Üdv! Pont én ne tudnám milyen a motor az aszfalton (fekve)? Pont én?
Na most felszerelkeztem. Biztos ami biztos. Inkább költök most egy nagyobb összeget, mint baj esetén sokkal-sokkal többet.
Eddig is volt rajta gomba, de nem tartottam valami masszív védelemnek, főleg azért nem, mert az oldalidom kijjebb lóg mint a gomba.
Ez a cső egy német cég terméke és 2009 és 2011 között gyártott modellekkel kompatibilis. Súlya 1923g és 2020g, azaz 4Kg plusz súlyt jelent. Vezethetőséget nem befolyásolja, nem érezni a plusz terhet.
Megmondom őszintén nagyon vártam már, hogy kicsit szerelgethessek. Olyan 1-2 órás munkáról van szó ha minden pörgősen halad. A nehézséget a kulcsok sokszínűsége jelentheti és az, hogy a bontás és az összerakás más méretű és kialakítású kulcsokat igényel.
8-10-14-16-17-imbusz stb mind-mind kelleni fog, sőt még egy kalapács is. Recsegős, csillag, villás legyen. Sőt a gyári szerszámkészlet 16-os gyertyakulcsa is elő fog kerülni.
Nagyon nem akarok belemerülni a szerelés részleteibe, de a fő vonal a következő:
Rajta ülve a motoron a bal oldalival kell kezdeni. Ezen az oldalon le kell szerelni a váltókart, a két lábtartót és a lánckerékhez tartozó minden takaró műanyagot. A motor vázának egy alkatrészét is ki kell cserélni egy nagyobbra. Ez fogja kitenni a szerelés negyedét. Nem lövöm le a poént, de amit 7 éve összeraktak az nem csusszan csak úgy ki onnan. Ez egyik képen látható is, hogy miután kikerült a lánc feszessége nagyon csökken. Az új nagyobb elem épp ezért a feszültség miatt megy majd vissza nehezebben. Értsd: Nincs lyukon. :D
Galéria (a képek mérete 5-7Mb/db)
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]