2019. július 16., kedd

Gyorskeresés

Ilyen a korrekt customer care

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Mióta az eszemet tudom, szemüveges vagyok. Nincs túl erős lencsém (-3 és -2.75), de szemüveg nélkül félkarú óriás vagyok csupán. Tavasszal úgy döntöttem, hogy csináltatok magamnak egy prémium kategóriás szemüveget. Nem kellett fényre sötétedő csoda, azokat nem szeretem, hanem egy sima mínuszos lencsét szerettem volna, ami teljesen személyre szabott.

Így betértem a miskolci TÓTH OPTIKÁHOZ, akik Zeiss lencsékkel dolgoznak, és készíttettem egy Individual lencsés szemüveget. A lencsék darabja 47 ezer forint volt, a keret is bő 30, tehát körülbelül 130 ezer forintba került a móka. A régi keretembe pedig kértem új lencséket, de kommersz 4 ezer forintos példányokat.

A probléma csak ezután kezdődött: a drága szemüveggel fájt a fejem, bő 1 hét hordás után is kellemetlen érzés volt a viselése, ezért visszamentem panaszkodni az optikához, hiszen a 4 ezer forintos lencsékkel semmilyen gondom nem volt, míg a tökéletesen a szememhez készített Individuallal csak szenvedtem. Először állítottak a kereten, mert picit ferde volt. Ez sem javított semmit, fél órával azután, hogy feltettem a szemüveget, ismét fájni kezdett a fejem.

Elküldték a magyar Zeisshoz, ahol bevizsgálták a lencséket, melynek semmilyen hibáját nem állapították meg, azt mondták, hogy szokni kell. Szoktam még szűk két hétig, ami azt jelentette, hogy minden nap fejfájással küzdöttem, a helyzet nem javult. Ezután Németországba küldték a lencsét ismételt vizsgálatra, de ekkor én már jeleztem igényemet, hogy cseréljék ki egy egyszerűbb lencsére, az árkülönbözetet pedig adják vissza.

A Zeiss ettől teljes mértékben elzárkózott!
Ellenben a TÓTH OPTIKA a saját költségén rendelt egy szintén prémium kategóriás lencsét, azonban a személyre szabási opciók nélkül, és ezt betette a keretembe. A kellemetlenség megszűnt, két napja örömmel és probléma nélkül hordom az új szemüvegem.

Öröm látni, hogy vannak még olyan vállalkozások, ahol az ügyfél elégedettsége a legfontosabb. Nagyon kellemeset csalódtam az optika hozzáállásában, bátran merem ajánlani őket mindenkinek! Ellenben a Zeiss nem viselkedett korrekten. Egyrészt nem adnak megszokási garanciát egy ilyen drága lencsére, másrészt az ismételt vásárlói panaszt sem vették figyelembe, ezért egy kis partnerüknek kellett saját költségen rendelni új lencséket, hogy én mégis gondmentesen hordhassam a szemüveget. Természetesen a német nyelvű panaszlevelet már elküldtem nekik, mellékelve a személyes adataimat, illetve a lencsék adatlapját. Kíváncsi leszek a reakciójukra.

Hozzászólások

(#1) sz4blya


sz4blya
(lelkes újonc)

Nagyon korrekt hozzáállás az optika részéről, elismerésem :R

más kérdés, hogy jobb helyeken (országokban) ez többnyire magától értetődik

Cum Deo Pro Patria Et Libertate. Verje meg a mi Istenünk, aki ezt engedte! | Free life, free people, free internet! *See you, space cowboy!

(#2) Mr X


Mr X
(PH! kedvence)

A Zeiss egy újabb példa arra, hogy ha egy cég drága termékeket árul, attól még nem lesz prémium cég. Nálam ebbe a fogalomba beletartozik az, hogy fontosnak tartják a vásárló elégedettségét.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.