Ezt se hittem volna, de létezik: [link]
Be is jelentkeztem, majd rakok fel előtte/utána képet
[ ÚJ BEJEGYZÉS ]
Ezt se hittem volna, de létezik: [link]
Be is jelentkeztem, majd rakok fel előtte/utána képet
Fusion, 2007, 1.4 benzin, miért?
Rendszeresen megcsinálják, marketing, megpróbálnak rád melegíteni majd mindenféle szolgáltatást. Amit persze nem vagy köteles igénybe venni
hát nekem van némi elektromos hibám, azt nyugodtan kijavíthatják
milyen hiba?
Csak kérdeztem, hátha sierra-d van.
Tesóméknak is fusion-jük van.
huhh, hosszú story... De a lényeg: valószínűleg nem tölt a generátor
A jelenség az, hogy egyik nap még gond nélkül tölt, a másikon meg nem és akár annyira letud merülni az akksi, hogy nem bírja többé berántani a motort.
Mikor először vittem szervizbe akkor akksi cserét ajánlottak. Elfogadtam és jó is volt 2-3 hónapig (nyár), belekerült 1-2e km. Aztán újra előjött a gond. Egyik előjele volt hogy piros lámpánál megállva világított az akksi a műszerfalon.
Műszaki ember vagyok, úgyhogy elkezdtem beleásni magam a témába és kiderült hogy belehet kapcsolni a kilóméterórán hogy mutassa a feszkót. Ezután mindig úgy utaztam hogy folyamatosan figyeltem. Most szerda egy átlagos nap volt. Feszkó figyelés bekapcs, indítás előtt 12.2V, indítás után szép lassan 14.2V. Este leálltam vele, hazasétáltam.
Másnap reggel megint szokásos, feszültség figyelés be, 12.2V, motor indít és bumm, 3-4mp múlva nem hogy nem 14.2V-ra kúszott fel, hanem beesett 11.2-re. Elindultam vele melóba, mondom majd magas fordulaton magához tér, de semmi. És a régi hibajel is megjelent, piros lámpánál világított az akksi jel. Beértem vele, de azóta annyit csináltam hogy multiméterrel rámértem. Korábbi napokon 12.3V körül volt, ma reggel az éjszakai állás után (bent hagytam melóban) 11.7V (volt pár indítási próbám, gondolom leszívta). Ezzel már be se bírja rántani. Napközbenre töltőre raktam és nap végén visszaraktam 12.6V-os töltöttséggel hogy mi a szitu. Beindítja, de nem jelenik meg most se a töltő feszkó.
Mindegy, most örülök mert korábban nem tudtam megmutatni a szerviznek mi a baj, most meg mintha állandósult volna
Szerintem vagy generátor, vagy smart charge, vagy kábelhiba van.
utólagos gondolatom még hogy korábban úgy tűnt el a hiba egy időre hogy bikázva lett a kocsi
[ Szerkesztve ]
Generátor feszszabalyzo? Nekem az astraban toltogetett mindenféle értékkel. Volt, hogy 24 voltot bírt produkálni.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Nekünk is ez volt a baj (csak Hyundai), elvittük egy ismerőshöz, aki kifejezetten ilyen generátorokkal foglalkozik és egy nap alatt megjavította, szerencsére nem volt olyan nagy hiba, tovább tartott kiszerelni-beszerelni a generátort, mint megjavítani.
A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.