyjából jók is vagyunk.
Az induló pályarész már kész van, rendben vannak a háttérhangok is, szóval még egy kis reszelgetés a karakterünkön, utána pedig jöhetnek első ellenfeleink!