2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

DX12 és Mantle támogatást kap a Gamebryo grafikus motor

Írta: | Kulcsszavak: Mantle . Gamebryo . Gamebase . PC

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A Gamingbolt munkatársainak lehetősége adódott beszélgetni a Gamebase marketing igazgatójával (Bryan Tarlowski) és vezető mérnökével (Yoonjae Hwang). Az interjúból kiderült, hogy a csapat híres grafikus motorja, a Gamebryo a jövőben technológia szempontból az élvonalba akar kerülni, ezért úgy döntöttek, hogy a Mantle API-t helyezik a középpontba a fejlesztésnél, de e mellé természetesen a Windows 10-el érkező DirectX 12-t is támogatni fogják.

Yoonjae Hwang kiemelte, hogy a Mantle segítségével a három nagy platform, azaz az Xbox One, a PlayStation 4 és a PC sok kódrészletet oszthat meg egymással, vagyis jelentősen lerövidül a fejlesztési idő, ami nyilvánvalóan a költségekre is nagyon jó hatással van. Ezen felül a mérnők az explicit multi-GPU menedzsmentet is fontosnak tartja. A motor Mantle részét már tesztelték is, tehát feltehetőleg a Gamebase is részese az AMD Mantle béta programjának, melynek keretében hónapokkal ez előtt kaptak SDK-t az új API-hoz.

A Gamebryo motor a legtöbb játékosnak biztosan ismerősnek hangzik, hiszen ez szolgált többek között a The Elder Scrolls III: Morrowind, a TES IV: Oblivion, a Fallout 3 és a Fallout: New Vegas szíveként. Bár hivatalosan a TES V: Skyrim a Bethesda saját készítésű Creation Engine-jét használja, azonban a tesztek kimutatták, hogy a Creation is csak egy átnevezett Gamebryo.
Kíváncsian várjuk mely stúdiók fogják alkalmazni az új revíziót. Vajon a Bethesda újra a Gamebryo-t fogja választani egy esetleges új TES vagy Fallout epizódhoz, vagy inkább a DirectX 12-re épülő id Tech6-ra fogják alapozni a jövőbeni összes munkájukat?

Ti mit gondoltok erről?

Hozzászólások

(#1) nonsen5e


nonsen5e
addikt

Nekünk felhasználóknak minél több, annál jobb. :C

D4 klán: HunPH - invért privát rám

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.