2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Az első: Megjelent a Mind: Path To Thalamus

Írta: | Kulcsszavak: mind . logikai . puzzle . pc

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Ez a nap is eljött. Elkezdek írni személyes blogbejegyzéseket. Ezt eddig nem terveztem, de manapság a PC játékiparban történt jónéhány esemény, amiről szerintem érdemes beszámolni. Eddig néha-néha a Gamepod hasábjaira készítettem néhány hírt, de ez most már szinte lehetetlenné vált, legalábbis nagyon nehézzé, az okokra nem kívánok kitérni, de legyen elég annyi, hogy nem szeretnék napokat, vagy heteket arra várni, hogy az írásom talán kikerül. Inkább összerakok ide egy bejegyzést és akkor tuti kikerül.

Az első blog bejegyzésem egy indie címről szól, ami úgy gondolom kiemelkedik a sok száz egyéb noname indie projekt közül.

A Mind: Path to Thalamus című belső nézetes (First-Person) logikai puzzle játékról korábban már beszámoltam, így ezeket most nem ismételném el újra. Carlos Coronado projektje révbe ért, azaz elkészült a végleges verzió és meg is jelent a Steam áruházban, ahol jelenleg 15%-os kedvezménnyel, vagyis 11,04 euróért lehet megvásárolni a 13 eurós alapár helyett. A gondolkodós, belső nézetű játék festői, gyönyörű és teljesen szürreális virtuális tájakra kalauzolja a játékost.

A program az Unreal Engine 3 köré épül, egész pontosan az Unreal Developer Kit segítségével készült el. Technikailag rendkívül fapados, nagyon kevés opció közül válogathatunk, a V-Sync is közvetlenül a megjelenés előtt került bele, de ha figyelembe vesszük, hogy nagy részben egyetlen ember munkája, akkor talán elnézőbb az ember. A játék kizárólag DirectX 9-re épül és igen szerénynek mondható a gépigénye, ugyanis maximális grafikai részletesség és FullHD felbontás mellett még egy Radeon R7 260X, illetve egy GeForce GTX 750Ti jóval 60 FPS felett képes tartani a sebességet, bár az is igaz, hogy élsimítási technika szintén nincs beépítve.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.