Sziasztok!
Az alábbi blog bejegyzésben azt mutatom be, hogy kell linuxon android appot futtatni.
Nekem igazából egy apphoz kellett azzal működik..
1. Telepítsük a google chrome-ot
2. Töltsük le az archon-t.
32bit: https://github.com/vladikoff/chromeos-apk/releases/download/v3.0.0/ARChon-v1.1-x86_32.zip
64bit: https://github.com/vladikoff/chromeos-apk/releases/download/v3.0.0/ARChon-v1.1-x86_64.zip
3. csomagoljuk ki valahova
4. Menjünk a Bővítmények menübe
5. Kapcsoljuk be a fejlesztői módot
6. tallózzuk be bővítményként azt a mappát amit az előbb kicsomagoltunk
7. Telepítsük az android eszközünkre az ARChon Packager-t a play áruházból
8. Nyissuk meg
9. Nyomjuk a NEXT-re
10. Válasszuk az Installed application majd NEXT
11. Válasszuk ki a PC-n futtatni kívánt alkalmazást majd NEXT
12. Az alábbi opciók legyenek beállítva az app-on
13. Válasszuk a SHARE CHROME APPLICATION majd Töltsük le az appot..
14. Válasszuk a FINISH gombot
15. csomagoljuk ki valahova az így kapott zip-et
16. indítsuk a chrome-ot
17. nézzük meg a chrome://gpu/ oldalt és ellenőrizzük, hogy megy e a webgl gyorsítása hardveresen
18. Ha nem megy, így indítsuk a chrome-ot: google-chrome --enable-webgl --disable-gpu-sandbox
19. Nézzük meg ismét a chrome://gpu/ oldalt. mostmár jónak kell lennie.
20. Menjünk ismét a Bővítmények menübe
21. tallózzuk be a kicsomagolt android appunkat
22. indítsuk el
Biztos páran kérdezik, hogy miért van erre szükség?
Nekem azért mert a TIDAL webes kliens nem szól valami szépen. Érdekes, hogy a youtube videók rendben vannak és a gépen lévő zenék is.
Mivel a TIDAL-nak linuxra nincs kliense, más megoldás után kellett néznem...
Források:
https://www.linux.com/learn/installing-android-apps-linux-archon
https://wiki.archlinux.org/index.php/chromium#WebGL