2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Logitech Garancia

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sehol nem találtam konkrét segítséget, így gondoltam megosztom veletek hogy, hogyan lehet Logitech terméket közvetlen a gyártónál garanciáztatni:

Azért fordultam közvetlen a Logitech-hez, mert a nagyker nem volt hajlandó cserélni a 2db Logitech G35-ös mikrofonos fejhallgatóm, melyen letörtek a jobb oldali fül részek! Nem volt földhöz vágva, sőt mivel online játszom rendszeresen, nagyon-nagyon becsben volt tartva, de egyszerűen elpattant a sok le és fel rakástól a fejre…
Tehát a következők a lépések:

Felmegyünk a Logitech.com oldalra és meg kell keresnünk a hozzánk (Magyarország) tartozó telefonszámot, melyet itt találunk: Telefonszám
Feltárcsázzuk és egy automatikus hang fogad minket, mely felajánlja a lehetőségeket:

1-es: Billentyűzet, Egér
2-es: Videótermék (webkamera, softver)
3-es: Audio (hangfal, mikrofon)
4-es: Ultimate Headsets
5-es: Játékvezérlő
6-es: Távirányító
7-es: Blemished Box
8-es: Digitális biztonsági rendszerek

Miután megvan hogy mit is szeretnénk garanciáztatni (esetemben a 4-es volt), akkor rányomunk és ha szerencsénk van fogadnak is minket, de előfordul hogy elég sokáig egy kellemes zenét kell hallgatnunk.. Nincs más dolgunk mint várakozni, vagy később tárcsázni őket!

Ha sikerül felvennünk a kapcsolatot a kedves (tényleg kedves) dispatcher-el, akkor elmondhatjuk mit szeretnénk garanciáztatni…stb

A következőket fogjuk kapni kérdésben és utasításban:

Először telefonálunk-e nekik, ha igen akkor kapunk egy referenciaszámot (XXXXXX-XXX-XXX), melyet meg kell jegyezni. Továbbá kell egy email cím, amire kapunk egy angol email-t, mire a telefon befejezte után válaszolni kell..
Le kell írni a nevet, címet, telefonszámot és csatolni kell a termékünk számláját, és a hibáról a képeket. Figyeljünk oda, hogy a képek mérete ne legyen nagyobb 0,5Mb-nál, mert nem fogadja a rendszerük akkor..

Ha ezzel megvagyunk és elküldtük a válasz email-t az adatokkal, akkor 30 perc múlva vissza kell telefonálni, bemondani a referencia számot és megmondják hogy cserélik-e a hibás termékünk, vagy nem…
Ha minden rendben akkor, lehet várni a futárt.. :D

Remélem tudok segíteni annak aki nem mert eddig egyedül garanciáztatni! Ha bármi észrevétel van, azt írjátok nyugodtan.. :)

Köszönöm hogy elolvastad.. :R

Hozzászólások

(#1) Zolaash


Zolaash
aktív tag

Lehámlott a szattyánbőr a fülesről, nem keveset használhattad. Gondolom garanciális még, hogy cserélik...

Rip and tear

(#2) Komcsi válasza Zolaash (#1) üzenetére


Komcsi
tag

Persze hogy az, csak ahol vásároltam, ott nem akarták cserélni..
Így hívtam a Logitech-et és lőn semmi akadálya a cserének. 1,2 éves fülesek voltak.

C:\Privátot előbb észreveszem!...

(#3) Samus


Samus
addikt

Nem tudom járt-e már valaki rosszul a Logitech Supportjával, de én eddig csak jókat hallottam róluk.

Tényleg használva voltak rendesen a fülesek, de hát az ember azért vesz ilyen -nem is olcsó- kiegészítőt, hogy használja, szerintem.

Csodálkoztam, hogy nem kérték, hogy törd darabokra, és úgy is fényképezd le...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#4) Komcsi válasza Samus (#3) üzenetére


Komcsi
tag

Kérdeztem tőlük hogy vissza kell-e adni, de annyit feleltek hogy, helyezzem el egy elektronikai szemétgyűjtőben.. :)

C:\Privátot előbb észreveszem!...

(#5) Zolinho1026


Zolinho1026
tag

Egyszer hívtam a magyar supportot, de bőven elég is volt. Konkrétan elküldtek hogy ilyen már nincs a raktáron, hagyjam őket békén.
Ezután írtam egy e-mailt az angol support-nak, egyből válaszoltak és mivel nem volt raktáron már ilyen kis billentyűzettartó pöcök, felajánlották hogy küldenek egy totál új billentyűzet+egér kombót.
7 napon belül itt volt, és azóta is élvezem :)

Szóval aki tud angolul már csak a felesleges körök elkerülése végett is egyszerűbb ha az angol supportnak ír.

Loxone and Loxberry superuser

(#6) Komcsi válasza Zolinho1026 (#5) üzenetére


Komcsi
tag

Teljes mértékben igazad van.. Mivel én nem tudok angolul, így tökéletes volt ez a megoldás is.. :)

C:\Privátot előbb észreveszem!...

(#7) Rhino666


Rhino666
őstag

THX, ez most jól jött. :R

Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

(#8) pucu01


pucu01
csendes tag

Szerintetek ha nincs hozza szamla akkor is lehet ervenyesiteni valahogy a garanciat? A termeket egybol regisztraltam a Logi oldalan vasarlaskor.

(#9) failed


failed
tag

Én egy mx518 kontakt hibát szerettem volna "kihasználni", hogy "nem működik az egér, én aztán nem tom' mé' "... Az eltt belőle, hogy adtak egy 50%-os vásárlási utalványt... Na most azokon a cuccokon amiken le tudtam vásárolni - mondanom sem kell -, hogy dupla vastagságú árcédula volt. Pl.: billentyűzet 49.999.- , egy átlag magyar online shopban meg megkaptad 26.999-ért. És hipp-hopp így lett az 50% kedvezményből, valós 5-10%...

Bár igaz, hogy én használtan vettem az egeret, így számlával nem rendelkeztem, illetve a gari is lejárt elvileg. Na de kérem a logitech az logitech.... :D

Intel i5 10400F | Gigabyte B460 HD3 | 2x8 DDR4 Gb Corsair Vengeance@2666Mhz CL15 | Sapphire 6700 XT Pulse 12Gb | Seasonic Core GC 650W Gold | Sharkoon Revenge Economy | Kingston A2000 500GB | WD10EZEX 1 TB | SS Rival 3@qck+

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.