Néhány napja már gondolkozom rajta hogy leírjam mi is történt velem, hátha kapok valakitől egy kis segítséget vagy sorstársakra találok.
A sztori 2015.10.12 kezdődik amikor is a Simple-től nyertem egy iPhone 6s-t. Akkor el se tudtam mondani milyen boldog voltam, sose hittem hogy ezek a játékok valósak de hát veszíteni valóm se volt. Nagy örömmel mentem is 2015.10.19 átvenni a készüléke, megvolt a szükséges fotók nyilatkozatok. Bár sose rajongtam az iOS-ért de gondoltam adok neki egy esélyt a sok androidozás után. Végül is nem rossz az utóbbi 1 évben már mondhatni megszerettem, nem igazán akartam lecserélni mert arra amire kellett pont elég volt.
Aztán 2018.10.05-én egy telefonhívás után hibaüzenet fogad, hogy nem tudták aktiválni a készülékem a hálózaton. Mivel sokáig dolgoztam telekommunikációban gondoltam csak hálózat hiba vagy Sim hiba. Gyorsan be az üzletbe kértem új kártyát és vártam. Nem igazán akart helyre állni a dolog ezért felhívtam az ügyfél-szolgálatot mivel a hiba jelenség ismeretlen volt számomra és kételkedni kezdtem. Sajnos a tippem igaz volt a készülékre IMEI tiltás került méghozzá Francia országból a Free nevű szolgáltatótól. Ezek után elkezdtem felvenni a kapcsolatot.
Telenor:
-Mivel nem mi értékesítettük a készüléket így nem tudjuk vissza aktiválni. Forduljon a Francia szolgáltatóhoz.
Hát legyen mivel ezek olyan folyamatok amik a 3 éves telekommunikációs pályafutásomon sose jöttek elő marad az hogy elhiszem amit mondanak.
Apple ügyfélszolgálat:
-Mivel a Francia szolgáltató más rendszert használ mint mi nem tudjuk visszaaktiválni a készüléket. Forduljon a Francia szolgáltatóhoz.
OTP Sipmle csoport:
-Nem tudunk segíteni forduljon a francia szolgáltatóhoz.
Persze az első dolgom az volt, hogy a Francia szolgáltatóhoz fordulok de a szolgáltatónak nincs E-mail címe.... Kutakodtam és hát máshol nem csak facebookon tudtam nekik írni. (Nyelvtudás hiányában a telefonos beszélgetés nem lett volna célravezető)
Természetesen az üzenetemre nem jött válasz, kétségemben már a fogyasztóvédelemnek írtam, persze nem panaszt hanem a történteket és kérdeztem őket hogy ilyen esetben mit tudok tenni kihez tudok fordulni.
Rendelkezésemre állnak a számlák és az átvételi nyilatkozat is, de mivel ez magyar nyelven van gondolom a franciák úgy se fogják elfogadni.
Kérdem én, Az OTP miért vesz nyereményjátékhoz telefont a Prime Trade Kft. (1186 Budapest Goroszló utca 9 )(Nem igazán találtam meg ki is ez a cég van e elérhetőségük, ha erről van infó szívesen fogadom) cégtől a hivatalos iStyle helyett.
A számlán miért tollal van feltüntetve a készülék gyári száma? A nyeremény átvételét igazoló dokumentumon miért nem szerepel a gyári szám.
Sajnos mikor a készüléket át vettem nem voltam még tapasztalt és nem tűntek fel azok a hiányosságok amiket most látok. Örülök, hogy nem adtam el a készüléket és nem mást és magamat hoztam kellemetlen helyzetbe. Viszont bánom, hogy így jártam.....