2019. március 25., hétfő

Gyorskeresés

iPon - ez itt a reklám helye

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Muszáj, hogy megosszam a Nagyérdeművel az elmúlt másfél hónapom termését, melyet az iPon Computer ihletett. Itt PH!-n elég ismerősen cseng a név sokaknak. Minek után a gianni néven futó bazáros elég megbízhatatlanná avanzsálódott az én és baráti köröm szemében, úgy döntöttem, hogy nem érdekel az a + pár ezer forint, annyi mindig lesz, ha hardverről van szó, csak legyek nyugodt. A választás az iPon-ra esett, lassan 2 és fél éve ott vásárolom az elektronikai kütyüim jó részét.

A történet lényege a garanciális ügyintézés menete, melyet 2 pendrive-om tapasztalt meg. Anno, picit több, mint 2 éve határoztam el magam, hogy ideje egy nagyobb pen-t beszerezni, a sok cókmóknak. A piac akkori egyik leggyorsabbját néztem ki, amely ma is jól viseli magát - olyannyira, hogy a jövöhéten újra őt fogom elhozni. Szóval kerekítve 2 éves Corsair pendrive, valami úton-módon beadta a derekát. Gondoltam magamban, hogy na, kíváncsi vagyok arra az 5 éves garanciára, így 2 év után...
Bevittem számlával, garipapírral, átvették, cuccok lerak, igazolólap átvesz, majd hazamegy. Ez volt október 21-én. Most jön a csúnya rész. Sok zh, család, rohanás, telt az idő, nem is figyeltem, eltelt a megadott 3 hetes intervallum. Na gondoltam, ennek se füle, se farka, nosza hát telefonáljunk! 2 napig hiába, mígnem olvastam a honlapon, hogy e-mailre munkaidőben egy órán belül. Gondoltam, ha a telefont se veszik fel, akkor ezt még úgy se, de a jelek szerint szeretnek kockulni, mivel 17.10-kor írtam, és garancia zárás előtt 10 perccel, 17.50-kor jött a válasz:

Végeztünk a garanciális bevizsgálással, a pendrive javíthatatlan, és nem tudjuk cserélni sem. Legyen szíves a meglévő palettából választani, amennyiben nem talál Önnek megfelelő terméket, úgy visszatérítjük a termék árát.

Durván ez volt a válasz. Az e-mailes része annyira kielégítő volt(több e-mail is volt), hogy a közel 4 hetes átfutás okozta rossz szájíz el is illant. Ezek után gondoltam egyet, és kinéztem egy teljesen új pen-t, mivel szükség volt rá, csak most más márkát, mivel így kevés ráfizetéssel egy 16 gigás darabra tehetnék szert. Ez olyan jól sikerült, hogy hazaérkezésem után egy órával már írtam is a mailt, hogy hétfőn vinném vissza, mivel enyhén szólva nem használható a cucc, viszont most örülnék, ha nem kellene újabb egy hónapot várnom. Itt jön a képbe a mai nap, amikoris visszavittem a pen-t, a garanciás srác már egész ismerős mosollyal fogadott. Mondtam, hogy mi a hiba, itt vannak a papírok. Pattogott pár sort a billentyűn, megkérdezte, hogy szeretnék-e még ilyet. A válaszom egy kedves - de tényleg kedves - nem volt. Ezek után mondta, hogy akkor XY kft. néven lent a pénztárnál át is vehetem a visszatérített összeget. Na ezen lepődtem meg nagyon, hiszen én 1-2 hét átfutási időt vártam! Annak ellemére is, hogy korrekt a cég.

Összegezve tehát kicsit hülyén érzem magam, hogy 2 leselejtezett vacakkal mentem vissza, és még pénzt is kaptam. A másik oldalról nézve a vásárolt termékek nem voltak megfelelőek, ami megjegyzem, teljes mértékben a cég önhibáján kívül történt. Csupán az az első 25 napos kör róható fel nekik, de ilyen ügyintézés után elnézem. Nagy-nagy jó pont az üzletnek, és biztos, hogy ezek után is tőlük fogok vásárolni. (A többi tőlük lévő, kicsit drágább termék tökéletesen funkcionál)

És még egy apróság. Az iPon-ban van az, hogy sietek, 10 percem van egy átvételre, és egy garanciára, miközben 8 ember vár előttem a pénztárnál. Azonban az iPon-ban van az is, hogy ezek után se kések soha. Ilyen gyors, rendezett rendszert én még komolyan nem láttam. Le a kalappal! :)

Hozzászólások

(#1) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Na akkor lehet hogy nekem nem karácsony előtt kellett volna mennem oda, mert másfél órát vártam mire bejutottam a pénzárakhoz. Utána még fél óra kb míg odajutottam kiadó pulthoz. :D

Live-Die-Respawn

(#2) hoffman_ válasza oriic (#1) üzenetére


hoffman_
(PH! nagyúr)

Na igen, olyankor még nem próbáltam. Dec 20-a után én már nem nagyon vásárolok, pont ezért :D De nézzük el nekik, el tudom képzelni, milyen rohamokat kell bírniuk :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#3) oriic válasza hoffman_ (#2) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Na igen. Jól tűrik. :D

Live-Die-Respawn

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.