2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Clip+ "kalandok"

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sziasztok

A mai napon egy pozitív csalódás ért itt magyarisztánban, nevén nevezve a Hama szervízben. A történetem ott kezdődik, hogy egy hete árultam a használt, de jó állapotú Clip+ -om, volt is rá egy vevőm aki kényes volt a hangerőre, mert autó-hifi-versenyző..vagy valami ilyesmi:) Megbeszéltünk egy találkozót, ahol kipróbálja, ha tetszik rögtön elviszi, ha nem -mert nem elég hangos neki- akkor legalább megnézte. Balszerencsémre pont aznap reggel adott ki a Sandisk egy frissítést a lejátszóhoz aminek nagyon örültem, hátha ez a frissítés kicsit húz a hangerőn (asszem ez be volt igérve :K )

A gond a firmware update után jött, tudni illik ezután nem tudtam törölni az inner-memory-ról, ha csatlakoztattam a PC-vel akkor intézőben látszott, hogy 1,8 foglalt a 2Gb-ból, de ebből nem mutatott semmit a Win :( Le is formáztam ,ez sem segített, ugyanúgy rajta maradtak a számok...

Két lehetőségem volt: vagy downgradelem a firmware-t, vagy visszaviszem gariztatni. Az elsőnek utánanéztem neten, de kellően jó leírást nem találtam róla, szóval inkább visszavittem a szervízbe hátha ott megoldják ( *kis naív :D ). Irány az E-Digital, ahol -végülis tök korrektek voltak- elküldtek a Hama szervízbe, hogy ha oda elmegyek akkor kihagyom a szervíz-körforgás soha véget nem érő láncolatát.
Így ma elmentem:

Hama Céginfo

És itt ért a pozitív csalódás, elmondtam, hogy mi a problémám, majd egyből rávágta, hogy ez csere lesz, 2 perc, és már hozott is egy másikat. Meg se nézte, hogy tényleg igazat mondtam-e, nagyon készséges volt a szervízes. Igaz, nem csomagoltat kaptam, de mondta, hogy hozzájuk tartozékokban jönnek az új cuccok szóval nem előre csomagoltan, de kaptam mellé új bontatlan adatkábelt, és gyári fülest is. Szóval nagyon korrektek voltak, plusz pont Magyarország.

Bárcsak az Ipon-szervíz is hasonlóan működne, akkor végre el merném vinni a rossz alaplapomat:((

Öröm az ürömben, hogy egyből meg kell válnom a lejátszótól, mert kell a cash Ipod Touch 4G-re :/

Hírdetésem

Hozzászólások

(#1) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Ez mind tökjó, viszont mi az a t.i meg szv? :F

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#2) Jim-Y válasza lezso6 (#1) üzenetére


Jim-Y
veterán

Sajnos én is a modern chates kor gyermeke vagyok:( Köszi a javítást, a vok,tok,mok engem is mindig idegesít:/

[ Szerkesztve ]

(#3) Brown ügynök válasza lezso6 (#1) üzenetére


Brown ügynök
senior tag

t.i = tudni illik (?)

Segítőkész szervíz :C

[ Szerkesztve ]

"hacsak nem jön a jó tündér break utasítás képében..."

(#4) themebuilder


themebuilder
senior tag

Ha minden gyártó és forgalmazó így állna hozzá akkor az nagyon jó lenne. :)
Örülök neki, hogy megoldódott a problémád. :)

♫ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇

(#5) Jim-Y válasza themebuilder (#4) üzenetére


Jim-Y
veterán

Köszi, sajnos sok rosszatt hallani a szervízekről, úgyhogy -személy szerint már nekem is- kellett ez a pozitív élmény.

Ipon szervízzel már megjártam. Van egy "rossz" alaplapom, annyi a baja, hogy nem lehet elsőre bekapcsolni, bekapcsolom a gépet, a ventik felpörögnek de nem jön kép, ki kell lőnöm majd 10mp múlva megint bekapcsolnom és utána már működik. Tudom így is használni a gépet, de nyilván nem ez a rendeltetés szerű használata. Már voltam 2x is vele a szervízben de mindkétszer úgy küldték haza, hogy jó, nincs baja. ... Persze azóta is rossz:/

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.