2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

R6 Siege holttestek eltűnésé!

Írta: | Kulcsszavak: Rainbow Six Siege . Update

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Imádtam Terrorist hunt-ozni, kb 1 éve nem játszottam vele, volt más dedikált Single player játék amikkel elütöttem az időt(Factorio,Days Gone,Wolfenstein 2,
újra végigvittem Metro 2033,Last Light Reduxot utóbbit DLC Mission packal együtt stb.).
Siege-hez a Year 1 Pass kivételével meg van az összes többi és terveztem a jövendőbeliekre is beruházni karácsonyi Sale-n,
hozzájuk járó krediteket elköltöttem skinekre vagy a hiányzó Year 1 operátorok feloldására(Terrorist Hunt ért nevetséges összegű játékbéli pénzt ad, ezt is az egyik update-ben redukálták le).
Kapcsolatunkba az első csalódás akkor ért mikor hozzányúltak a vérhez, ebben a játékban nézett ki a legjobban
amit valaha láttam, mindegy lenyeltem a békát, más játékokkal összevetve még mindig tudta amit kell.
Viszont amit tegnap láttam végleg elvette a kedvem, értem miért volt rá szükség(Retardált játékosok PVP módba holttestekbe kúsztak bele és úgy lőttek a másikra).
2 dolog van amit nem vagyok hajlandó megérteni:
Hogy fordulhat elő hogy egy 7 éves cím technikailag visszafelé fejlődik az Update-k során(megjelenéskor is tök baráti volt a gépigénye, szóval biztosan nem ez az ok)?
Másik hogy miért kellett kivenni a holttesteket Terrorist Huntból, vagy ha már kivették miért nincs a beállításoknál mód arra hogy visszakapcsoljam?
Játékosként/videó játék fogyasztóként immáron sokadjára tapasztalom hogy a játékokat kizárólag mérnökök fejlesztik, és ennek a játékélmény látja kárát.
Google szerint nem vagyok egyedül a véleményemmel másokat is zavar ez az új ,,feature".Részemről végeztem vele, Ubisoft egy vasat nem kap tőlem erre a játékra, 1 év alatt nem érezték fontosnak hogy betegyenek egy nyavalyás on-off kapcsolót, vajmi kevés az esély hogy pótolják ezt a mulasztást.
Meggyőződésem hogy fogalmuk sincs róla milyen mértékben vágja haza ez a játék élményt(Számomra baromi illúzió romboló, mintha kiképző szimulátorral játszanék, nem videó játékkal...).

Hozzászólások

(#1) Brndtt00


Brndtt00
junior tag

Nagyon sokat R6-oztam(oztunk) Pc-n majdnem a legelejétől a A Burnt Horizon-ig. Majd utána xboxon is 1823 óra.

Nálam a leginkább a bullethole megszűnése váltotta ki a legnagyobb dühöt.... Attól függetlenül, hogy sokszor lőttek le azon keresztül, én imádtam mint mechanika.

Sosem tekintettem a Siege-re mint szimulátor, de pont ott és annyira volt realisztikus amennyire nekem kellett. Rossz látni, hogy ezeket fokozatosan építik lefelé.

A demon Veil szezonban egy meccset nem játszottam,. elmentünk pubg-zni, aminek megvannak szintén a saját bajai, de jó volt egy kis változatosság végre.

Everything that lives is designed to end, we're perpetually trapped. In a never ending spiral of life and death. Is this a curse, or some kind of punishment?

(#2) kikikirly válasza Brndtt00 (#1) üzenetére


kikikirly
senior tag

Nem állítom hogy az Ubisoft mesterműveket tesz le az asztalra, Far Cry, sorozat, új Ac részek ha apránként is, azért előre tartanak.
Siege esetében meg mintha elzavarták volna a korábbi fejlesztőket hogy aztán átigazoljanak néhány se**fejt az EA-től...

,,Sosem tekintettem a Siege-re mint szimulátor, de pont ott és annyira volt realisztikus amennyire nekem kellett. Rossz látni, hogy ezeket fokozatosan építik lefelé."
Én is pont ezt szerettem benne. :)

[ Szerkesztve ]

(#3) Brndtt00 válasza kikikirly (#2) üzenetére


Brndtt00
junior tag

Őszintén az AC nekem totál kimaradt mindegyik.
Origins és az odyssey megvan, mert egyszer elég akciós volt a store-ban, de kb 1 órát nem játszottam a kettővel összesen.

Far Cry meg nagy favorit volt 2-3-4-5 tetszett. Aztán a New Dawn-ban ez az életcsík rendszer nagyon nem jött be, azt a közepén abbahagytam, a 6-ot meg sosem játszottam.

Most tervezzük a visszatérést R6-ba egy szezon kihagyás után, hát, kíváncsi vagyok milyen lesz... Én valahol legbelül meg mindig nagyon szeretem azt a játékot, nem nagyon tudta a Ubi semmivel elvenni a kedvem, mert nemigen volt más(főleg konzolon) CSGO számomra rettenet buta játék(se lean, se ads, stb) legtöbb más játékban meg ha valakit lövök nem meghal hanem.... Esőtáncot jár, ugrál, csúszkál, világok közt utazik, megidézi az Ottoman hadsereget meg ilyenek... :W

Everything that lives is designed to end, we're perpetually trapped. In a never ending spiral of life and death. Is this a curse, or some kind of punishment?

(#4) RandomName


RandomName
aktív tag

Ha valami 18+ elem tűnik el egy játékból, annak ha áttételesen is, de SnowFlake oka van....

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#5) Brndtt00 válasza RandomName (#4) üzenetére


Brndtt00
junior tag

Lassan már ott lesz, hogy "balance" címszó alatt kiszedik a fegyvereket is :F :C

Everything that lives is designed to end, we're perpetually trapped. In a never ending spiral of life and death. Is this a curse, or some kind of punishment?

(#6) RandomName válasza Brndtt00 (#5) üzenetére


RandomName
aktív tag

Erre emlészünk?
Most jutott eszembe. :)
[link]
Zöld vér a játékokban. :)

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#7) Brndtt00 válasza RandomName (#6) üzenetére


Brndtt00
junior tag

2007-es cikk? Hát, akkor én még kis pisis voltam.
Valószínűleg valamelyik random játékban lőttem halomra az embereket, mégsem lettem pszichopata tömeggyilkos :DDD

Zöld vér, egyik régebbi pubg squad-mate használt ilyen colorblind beállítást, amitől zöld vagy lila lett a vér, mondván jobban látszik

Everything that lives is designed to end, we're perpetually trapped. In a never ending spiral of life and death. Is this a curse, or some kind of punishment?

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.