Bánt a dolog és bele akarok taposni a cégbe ezzel a kis jelentéktelen módszerrel, hogy leírom.
A történet 2012.01.04.-én indult amikor leütöttem ezt az átkot vaterán egy hajos******** nevű eladótól. A képeken nem látszódott betegnek a készülék, akkor sajnos még nem tudtam a Nokia N8-ra jellemző lilulós kijelző hibáról. Azt láttam a képeken kicsit sérült, apró horpadás volt rajta. Tehát leütöttem. Az első rossz pontot ott kapta meg az illető, hogy csomagot kértem, erre kaptam egy ajánlott levelet. A különbözettel meg eltűnt. Az érékelés semleges lett és ahogy most is nézem inaktív + rendre semlegeseket kapott.
A csomagot kinyitva elém tárult a telefon ami bekapcsolás után a szó szoros értelemben okádék lila volt, tudjátok amikor a videó alatt lila fátyol van a színeken és a menüben is látni a gyári témánál. Azonnal elvittem a szervizbe ahol 2 óra alatt kicserélték egy másikra helyben. Még aznap új kijelzőt kapott és HDMI takarót mert ha már repedt volt azt is cserélték. Gyorsan megoldották nem? Ez volt a kezdet....
Kell a garancialevél puskázni mert a kb fél év kiesett.
A telefont párom használta ahogy én is a mindennapokban. Azt tudni kell, hogy pontosan ugyan úgy volt felépítve mint az én N8-asom, csak ő máshogy rendezte be.
Eltelt kb 1 hónap és 2012.02.24.-én ismét elvittük mert a belle frissítés után ismét lila volt. Röviden azt kell mondanom: Nem sikerült! A kezembe adott a szervizes egy minden eddiginél rosszabb kijelzővel megáldott telefont. Mondom neki ezt nem vesszük ám át mert ez rosszabb mint volt. Mivel nem volt nekik több kijelzőjük, így beküldték a központiba ami amúgy Szombathelyen van. Ez a Jabil csoda cég... Ott a telefon eltöltött 1 hetet. Papíron ez a kijelző nem jelent meg! 2012.03.05.-én visszakaptuk. Kapott egy jobb kijelzőt, de ebben is benne volt a lila fátyol. Elhoztuk. Ismét használta a telefont.
2012.03.30.-án ismét el kellett vinni mert olyan hibákat produkált mint pl lila színek hirtelen felerősödése majd hirtelen megjavulása, érintőpanel nem reagálása, de sorolhatnám még. Ismét a központiba ment. Onnan 2012.04.13.-án visszajött. A telefont ismét használatba vette. Azt tudni kell, hogy eddig mindig újrahúztam neki a rendszert ami nem kis dolog ha a beállításokat is vissza akarom rakni és mindent az eredeti állapotba.
A telefon 2012.05.18-ig bírta. Amikor is ismét meglátogattuk őket. Ekkor olyan hibái voltak mint pl akku fél nap alatt lemerülése, szokásos érintő nem reagálás, fagyás, kamera hiba ami rossz elcsúszott képekben nyilvánult meg. Mielőtt nekem támadnátok mindenről van videó amit ma is őrzök. Nem fognak meg bemesélt hibákkal, ezek valósak voltak.
A telefon ismét vissza érkezett 2012.05.29.-én. Már nem is tudom mikor (nincs ideírva), de kapott új akkut annak ellenére, hogy az már nem garanciális probléma. Ebben a körben történt meg az, hogy új kamera, akku, érintő, kijelző stb..... Tehát eléggé felturbózták a telefont. Megint azt kell mondanom: Nem sikerült! Annyi sütnivalóm van, hogy ezek nem alkatrész hibák hanem főpanel bugok. Azt tudni kell, hogy a korábbi hibák is fel-fel bukkantak, onnan tudtam, hogy főpaneles a kicsike.
A következő körről nincs dátumom, csak azt látom 2012.07.20-án történt a javítás, de azt tudom, hogy ez már sokadik kiemelt figyelmes kör volt (ez két hetet jelent) amiért amúgy a telefonos reklamáción kell kopogtatni! Ez a kör volt a legérdekesebb mert a telefont abban az állapotban kaptam vissza amibe beadtam, se szoftver se semmi. Egy A4-as papírom van, amiben leírja a Jabil, hogy a készülék a tesztkörülmények között produkálta a hibákat. Mindenről van videó ne feledjétek! A telefonos érdeklődés során kiderült, hogy a rendszerben azt látszik, hogy a készülék hibátlan. Párom ilyet szól: Nekem meg papírom van arról, hogy ****! Tehát totál ellentmondásba keveredett magával a nokia.
2012.07.31.-én ismét elvittük mert semmit nem csináltak vele. Garanciapapíron amúgy fel van cserélve mikor adtuk be és lett kész. Most elértük, hogy kapjon főpanelt! Ideje volt, üzengettem már a telefonban, meg a háttér a "nem sikerült" szavakkal volt díszítve.
El kell mondanom elégedett voltam. Hazaérve felépítettem a telefont. Lerakom az asztalon látom, hogy világít, áá mondom semmi... Ja kb 5 percenként resetelt. Éjjel 30%-ot merült mert folyamatosan újraindult. Ismét bevittem a szokásos videókkal. Most éppen 5-öt csináltam. Ez 2012.08.09.-én történt és egészen bent volt 2012.08.21-ig. A dolog szépsége, hogy a papíron látható, hogy 1 hetet dekkolt a telefon a szervizben totál feleslegesen!! A lényeg, hogy átvettem és megtettem 30 lépést a motorig. Ott resetlete magát. Óóó mondom *****! A Care előtt csináltam videót a hibáról és visszaadtam. Nem sikerült! 2012.08.21-től 2012.08.28-ig volt bent és ismét kapott főpanelt. Jelen pillanatban jó a készülék, feltettem rá a frissítéseket. A hirdetés napok óta él. Kell a halálnak!
Adalékok: Körönként 60km utazásba került és legalább 2-3 órát vett ki a napomból. Kb 1 órát telefonáltam a nokiának, ahol megismerem a Lucát a reklamációról. Nagyon kedves aranyos hölgy, rendkívül türelmes. A Careben nem kell sokat beszélni mert rám mosolyognak. Megéltem azt, hogy a nevem alatti adatok láttán hátradőltek a székben.
Páromnak annyira elég lett ebből, hogy a telefont már nem is vette kézbe és az SGSIII felé vette az irányt. Én is kezdek hajlani rá mert ha ez velem megesik akkor kirakaton át küldöm garba a telefont.
További adalék, hogy kimaradtak részek, telefonbeszélgetések, stb stb. Ez a fő csapásiránya a telefonnak. A telefonban minden új, szó szerint. Még burkolatot is kapott!
google keresőszavak: Nokia garancia