Halihó.
Népszerű, régi jó áruház az Aqua webáruház, pláne ha van időd kivárni a remek cuccokat. Kisnyugdíjasok, otthonülők előnyben. Én igazán türelmes vagyok, mindent is megértek, képes vagyok együttérezni.
De van, ami nálam is kicsapja a biztosítékot. Mondom, mi van: November tizedikén, csütörtökön reggel nyolc órakor rendeltem számítógép alkatrészt. Jó drágán, nyolcvanezer forint körül.
A termék az oldal szerint raktáron volt. Kosárba tettem, megrendeltem, úgy számoltam, jövő hét kedden, esetleg szerdán meg is jön. Kaptam e-mailt a visszaigazolásról, tehát elméletileg minden rendben volt.
Hétfőn már kezdett gyanús lenni, hogy semmilyen levelet nem kaptam, elvégre két munkanap alatt már össze lehet készíteni a csomagot.
Kedden semmi, szerdán semmi. Akkor már szinte éreztem, hogy van valami gebasz, de arra gondoltam, hogy biztos az influenza miatt lecsökkent személyzet, meg a fekete péntekre való felkészülés miatt csúszik az egész. Most csütörtökön, öt munkanap elteltével pattant el a cérna, és telefonáltam. Ügyfélszolgálat, nem egészen fél perc alatt kapcsoltak az ügyintézőhöz.
Xy vagyok, sok szám a megrendelés azonosítóm, mi újság?
Unott, lekezelő válasz a vonal túloldalán. Talán huszonkettedikén érkezik raktárba, utána küldjük. Már bocs, a termék raktáron van, akkor??? Ja, nem érünk rá óránként frissíteni a készletinfót.
Mondom, azért rendelés érkeztekor csak rá tudtok nézni hogy van abból a cuccból ami kellene, nem? Aztán ha nincs belőle, legalább egy tájékoztatót kellene küldeni, hogy drága user, nincs épp készleten, de van ez és ez helyette kicsit drágábban/olcsóbban, kell vagy sem? De inkább akkor hagyjátok az egészet akkor a fenébe, töröljétek a rendelést.
Oké. Ennyi volt a válasz, és már bontotta is a vonalat.
Érdekes, ügyfélszolgálatot fenn tudnak tartani, de azt, hogy megfelelően tájékoztassák a vevőt, az nem megy ugye?