Egy kérdés:Mit gondoltok az automata Toyota Corolláról(2000-es évjárat)
Igen
[ ÚJ BEJEGYZÉS ]
Egy kérdés:Mit gondoltok az automata Toyota Corolláról(2000-es évjárat)
Én azt gondolom, ami automata szar
Nekem is furcsa volt elsőre, de baromi gyorsan megszokható és jó dolog.
Nem tudom, nem vezettem automatát, így véleményt nem tudok formálni, de egy biztos, én érezni akarom az autót, ne a motor/elektronika döntsön arról, hogy mikor vált, hanem Én
De egy tény, dugóba sokkal kényelmesebb, mint a manuális, de az erdélyi havasokba, meg a mátrába, amikor nekicsettintem és visszatolom 2öt, majd padlógáz... na ez az érzés nálam eldöntötte, hogy manuális a nyerő
[ Szerkesztve ]
Ha nullkilométeres autó vásárlására adnám a fejem tuti kérnék bele.
Egyedül az a baromi drága, ha széthullik.
Érdemes kipróbálni.
Igen szerintem is jó ha van mivel hosszabb utazásnál,illetve városban előny!Viszont a legjobb amikor ki lehet húzni a váltót balra ezáltal kapunk egy szekvenciális példányt és lehet "szórakozni" ala hazárd megye lordjai. Amúgy szerintem csak egy megbízható márkát kell választani,illetve ami még fontosabb rendszeresen karbantartani,olaj csere szűrő csere.
[ Szerkesztve ]
HardCore is my LifeStyle
Maga a corolla nagyon jó autó. Az automata váltó is jó dolog, ha olyan, tudsz kézzel is kapcsolgatni, de van fix 2-3is, tehát feljebb nem vált.Utána kell nézni, meg jól át kell vizsgálni az autót, mert ha az elromlik, könnyen zsebbenyúlós lehet. Hosszú utazásnál szerintem mindegy, a kéziset is berakod 5-be és mész. Városban áldás. Viszont arra készülj hogy fogyasztás magasabb, ha sokat városozol, akkor akár 2literrel is lehet, meg nem tudom milyen motorral gondoltad, de kisebb motorral elég gyengécske lesz. Előzés ilyesmi csak szöveg, mész, alkalmas pillanatban lerúgod a gázt, ő visszavált oda ahova kell és mész.
Smoke & Torque
+1 2000-es Toyotákat nem lehet kinyírni!Persze jó a jó állapotú,de alapvetően egy nagyon megbízható autó.
HardCore is my LifeStyle
Megbízhatóak, de az autómataváltó minden autónál hibaforrás lehet. Mondjuk pont tudok most egy Corollat 1.4 benzines, ami épp hengerfejes lett meg csapágyas, de kivétel a szabályt, ugyebár.
Smoke & Torque
A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.